תזכורת למי ששכח (או התעצל)

Majestic12

New member
תזכורת למי ששכח (או התעצל) ../images/Emo206.gif

בחרו את שלושת הפורומים המומלצים ביותר... http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/mis/goldenApple2006.asp ושלא תבינו - יש לי המון ביקורת על הפורום הנוכחי ועל המתרחש בו, אבל מאחר והדשא של השכנים לא ירוק יותר
, אז אני ממליץ לכם להשתתף ולבחור את הפורום הנוכחי, ולו רק משום חשיבות עניין העבמי"ם ופרסומו לקהל הרחב (שלצערי עדיין שואב את מרבית הידע שלו בנושא מהעיתונות הצהובה הישראלית, מהערוצים המסחריים האומללים שלנו, ומפרסומים מגמתיים המתפרסמים לעיתים במיני ירחונים ישראליים, המכנים עצמם "מדעיים"...
 

Patrick kim

New member
בלי התכתשויות אפשר לחיות

ופורום זה מעניין, ויכול להיות ראשון בנושאים ותגובות.. בסבלנות וסובלנות.
 

Another Girl

New member
../images/Emo6.gif

זה שהדשא של השכנים לא ירוק יותר, לא מהווה מבחינתי סיבה טובה להצביע לפורום. גם לא הייתי בונה על נושא הזכייה וההכרה הנלווית לה בכל מקרה. אבל, מה שנראה לכם.
 
אם את מרגישה שזה לא ממש הפורום לך.

אני חושב שצריך מטעם האחריות, צריך להעביר את המקום - לאדם אחר. לדעתי: מג'סטיק יכול בקלות לקבל את המקום שלך. ושיסלח לי מג'סטיק , שאני מעלה זאת ללא דעתו, אך אם כך את חושבת, אני מאמין שזה לא ראוי שתמשיכי. אם את לא מוקירה ולא ממש עושה זאת בהתנדבות, או כל רצון אישי, כדאי מאוד להעביר את המקום שממנו את מגיעה, לאדם אחר. את יכולה להמשיך לשמוע ביטלס, שאותם אני מאוד מעריך. אבל: בין ביטלס, לפורום הנוכחי, הדרך ארוכה מנשוא. תמליצי בבקשה ממך, להנהלת הפורומים לתת למג'סטיק את המקום, אני לא כ"כ חושב שהוא יתנגד. באיזה שהוא מקום אני חושב שזה יהיה לגיטימי, לתת לאדם שכן חש וחי את הנושא, לנהל פה את הפורום. בנוסף להכל חנן גם אדם לפני הכל, כך שהבחירה בו תהיה לגמרי במקום.
 

franse

New member
אפשרות חילופית תעזוב את המנהלת שלנו

בשקט. יש לנו יופי של מנהלת. רוב הזמן מאחורי הקלעים ומתערבת רק מתי שצריך, רק שישאר ככה. הביטלס הם יופי של להקה. (רגע אחד, ירד לי האסימון: Another Girl זה שיר של הביטלס נכון? סוף סוף הבנתי מאיפה הכינוי המשונה הזה!)
 

franse

New member
אפרופו ביטלס ומוזיקה בכלל:

ניסיתי לתקופה קצרה להשתתף בפורום שעסק במוזיקה. גיליתי שכתיבה על מוזיקה רק מקלקלת לי את ההנאה ולכן הפסקתי. חומר למחשבה, לא?
 

Another Girl

New member
יקירי

תרשה לי להרגיע אותך. לא אמרתי שאני לא חשה וחיה את הנושא, ויהיה נחמד אם לא תכניס לי מילים לפח. אני לא אוהבת את זה. נראה כי מבחינתך הכל מסודר וברור- אני אפנה להנהלת הפורומים ואפרוש,מג'סטיק ינהל, וכולם יחיו באושר ועושר. לא? מה חבל שזה לא ממש נתון לשיקול דעתך בשלב זה. אם וכאשר ארגיש שיש בפורום מועמד ראוי ומתאים, ו/או שאינני יכולה מסיבה כלשהי להמשיך לנהל את הפורום, האמן לי כי תהיה לי את האחריות ללכת להנהלת הפורומים ולהודיע על פרישתי. אני לא נשארת כאן בכוח. בינתיים, אשמח אם את ההערות שלך לגבי הניהול תשמור לעצמך או מקסימום- למסרים. ואגב- כן, אני יודעת שממש, אבל ממש קשה להחזיק בשני תחומי עניין, גם מוזיקה וגם תחום אחר, אשמדאי. אבל- הפלא ופלא! היו דברים מעולם. מי היה מאמין...
 
יקרתי, ההתנשאות שלך, לא עוזרת לך.

בנוסף אני רגוע. זה לא היה ביקורת על דרך הניהול, זאת היתה ביקורת על דרכך האישית לניהול הפורום.זה מותר. תפסיקי לנהל אותנו מלמעלה (זה האף), זה מעליב. וגם אני מחזיק בכמה תחומי עניין, לא קשור. אל תכניסי לי מילים לפה.
 

Gilliana

New member
אני נאלצת להצטרף לדעתך

אם הפורום הזה צריך להיות הראי לנושא העבמי"ם בארץ - אזי תודה, אבל לא תודה.
 
למעלה