תותים ואטריות ביצים

ofekbd

New member
תותים ואטריות ביצים

2 שאלות בעניינים קולניריים "מרתקים": 1. האם אפשר לתת לאופק תותים? האם זה נכון שתינוקות רגישים לתותים? 2. אני יודעת שביצים אסור לתת עד גיל שנה, האם זה תקף גם לגבי אטריות ביצים ששמים במרק? סופ"ש נעים לכווולם
 
תותים ואטריות

בת כמה אופק? 1 תות נחשב לפרי מאוד אלרגני ולכן כדאי לבדקו בזהירות. להתחיל בביס קטן ולחכות. לא הייתי מתחילה לתת תותים לפני שניסיתי פירות אחרים ומוצקים (ושוב אני תוהה בת כמה אופק?) 2. לגבי ביצים. בגיל שנה ניסינו לתת לבני ביצה (לקראת החיסון MMR) וגילינו שהוא אכן אלרגי לביצים. מס' חודשים לאחר מכן האלרגיה נעלמה. ולכן, אני ממליצה כן להתאזר בסבלנות ולפעול לפי המלצות משרד הבריאות. לגבי ביצים בתוך מאפים ומאכלים, מדובר במינון מאוד קטן ולכן בני צרך לחמים, עוגות, אטריות ולא הראה שום רגישות.
 

רותי ע

New member
חכי עם מוצרי ביצים עוד קצת

לקראת גיל שנה נסי לתת ביצה. קודם את הצהוב ואח"כ את הלבן. לגבי תות-לא בריא במיוחד גם בגלל הריסוס אלא אם כן קונים אורגני. בכל מקרה אני הייתי מחכה עד גיל שנה.
 

mishelli

New member
גילי בן 10 חד' עוד מעט וכבר אוכל

ביצה, אולי חודשיים. אחרי מקרה רמדיה, החלטתי לנסות לתת לו. אני מכירה מישהי פיליפינית שאמרה שאצלם נותנים ביצה רכה בגיל 4 חד'. אני לא נותנת ביצה רכה, כי אני יודעת שזה לא בריא אפילו למבוגרים, אבל ביצה קשה כן. אני מגררת את הביצה ועגבניה, ומערבבת לו ונותנת לו. (עם מעט מלח) והוא טורף. בהתחלה כמובן ניסיתי כמות קטנה, וראיתי שלא מתפתחת שום אלרגיה. בכלל גילי אוהב מאד לאכול, וכל הזמן אני מנסה לגוון. חוץ מזה הוא מקבל דייסה או תחליף חלב לפחות שלוש פעמים ביום (לפעמים גם באמצע הלילה, אם הוא מתעורר)
 

mishelli

New member
ובקשר לתותים - פעם נתתי לו והם גרמו

לו לפריחה, אז הפסקתי. הוא נעשה אדמומי בפנים.
 
למעלה