תוצאות הצילום הארצי...... לצילומי מזג אויר התוצאה תיקו 45X45 מחר יחליטו חבר השופטים מי הראשון ומי השני.אני מודה לכל החברות/ים אשר הצביעו ! שבוע טוב!