תוצאות הצילום הארצי......

טומי*

New member
תוצאות הצילום הארצי......../images/Emo9.gif

לצילומי מזג אויר התוצאה תיקו 45X45 מחר יחליטו חבר השופטים מי הראשון ומי השני.אני מודה לכל החברות/ים אשר הצביעו ! שבוע טוב!
 

שרונהה

New member
../images/Emo39.gifטומי כל הכבוד להגעתך למצב

התיקו. שתי התמונות שנבחרו באמת הכי יפות בתחרות..... מאחלת לך שהשופטים יבחרו בתמונה שלך כמקום ראשון.... יום נעים ומוצלח לכולנו...
 

טשטושה

New member
קשה להחליט איפה להכניס את הבוקר

טוב של הבוקר... אז בחרתי כאן טומי - כי התמונה שלך פשוט מ-ד-ה-י-מ-ה!!! אז בוקר טוב וגם שבוע טוב ובהצלחה לך בתחרות..... טש
 

אני ME

New member
טומי, בחרת להציג את התמונה שבה

בחרתי..יופי של תמונה טומי. בהצלחה
 
למעלה