תוצאות הסקר הקודם:

תוצאות הסקר הקודם:

האם לדעתך גאידמק פעל נכון כשהעדיף את פרננדז על טון קאנן ? 22 משתתפים השתתפו בסקר. 19 מהם (86.36 אחוז) חושבים שקאנן היה צריך להשאר בבית"ר ולעבוד במשותף עם פרננדז 3 מהם (13.64 אחוז) חושבים שגאידמק לא היה צריך בכלל לשחרר את אוחנה אף אחד לא חושב שהמהלך של גאידמק יניב פירות. תודה לכל מי שהשתתף בסקר ! מכור לסיינפלד
 
הסקר החדש: מה הכי מעצבן אתכם

בתוכנייה של הווינר ? אתם מוזמנים להשתתף ולהצביע (לא לשרשר כאן תשובות בבקשה)
 
אני מתלבט מאוד

למה לא הוספת אפשרות כזאת:כל התשובות נכונות? חחח מה לעשות שהכל מעצבן אותי ואת כולנו בווינר.
 
נו באמת !

אם הייתי שם עוד אופציה: "כל התשובות נכונות", הסקר לא היה שווה בכלל כי כולם היו בוחרים באופציה הזו. מטרת הסקר היא לבדוק מה באמת הכי מעצבן (והרי ידוע שהכל מעצבן, אבל מה הכי מעצבן מכולם)
 

yossibalali

New member
ללא ספק העובדה שאי אפשר להמר

על משחק בודד. היחסים מילא.זה לא כזה משמועתי זה 200 שקל לפה 200 שקל לשם. הX בכדורסל נדיר שהוא יוצא. אי אפשר להמר על משחק בודד? זה הורג אותי!
 
זה מאוד הגיוני, שכולם חושבים ש

"המהלך של גאידמק לא יניב פירות". כי אנחנו חושבים בקטגוריות שונות. כי המהלכים שלו הניבו לו עד היום הון בסביבות 10000000000 $ והמהלכים שלנו הניבו 00000000000000000000 $. ברור שתורת ההגיון שלנו רואה את כל המהלכים שלו ככושלים. ברור שאלי אוחנה היה חייב להישאר בביתר ולהמשיך לעשות פוזות על השחקנים הצעירים. אני לא מדבר על השמועות שונות כגון הימורים וסמים, כי לא השתמשתי איתו בסמים ולא הימרתי איתו אפילו טופס אחד בווינר. זה רק שמועות. אבל ברור שפרננדז קטן עליו. וגם גאידמק קטן על אוחנה - מה הוא לא היה יכול לבקש בפומבי עוד איזה 10 פעמים "תשאר, תשאר, תשאר" ? מה זה פעםך אחד וזהו ? וסוכן מכוניות גם גדול על פרננדז. זה, שיש לו פה גדול והוא חולה באגוצנטריות מוחלטת - זה משני, זה לא חשוב. העיקר בכדורגל - זה תספורת ושיניים. יללה, עוד סקרים !
 
למעלה