תוצאה של בדיקת דם להריון- באינטרנט

2מריון

New member
תוצאה של בדיקת דם להריון- באינטרנט

שלום אשמח מאד באם תעזרו לי לדעת האם ישנה אפשרות לקבל תוצאה של בדיקת דם להריון דרך האינטרנט(באתר של קופ"ח כללית)? אם כן, תוך כמה זמן אמורה להופיע התוצאה באתר? מקווה שתגאלו אותי מהמתח, בגלל שהרופאה שלי תהיה זמינה רק ביום א' בערב ולא נראה לי שאחזיק מעמד עד אז *אייקון של כסיסת ציפורניים* המון תודה
 
תלוי מתי עשית את הבדיקה...

בכל מקרה תבררי באתר של כללית, אם יש לך קוד וסיסמא ל"לקוחות בקליק" (או משהו כזה
) http://www.clalit.org.il/asppage1.asp
 

2מריון

New member
עשיתי את הבדיקה היום בבוקר וכבר

בדקתי באתר ועדיין אין תשובה
 

27חומד

New member
תוצאות באינטרנט

מקבלים רק אם מראש נרשמת וקיבלת סיסמא במרפאה שלך. אם לא את יכולה להרשם ורק אחרי 24 שעות את יכולה להכנס בפעם הראשונה. אני עשיתי את זה השבוע והופתעתי לגלות שם את כל הבדיקות שעשיתי השנה. בכל אופן בהצלחה
 

2מריון

New member
תודה. יש לי כבר סיסמא, גם מלפני

כמה ימים. אמשיך לבדוק באתר מחר.
 

שרי30

New member
תקפצי לבדיקומט

בכללית העסק של הכנסת הנתונים למחשב לא שיטתי. לפעמים יש אחה"צ תשובות ולפעמים יום למחרת. את יכולה לקפוץ מחר בבוקר לסניף שלך ולבדוק אם יש תשובה בבדיקומט (על ידי העברת הכרטיס המגנטי).
 

ענתש

New member
רגע רגע ! רק בסניף שלי (כללית) יש

את ה"נוהל החדש" שהכריזו עליו באזניי לפני כמה חודשים שבדיקות בטא (הריון) לא מקבלים לא באינטרנט, לא בבדיקומט ולא בטלפון אלא אך ורק פנים מול פנים מהמחשב של הפקידה ? זה מעצבן נורא ! אבל הן טוענות בתוקף שזה הנוהל החדש...
 
למעלה