תופעה

Max California

New member
תופעה

בזמן האחרון שמתי לב לתופעה די משעשעת. להקות בתחילת דרכן מתחילות כבד - חלקן וישר יש להן לוגו "כבד" עם כל השפיצים והקווים הלא מובנים - שיוצר אותיות בתיחכום משהו ועם זאת חוסר הבנה. אבל הרבה להקות מאבדות את הקשיחות שלהן ומחליפות לוגו למשהו קריא ו"רגיל". אני אישית שמתי לב לזה ב-3 מקרים. סאמאל. מונספל. אינפליימס. נראה לי גם דימו בורגיר. איפה עוד שמתם לב לזה ?
 

Superunknown1

New member
יש להם עוד לוגו, נכון?

מה עם זה שעל האלבמום עם הזאבים? *שחר לא טוב בשמות*
 

Insatanity

New member
סלייר אולי?

הלוגו הישן לא היה בידיוק "לא קריא" ו"מלא שפיצים" אבל הוא היה מגניב.. עכשיו הלוגו שלהם סתם עומואי..
 

BlackShadow

New member
כל להקה מתמתנת בסופו של דבר...

חוץ מהפרימיטיביות, שנשארות פרימיטיביות ומסריחות. בגלל זה גם אלבומים ראשונים הכי שולטים...
 

BlackShadow

New member
הממ...

להקות שלא עוברות אבולוציה כלשהי במהלך השנים בדרך כלל תקועות באותו חומר משעמם שממצה את עצמו מהר מאוד (ראה אוביטוארי, דארקת´רון, דייסייד...). מעטות הלהקות שמצליחות לנגן את אותו החומר בדיוק ועדיין להשאיר אותו מעניין.
 

Max California

New member
___

אני מסכים.. רוב הפעמיים השינוי גורם להסתגלות חדשה אצל המאזינים וגורם למאזינים לעקוב אחר הלהקה גם עם החומר החדש והלא כל כך מוכר.
ועכשיו לצפוי מדי .. למשל סאמאל.
השינוי הדרסטי בחומר "מכריח" אותי לנסות ולהבין את הצליל החדש.. המתרומם במקצת - השמח מידי. אבל ככה זה.. אני מטורף על המילים. הצליל זה משהו אחר לגמרי- מנסים לא ?
ובאמת קשה לעכל שלהקה שלא מחליפה סגנון היא להקה משעממת בסופו של דבר ועם זאת "דובקת" בעקשנות בתחילת דרכה כאשר היה לה עוד הרבה ללמוד. לכן אני בעד ויוה להתבגרות - תלוי לאן.
 

Insatanity

New member
לדעתי הראשונים הכי טובים בגלל

שבהתחלה ללהקה בד"כ יש כיוון מסויים וספציפי לסוג המוזיקה שהם רוצים לעשות, ואח"כ הם מקבלים השפעות מלהקות אחרות, שיכולות להיות בין הטובות, אבל ההשפעה שלהם רק עושה רע לאותה להקה, והכיוון הספציפי של הסוג מוזיקה מתערער ויוצא שהם לא מנגנים מה שהם רצו בהתחלה, ואז זה נשמע גרוע... ויש התמסחרות כמובן שכולנו יודעים עליה כבר...
 
אני חושב שזה בגלל המיסחור.

לא שדימו ןמונספל כבר לא טובים. אבל כל להקה שמתמסחרת משנה את הלוגו {ע"ע מטאליקה}
 
למעלה