תופעה:חרדים חוגגים סילבסטר

בSSטון

New member
תופעה:חרדים חוגגים סילבסטר

השמעתם? עד לא מזמן היה ידוע שזהו חג נוצרי למהדרין! בשנים האחרונות החלו הישראלים לשמוח בשמחתם, והשנה,למרבה הבושה, חרדים יוצאים בגלוי ברחובות מרכז ירושלים לחגיגות הסילבסטר! איבדו את הבושה!
 

בSSטון

New member
אתה יודע על מה אני מדבר!

הנה עוד נושא שאנחנו מסכימים! מה יהיה? בסוף נהיה חברים?....
 
בססטון , תאמין לי אחד החברים, הוא-

אחד האיכותיים פה. יש פה הרבה טיפשים שנכנסים בו על כל הודעה שלו. בבחינת ``שנאת עם הארץ לת``ח`` אבל אם תבחין יותר תראה שיש פה דברים נפלאים. מה שאני רוצה לומר, שלא צריך לחפש אותו בכל מקום.
 
יש לי רעיון,

ארחיב את ההגדרה הזו ואכלול בה גם את חובשי הכיפה העושים לילות כימים במתחם ככר ציון והגלילות. אולי בזה תצליח לא להסכים איתי. יש?
 

בSSטון

New member
גם אני לא סגור על עצמי בנושא הזה

כי אני בעד פתיחות ונגד זילות. לא פעם הקו שמפריד ביניהם נהיה דק נראה ולא נראה...
 
פתיחות? זילות? תסביר את עצמך!

מה יש לא להיות סגור? לשרוץ בפאב או לבלות בככר ציון מותרים לחרדים בשם הפתיחות? חרדים זה לא מיתוג אלא אורח חיים, פתיחות היא הדרך החוצה מאורח החיים הזה. לדעתך אורח חיים חרדי יתיר לשבת בקולנוע בשם הפתיחות? תסביר את עצמך שאבין מה ההסתפקות. זה נשמע לי מאתגר.
 

זהבי24

New member
קשה להשלים עם מציאות כזאת

מבחינתינו(החרדים)אתה נחשב לדתי.
 
צודק. מקודם ראיתי את

הגאב"ד והגרי"ש אלישיב שלובי זרוע יורדים במורד רח` שטראוס בואכה קינג ג`ורג לכיוון ככר ציון, כשאחריהם צועדים אלפי תלמידיהם החרדים בכדי לחגוג את הסילבסטר. אכן תופעה.
 

בלyדית

New member
אז מה?

זו סתם סיבה למסיבה בשבילם לחגוג, הם לא באמת חוגגים את משמעות החג.
 
זכורני לפני כארבע שנים

באחד הישיבות שהמושג לזרוק בחור זה היה נדיר ביותר בכל אופן זרקו אחד או שתים בהסכמה של כל הצוות שזה גם מאד נדיר על החגיגות בחצות ליל זה
 
למעלה