תופים קלידים :: 2 לוגויים

oren*

New member
מצד אחד אתה צודק, מצד שני אי אפשר

להתווכח עם המהות של לוגו למכבי אש. אנשים רואים אותו ומיד יודעים שמדובר ברכב הצלה, בדיוק כמו מגן דוד על אמבולנס או צבע כחול למשטרה. גם בלוגו של אגד וגם בלוגו של דן יש רמזים לגלגלים של אוטובוס או למהירות ונסיעה, והרי אנחנו לא מדברים פה על לוגו של חברה מסחרית כמו סלקום למשל אלא לוגו של שירותי הצלה. הסימן של מודיעין 144 הוא שפופרת טלפון או האות i באנגלית, הסימן של בית חולים הוא האות H בתוך מלבן כחול, הסימן של שירותים הוא גבר ואישה, הסימן של תחנת דלק הוא עמדת תדלוק - כך לדעתי בלוגו של תחנת כיבוי אש צריכה להופיע להבה (סימן בינלאומי שמדבר לכל אחד בכל שפה - איזה תייר אמריקאי ידע לקרוא רק טקסט בעברית?). הגדילו ועשו בתחנת הכיבוי בפתח-תקווה, שעיצבו את כל התחנה במבנה של להבות, כולל מגדל התצפית.
 
זה ההבדל שבין סימן ולוגו.

אתה מדבר על האייקון של אותם מקומות. אייקונים שהם בינלאומיים וידועים לכל. אני מדבר על לוגו אישי לתחנה ספציפית. על שלט בצידי הדרך תצויין מסעדה מרחוק כאייקון סטנדרטי של סכין ומזלג, וכשמגיעים אל המקום עצמו נתקלים בלוגו הייחודי למסעדה.
 

TK

New member
יש לי רעיון

האמת היא, שעוד לפני שגל העלה את הנקודה חשבתי על כך. יש בטיעון הזה לא מעט. אני מציע להשאיר את הלהבה, ולעשות מסביבה מן סרט שיעטוף אותה (שיסתלסל לאורכה). לדעתי זה משדר כל מה שזה צריך לשדר, ובאותו הזמן, עוטף את האש, ולא משאיר אותה בפני עצמה כאלמנט מרכזי. סתם רעיון...
 

blablamax

New member
אז ככה

דבר ראשון טל רעיון מעניין אני אנסה חשבתי גם לעשות צינור מים או אפשר מתחת ללהבה שלולית מיים =- מה דעתכם ? גל לא בדיוק מסכים עם הטענה אבל יש בה משהו וכמו שכבר אמרתי אני אנסה עוד אפשרויות ללוגו אם כי הלקוח מאוד מרוצה
אז תודה רבה
 
זו דוגמא כללית

לעומת זאת לעורך דין יש כרטיס ביקור וגם לחברת עורכי דין קטנה יהיה לוגו ייחודי, כמו שלרופא כנראה לא יהיה, אבל למרפאה או שירות בריאות יש. זו היתה רק המחשה.
 
למעלה