תומר יש כבר חוויות האזנה ראשוניות לביבי החדש שלך? יואב
ל ל.יואב New member 9/8/01 #3 אתמול אייל אמר שהוא בדרך לת"א אני עושה את הדרך הזו 3 פעמים בשבוע ב-50 דקות. סתתתתתם. חשבתי שהוא כבר אצלך. ביי יואב
אתמול אייל אמר שהוא בדרך לת"א אני עושה את הדרך הזו 3 פעמים בשבוע ב-50 דקות. סתתתתתם. חשבתי שהוא כבר אצלך. ביי יואב
E eyalpor New member 9/8/01 #4 המגבר הגיע לת"א תןך שעה בערך, אבל בדרך לכפר סבא עצר להרצה של 100 שעות כדרוש בחוק.