תומר יוסף, הופעות ומסיבות השבוע

Mad-DawG

New member
תומר יוסף, הופעות ומסיבות השבוע

אתמול הופיעו שוטי הנבואה בקריית טבעון, מישהו היה שם? תומר יוסף יופיע במועדון הת´ ביפו (פרטים על המועדון, מישהו?) יחד עם להקתו החזות העממית. יתארחו מוקי, פילוני, די ג´יי סאבו ורוב. 21:30. תוספות על הופעות ומסיבות השבוע יש לשרשר כאן והשרשור יוכנס לכותרת להנאתנו במשך השבוע. (מה קורה בהאייט י-ם, בג´י ספוט, בדינמו דבש, באזימוט, בראסטה קלאב וכו´?)
 

double M

New member
כמה הופעות בזמן הקרוב:

מחר, 2.9, מסיבה חגיגית לכבוד צאת הדיסק של החלוצים. מיטב תקליטני ההיפ הופ בארץ, הופעה של החלוצים והכל בחינם. יום חמישי, 5.9, בשעה עשר, הופעה של חלוצי החלל בחוות חהיות בקריית טבעון. בפסטיבל בראשית יש כמה הופעות שאולי יעננינו אותכם: יום שבת, 7.9, הופעה של להקת שבע בשעה שמונה. יום ראשון, 8.9, הופעה של הדגנחש בשעה חמש. באותו יום בשעה שש הופעה של תמור יוסף והחזית העממית. יש גם את ההופעה של כלא שש, דנשה, ש"ס, שירי ושורטי במיוזיק פקרטורי.. שורטי כתבה על זה כבר.
 

Short Stuff

New member
כמה תיקונים קטנטנים בייבי

שירי כבר לא חלק מש"ס ולכן היא לא מופיעה איתנו יותר. בפסטיבל בראשית גם ש"ס {אין צריך לכתוב גם שורטי, שורטי היא חלק מש"ס} מופיעים ביום ראשון, ה-8.9 ומכבי מיוזיק פקטורי גם מסיקה ובזוקה הענקיים מופיעים... וזהו. שורט.
"מוטי, אתה לא קיפוד!"
 

2PAC4EVER

New member
מסיבת הג´י ליציאה של EVE-OLUTION

בערב ראש השנה, יום שיש 6/9 ב12 וחצי מומי יתארח (בתקלוט, תיגעו...) וסופרים-רים יחלק פרסים-סים בנות מ-18 (לא טון
) בנים מ-20
 

2PAC4EVER

New member
תיגעו... = תירגעו

אבל אם אתם רוצים גם לגעת אתם יכולים
 
למעלה