תוכנת מעקב לנחשים

Liron Samuels

New member
תוכנת מעקב לנחשים

הנה לינק שמסביר בקצרה על תוכנה בשם "HerpHelper". התוכנה היא תוכנה לניהול מעקב אחרי האכלות, נשלים, הזדווגות, וכל דבר אחר. http://www.eyehit.com/software/herphelper.htm הנה הסברים קצת יותר מפורטים (כולל הסברים איך לעבוד עם התוכנה: http://www.eyehit.com/software/herphelper/help/index.htm ניתן להשתמש בתוכנה 10 פעמים חינם (כדי לראות איך התוכנה עובדת וכו') ואז צריך לשלם 13$ עבור רשיון, למי שמעוניין להמשיך עם התוכנה. בקישור הראשון ניתן להוריד את התוכנה. קיבלתי רשיון לתוכנה לפני יומיים ואני מאוד מרוצה עד עכשיו. זאת התוכנה הכי מקיפה ופרטנית שראיתי לניהול מעקבים. יש אפילו גניאולוגיה של כל נחש עד שבא וסבתא רבא שלו (בערך), ואפשרות להכניס מידע על הטלת ביצים / השרצות (ואח"כ גם יצירת תיק מעקב לכל אחד מהצאצאים לאחר שכולם בקעו/נולדו). התוכנה מתאימה לכולם, החל ממגדלים עם נחש אחד ועד המגדלים הכי גדולים שמרבים נחשים בכמויות! אני ממליץ להיכנס לקישורים שנתתי כדי לראות עד כמה התוכנה טובה, וגם אם לא תרצו לקנות לפחות תוכלו לקבל משם רעיונות להוסיף למעקבים שלכם... :)
 

naja

New member
תוכנה נחמדה.

אני אישית מעדיף לרשום ע"ג נייר ולא לאכסן את כל המידע על דיסקט אבל התוכנה הזו בהחלט מעניינת. אני חושב שהיא מתאימה בעיקר לאספנים גדולים והיא דיי מחייבת עמדת מחשב בנחשיה.
 

Liron Samuels

New member
אני גם

כותב במחברות את כל המעקבים, אבל גם במחשב. עד לאחרונה השתמשתי בקובץ אקסל שהיה באתר www.reptiles.co.il (ונראה לי שזה צחי שפירסם את זה פה), אבל מעכשיו אני משתמש ב"HerpHelper". זה בהחלט מתאים לאספנים גדולים, אבל גם למגדלים הקטנים שכותבים מעקבים במחשב זה יכול לחסוך זמן ונותן הרבה אפשרויות שלא ראיתי בתוכנות אחרות. :)
 
למעלה