תוכנית HST

eyal1612

New member
תוכנית HST ../images/Emo80.gif

טוב... היום הייתי במכון ובניתי לי תוכנית אימונים (HST),מצאתי לי את הRM15 בכל התרגילים וחזרתי לכאן כדי להבהיר כמה נקודות לא ברורות. תוכנית האימונים היא (מסודרת ע"פ סדר העבודה על השרירים): 3-4 פעמים בשבוע חזה: לחיצת חזה - לאחר שני אימונים אני מעלה בסט כאשר אני מתחיל עם סט 1 בתחילת התוכנית ובמעבר לRM שונה חוזר לסט 1 באימון וחוזר חלילה. בסה"כ יוצא לי להגיע ל4 סטים מקס'. יד קדמית: כפיפת מרפקים בעמידה כנגד משקולות - כאן אני יעשה בשבוע הראשון סט אחד ובשבוע שלאחריו שני סטים וחוזר חלילה כאשר שבכל תחילת RM חדש אני חוזר לסט אחד. רחב גבי: פשיטת כתף בהטייה על ספסל - (תואם לחזה)לאחר שני אימונים אני מעלה בסט כאשר אני מתחיל עם סט 1 בתחילת התוכנית ובמעבר לRM שונה חוזר לסט 1 באימון וחוזר חלילה. בסה"כ יוצא לי להגיע ל4 סטים מקס'. יד אחורית: פשיטת מרפקים במכונה רב תכליתית כנגד חבל בכריעה - (תואם ליד הקדמית) כאן אני יעשה בשבוע הראשון סט אחד ובשבוע שלאחריו שני סטים וחוזר חלילה כאשר שבכל תחילת RM חדש אני חוזר לסט אחד. כתפיים: לחיצת כתפיים בישיבה כנגד משקוליות - (תואם לידיים)כאן אני יעשה בשבוע הראשון סט אחד ובשבוע שלאחריו שני סטים וחוזר חלילה כאשר שבכל תחילת RM חדש אני חוזר לסט אחד. זוקפי גו: דדליפט ברכיים נעולות - שני סטים. רגליים: עקב שבר מאמץ מזד%$# אני לא יכול לעבוד על הרגליים למשך חודש וחצי לפחות. בטן: כפיפות בטן - 3*25 ניסיתי לשלב כמה שיותר תרגילים מורכבים שפועלים על יותר ממפרק אחד אם יש תרגילים יותר טובים אשמח לקבל אותם. אשמח לקבל עוד הערות בקשר לתוכנית האימון. בתום התכנית,עוד חודשיים,אפרסם נתונים(תמונה אם אצליח,מידות ומשקלים). תודה מראש לכולם...
 

Spit630

New member
גם אני התחלתי להתאמן HST

הייתי מציע לך להוריד סט אחד.. קבוצת שריר גדולה 3 סטים (אם למשל לחיצת חזה.. אז 2 סטים בשיפוע נייטרלי.. וסט אחד בשיפוע חיובי..) ולקבוצת שריר קטנה 2 סטים הייתי מציע לך לעבוד ככה: חזה גב כתפיים ידיים רגליים בטן *למרות שהייתי שם את הרגליים בהתחלה.. ומצרף דדליפט כתרגיל להאמסטרינג+זוקפי גב.. חוץ מזה.. הכל נראה סבבה.. בהצלחה!
 

eyal1612

New member
עוד שאלה

חזרתי עכשיו מאימון הHST הראשון שלי וההרגשה היא לא משהו... אני מרגיש כאילו לא עבדתי בכלל על השרירים אבל אני לא מתכוון לרדת ממנה עד שאסיים את הסייקל. והשאלה היא: האימון על כל הגוף ארך 25 דקות,זה בסדר? לא קצר מידי? תודה מראש...
 
למעלה