תוכנית 10 הקרבות הגדולים של רסלמניה

אורון V1

New member
WM`s 10 greatest matches ever

לדעתי התוכנית הזאת היא החימום הטוב ביותר וההכנסה לאוירה החגיגית לקראת רסלמניה 20 שסוגרת שני עשורים ומתחילה עשור חדש. תמיד נחמד להיזכר בדברים טובים ובתוכנית מדובר על קליפים של היילייטס של הקרבות הטובים {יותר או פחות} בהיסטוריה של WrestleMania עם מוזיקה משולבת היטב ברקע. ומה גם שמדובר על קרבות שאת רובם יצא לנו לראות ולגדול עליהם עם השנים. ואם זה לא מספיק אז יש את ההנחייה המבדרת של ריק פלייר. אז השורה התחתונה שלי היא שמומלץ להוריד את התוכנית ולצפות בה לקראת רסלמניה, אתם לא תפסידו.
 

Nurd4Life

New member
דיווח 10 הגדולים של רסלמניה

התוכנית הונחתה על ידי ריק פלייר. הוא מכריז שמתוך 195 קרבות נבחרו 10, על ידי המתאבקים של הWWE. מקום 10 - קורט אנגל נגד כריס בנואה מרסלמניה 17. בסיום הקרב קורט אנגל מנצח עם Cradle כאשר הוא תופס את הטייטס. ריק פלייר אומר שבנואה הפסיד את הקרב כי הוא לא יכול לנצח את הקרבות הגדולים, וזה יהיה פשוט דזה וו ברסלמניה 20 כאשר טריפל אייץ' ינצח אותו. מקום 9 - האלק הוגאן נגד אולטימייט ווריור מרסלמניה 6 - קרב תואר עולמי נגד תואר בין יבשתי. בסיום הקרב ווריור מתחמק מהלג דרופ ומנצח עם ספלאש וזוכה באליפות העולם. מקום 8 - שון מייקלס נגד סטיב אוסטין עם מייק טייסון בתור אינפורסר מרסלמניה 14. מי בחר את הקרב הזה? אומנם קרב נוסטלגי, אבל הוא בהחלט לא היה מהקרבות הטובים ביותר. טוב נו, אי אפשר פשוט לתת לרסלמניה 17 חמש קרבות, אז נותנים לשאר הרסלמניות. בסיום הקרב אוסטין עושה סטאנר למייקלס ומייק טייסון נכנס וסופר ל3. מקום 7 - הולק הוגאן ומיסטר טי נגד רודי פייפר ופול אורנדורף מרסלמניה 1 ואחר כך אנחנו מתפלאים למה WCW הביאו את ג'יי לנו או דניס רודמן.. בסיום בוב אורטון מתערב אך פוגע ברודי פייפר והולק הוגאן מצמיד ל3. מקום 6 - ברט הארט נגד סטיב אוסטין בקרב מעולה מרסלמניה 13. בסיום הקרב ברט הארט עושה את השארפשוטר על סטיב אוסטין אשר מדמם בטירוף, ואוסטין פשוט מתעלף מהכאב. אני בהחלט ממליץ על הקרב - קרב מעולה. מקום 5 - הולק הוגאן נגד הרוק מרסלמניה 18. הקרב עם האווירה הטובה ביותר ברסלמניה - לפי דעתי. בסיום הקרב הרוק מנצח עם רוק באטם ופיפל אלבו. בסיום הקרב השניים מתחבקים ולוחצים ידיים. ריק פלייר אומר שברסלמניה 20 הרוק לא ממש יהנה מהרגע. מקום 4 - רנדי סאבג' נגד ריקי סטימבוט מרסלמניה 3. מי היה מאמין שהם בחרו את זה ולא את הולק הוגאן נגד אנדרה? בסיום הקרב ריקי סטימבוט מנצח עם Small package. מקום 3 - רייזר ראמון נגד שון מייקלס מרסלמניה 10 על האליפות הבין יבשתית בקרב סולם. קרב הסולם כנראה הנוסטלגי ביותר של החברה, גם אם לא הטוב ביותר. בסיום הקרב שון מייקלס נתקע קשור עם הרגליים בחבלים כאשר רייזר ראמון מטפס ולוקח את החגורה. מקום 2 - הדאדלי בויז נגד ההארדי בויז נגד אדג' וכריסטיאן מרסלמניה 16. יש! גם הם חושבים שהקרב מרסלמניה 16 היה טוב יותר מהקרב ברסלמניה 17! אני יודע שהם עשו את זה כי הם לא רצו כפילויות, אבל.. אז מה! בסיום הקרב אדג' וכריסטיאן דוחפים מהשולחן שהוצב על 2 סולמות את מאט הארדי אל השולחן אשר בזירה ולוקחים את החגורות בקרב מעולה. ריק פלייר חוזר שוב על כל הקרבות, אני לא מתכוון לעשות את זה שוב. מקום 1 - ברט הארט נגד שון מייקלס בקרב 60 דקות. הקרב שנבחר בתור הקרב הטוב ביותר הוא קרב האיירון מן. ולא, זה לא אומר שבגלל שברט הארט קיבל 2 קרבות הוא חוזר ברסלמניה. הקרב מסתיים כאשר שון מייקלס מצליח לעשות סופרקיק להארט בהארכה ( לאחר 0-0 ב60 דקות ) ולזכות באליפות העולם לראשונה בחייו.
 

pufpuf

New member
אני שונא שהם עושים דברים כאלו

כי הבחירות פשוט כל כך תמוהות שבא לבכות. סתם רצו לדחוף קרבות מכל הרסלמניות בלי שום סדר והגיון. למה דווקא הקרבות האלו? אוון הארט נגד ברט הארט לא מספיק ראוי כדי להכנס לרשימה במקום קרב אחר? אוסטין נגד דה רוק לא? מה ההבדל בין הוגן נגד רוק להוגן נגד וורייר, גם שם כל העניין הייתה האווירה. ורסלמניה 19 לא נחשבת? מייקלס נגד ג'ריקו לא היה מספיק ראוי? מה? מי? מו? אני שונא שהם סתם שולפים קרבות באקראי בלי שום הסבר בשביל ספיישל מצוץ מהאצבע.
 

Nurd4Life

New member
תשובה

העניין הוא ככה. אני מאמין שהם כן נתנו למתאבקים לבחור את הקרב האהוב עליהם. לאחר מכן הם פשוט התאימו תוצאות על מנת שתהיה לכל רסלמניה רק מועמדות אחת - כלומר גם אם אואן נגד ברט קיבל יותר קולות מקרבות אחרים, אם הוא קיבל פחות קולות משון מייקלס נגד רייזור, הוא נמחק אוטומטית. כנ"ל הקרב של אוסטין נגד הרוק - כנראה שהוא קיבל פחות קולות מבנואה נגד אנגל, ולכן נמחק. בכלל, זה די הגיוני - כי רוב המתאבקים בטח בחרו קרבות שראו יותר כנוסטלגים וכאשר היו יותר צעירים ולפני תקופתם בארגון כאשר חלמו על העסק, ולא קרבות שקרו בשנה-שנתיים האחרונות.
 

deathcaster

New member
שלומי אני בכלל לא מסכים איתך

אני ראיתי את הוידאו הזה ואני חושב שהבחירות הללו מאוד מולחות. אוון נגד ברט היה קרב מצויין , על זה אני לא מתווכח , אבל מכל הרסלמניות הוא , מלבד האבקות טובה , לא ייצג שום דבר מיוחד ! זה לא היה קרב מיוחד , לא קרב עם סטיפולציה ייחודית , לא קרב "העברת לפיד" , רק קרב טוב. ההבדל המשמעותי הין הקרב של הוגן נגד וורייר לבין הקרב של הוגאן נגד רוקי הוא שהוגן-רוקי היווה קרה בין שני תקופות , הוגן העביר את הלפיד לרוקי , הוא סימל סוף של תקופה . ואילו הקרב בין הוגן-וורייר , היווה קרב בין שני ענקיים נצחיים בספורט. מיקלס נגד ג'ריקו גם כן לא היה מיוחד , האבקות טובה הייתה שם ללא ספק , אבל שום ליד לא הועבר , באותה תקופת זמן לא מייקלס ולא ג'ריקו נחשבו לענקים . הקרבות נבחרו לדעתי בקפידה , אני נהניתי
 

pufpuf

New member
למשל בניגוד

למשמעות ההיסטוריה העמוקה שהייתה לקרב בין קורט אנגל וכריס בנואה? ומה קשור העברת לפיד? הרי הקרב בין הוגן לוורייר בזמנו היה אמור להיות קרב של העברת הלפיד, מפני שהוגן היה אמור לעזוב לאחר מכן לתקופה ארוכה לצלומי סרט, דבר שלא קרה ובסופו של דבר הוגן נשאר, דבר שפגע בוורייר שהפך להיות הפייס מספר 2 ולא המוביל. בגלל זה תקופת האליפות של הוורייר לא נחשבת בכלל להצלחה. אומנם זה לא קרה בדיעבד, אבל הקרב הזה היה אך ורק במקור על העברת הלפיד. גם בקרב בין רוק להוגן לא עבר שום לפיד, מפני שהוגן שנה לאחר מכן עדיין פיזז בוו וו אי ברחבי המיין איבנט, ואילו רוקי דווקא היה זה שהופיע לעיתים רחוקות. גם כאן בדיעבד לא התרחש כלום, ושני הקרבות באותה המידה היו מיועדים להעברת הלפיד.
 

shlomi 123

New member
אחלה בן ../images/Emo45.gif

אני גם לא מבין איך לקחו את ה-TLC מרסלמניה 16 שה-TLC מרסלמניה 17 היה פי שניים יותר יפה.
 

Rock Bottom

New member
אחלה דיווח בן ../images/Emo45.gif

מסכים עם שלומי אגב, באמת בחירות תמוהות. האם עצם העובדה שהקרב הנבחר לקרב הטוב ביותר בו שון מנצח את ברט מסמל על משהו שיקרה ברסלמניה XX?
 

MOR149

New member
אחלה עבודה בן + תיקון שלומי...

זה היה קרב זוגות משולש סולמות ולא TLC. במניה 17 היה TLC 2 ובסמארסלאם 00 את TLC 1. שוב תודה בן אני באתי עכשיו לשאול מזה ה-10 הטובים של המניה. תודה!
 

MOR149

New member
מישהו יודע???

מה המנגינה של ריקי סטיבורט או מה שמו מול רנדי סאבג' מרסלמניה 3 שם? המנגינה הזאת הייתה גם בפיוד של ג'ריקו ומייקלס בבילד אפ ממניה 19
 

EdgeHead

New member
בלי להסתכל אני אגיד לך

1.רוק נגד אוסטין רסלמניה 17 2.TLC 2 3.רוק נגד הוגאן 4.אואן נגד בראט הארט 5.הוגאן נגד אנדריי 6.מייקלס נגד בראט 7.מייקלס נגד רייזור 8.לסנר נגד אנגל 9.E and C נגד דאדליז' נגד הארדיז' מרסלמניה 16 10.אני משער שיוסיפו מייקלס נגד ג'ריקו או וינס נגד הוגאן
 

אורון V1

New member
ההודעה הזאת היא יותר בגדר המלצה

את רשימת הקרבות תוכל למצוא בדיווח של בן.
 

Rock Bottom

New member
תוכנית משהו בסט

נהנתי מאוד!
 

deathcaster

New member
לאורון ויעקב

גם את ההודעה שלך יכולנו למצוא בשרשור שפתח בן , לא הבנתי מדוע צריך לפתוח שרשור נוסף על אותו נושא יעקב - אל תפתח צפיות בלהיות נביא , הקרבות שם הם לא מה שאתה חשבת
 

LOVEtheMcMAHONS

New member
זוהר

מבחינת הזמנים נדמה לי שהשרשור הזה נפתח קודם אז אם כבר הטענות לבן. בכל מקרה כנראה מישהו לא שם לב שנפתח כבר שרשור...אין צורך להתעצבן והמנהלים יכולים לשרשר את זה יחד.
 
למעלה