זה כנראה אי דיוק של הכתב, כי התוכן בהמשך הכתבה
בקטע שבאתר העירייה כתוב על שיקוע המסילה בכניסה לחיפה
האם העיר התחתית היא "הכניסה לחיפה"?
זה כנראה אי דיוק של הכתב, כי התוכן בהמשך הכתבה
וגם העלות המצויינת לפרויקט לא כל כך מתאימים לפרויקט של פארק הכט בלבד.
העלות של השיקוע באזור פארק הכט הייתה אמורה להיות כחצי מיליארד שקל ולא 1.3 מיליארד.
הנה קישור נוסף מאתר עיריית חיפה (משנת 2012) שדי מרמז על הסיפור:
[URL]http://www1.haifa.muni.il/news/20120229/newsletter.html[/URL]
"
בעקבות הפעילות של עיריית חיפה והחברה להגנת הטבע - הישג סביבתי ונופי משמעותי עבור תושבי חיפה: מסילת הרכבת לאורך תוואי החוף בכניסה הדרומית לעיר [החוצצת בין פארק הכט ושיקמונה] לאורך של כ – 1.5 ק"מ, תעבור בשיקוע, ולא מעל הקרקע, כפי שתוכנן מלכתחילה.
על פי ההסכם, עליו יחתמו העירייה, משרדי האוצר והתחבורה יתקצבו את שיקוע המסילה בסכום של 500 מיליון שקל. במקביל, תוקם ועדה משותפת עם נציגי כל הצדדים, שתדון בהמשך שיקוע המסילות בקטעים נוספים בהם עוברת הרכבת בתחום העיר חיפה.
"
כנראה ש"הועדה המשותפת" מגיעה כעת לסיכומים על פרויקט גדול בהרבה.