לפי הייצוג - פנייה לקריית משה.
גם אני שמעתי על התכנית הזאת
לא יודע מה נכון ואיך יתבצע החיבור להר נוף (גם לי נראה שאין שם מקום לפנייה, אבל מי יודע). מה שדי בטוח - לא יסללו קו "שאטל" קצר בלי המשך.
לפי הייצוג - פנייה לקריית משה.
יש פער מסויים בתרשים שלדעתי מראה על פנייה דרומית יותר מהמצופה.
ההמשך לכנפי נשרים יהיה בפנייה ליד מאפיית אנג'ל.
לדעתי קו הר-נוף - כותל הוא הגיוני, אך יגרום להתנגשות תרבויות מסויימת מול תיירים שיגיעו לעיר ברכבת לתחנת האומה.
קווי רכבת בעלי מספר שלוחות שמשתמשות בקטע מרכזי אחד מקובלים מאד בעולם וקל להבין אותם. אין תמיד קורלציה בין הקצוות, ולפי הדיווחים ששומעים בפורום על תיירים ישראלים שחונים בהר-הרצל ועולים לרק"ל יש הגיון בכך שגם בקו האדום יהיו אופציות מכל קצה לכל קצה (כמו בקו הצפוני או הקו המרכזי בלונדון) במקום הפרדה ברורה בין שני קווים שונים.
לדעתי תוואי הקו הירוק המוצע באזור גבעת רם הוא בעייתי במקצת משום שהאזור אולי חשוב שלטונית ומוזיאלית, אך מאד ריק ומתפרס כך שאינני בטוח אם יצדיק את ההשקעה. הסטודנטים של גבעת רם גרים בדרך כלל בבית הכרם או דרום-מערב העיר, עם נוכחות כלשהי ברסקו, רחביה ונחלאות. הקו במתכונת המוצעת אינו אוסף את אוכלוסיית היוממים הזו ובמקום הוא עובר בין הקמפוסים דרך מה שפעם היה הקו החום, שאינו בדיוק אזור מגורים סטודנטיאלי...