תוכנית אימונים חדשה

Lsivan

New member
תוכנית אימונים חדשה

שלום! לאחר שסיימתי את תוכנית המתחילים וערכתי בדיקת RM , המאמן בנה לי תוכנית חדשה, שבה האימונים מחולקים לשתי קבוצות שרירים: חזה,כתפיים,יד אחורית;רגליים,גב,יד קדמית. העבודה על כל שריר נעשית בצורה הזאת: סט 1 - 15 חזרות במשקל יחסית קל סט 2 - 12 חזרות במשקל יותר קשה סט 3+4 - 8 חזרות במשקל הנמוך בכ8-10 קילו מה RM רציתי לדעת האם תוכנית זו טובה והאם היא כמו תוכנית ההיפרטרופיה? יש להזכיר שאני מתאמן בעיקר בשביל ניפוח.
 

אלי ו.

New member
שיטת דלורמה

יופי של שיטה. מיועדת לרוב למתחילים אבל גם מתקדמים יכולים להנות ממנה. הרעיון הוא סט חימום אחד, סט גישור, וסט עבודה "עד הסוף" בכל תרגיל. נסה ותהנה. דווח על התקדמות.
 

Lsivan

New member
יופי :) (יש שאלה בפנים)

אני מתכוון לבצע אותה חודשיים, לא ענית לי אם היא טובה למטרת היפרטרופיה?
 

אלי ו.

New member
תלוי את מי תשאל

זו לא שיטה "קלאסית" להיפרטרופיה אבל בהחלט אפשר לגדול איתה יפה.
 

Lsivan

New member
אתה ממליץ לעבור להיפרטרופיה אח"כ

לאחר חודשיים של אימונים בתוכנית "דלורמה" זו ?
 

אלי ו.

New member
לך, כן.

אבל אם יש לך מדריך כושר טוב, שוה להתיעץ איתו. לו יש את הפריוילגיה לראות אותך מתאמן ולבנות תכנית שתיבנה סביב החולשות/היתרונות/וסדרי העדיפות שלך.
 

sowhatt

New member
אלי שאלה, שיטת פירמידה

[פחות חזרות,יותר משקל]? היא שיטה טובה בשביל "ניפוח"? או שעדיף לדבוק בהיפרטרופיה "הקלאסית" , 8-15 חזרות, משקל קבוע?
 

אלי ו.

New member
למה לדבוק בשיטה מסוימת?

עשה תכנית אחת ואח"כ עבור לאחרת. אל תתאהב בשיטה, או בתכנית. כל גישה היא עוד כלי בארגז הכלים שלך. כל תכנית תעלה חלודה אחרי חודש-חודשיים ותפסיק לראות התקדמות. ברגע שזה קורה, עבור לתכנית אחרת.
 

sowhatt

New member
השאלה שלי היתה אבל האם השיטה

של הפירמידה טובה ל"ניפוח"? כי מה שאני רוצה זה "ניפוח" ולכן לדוגמא אני לא אעבור לתוכנית של סיבולת/כוח...כי זה לא מה שאני רוצה...
 

אלי ו.

New member
כן פירמידה טובה גם לניפוח

אבל גם מי שרוצה רק ניפוח מדי פעם יעבוד גם על כח וגם על סיבולת. ההבדל יהיה בדגשים. מי שעובד על ניפוח למשל, אולי יעבוד על כל 6 תכניות ניפוח 2 תכניות כח ומי שמענין אותו כח אולי להפך.
 
למעלה