תוכניתו של אלירז פנינה מצדפה שנפתחה.

תוכניתו של אלירז פנינה מצדפה שנפתחה.

החיבור הפנטסטי בין זמרים מכל הגוונים לסיפורי מאזינים במגוון נושאים מחמם את הלב. אלירז מחזיר את הישיבה המשותפת סביב "מדורת השבט". ההגשה הבלתי אמצעית.הפרגון המשתפך.יכולת ההקשבה התמיכה והעידוד מציבים את אלירז בעמדת פתיחה לתוכנית דגל פופולרית מאוד שתגרור שובל ארוך של זמרים ממתינים ומאזינים מחייגים.
 
../images/Emo2.gifכמה שטויות על הבוקר!!

תוכנית דגל פופולרית???אתמול ראיתי פופוליטיקה מרוב שהתוכנית הייתה מעניינת!!!
 

ואזנה

New member
מנהלים ../images/Emo41.gif../images/Emo41.gif../images/Emo41.gif

נא למחוק את הודעתו של האריה - סתימת פיות וקללות אינה מורשתו של אלירז ואינה, בשום אופן, מוצדקת מבחינת מדיניות הפורום ותקנונו. עליכם להוכיח ניהול הוגן ולמחוק את סותמי הפיות.
 

ואזנה

New member
לא חבל לכם על אלירז ?????????????????????????

אלירז יכול היה להתעקש לבנות את עצמו טוב יותר. העניין הוא שלמישהו שם אצה הדרך מאחר שהאינטרסים שלו מנוגדים לאינטרסים של אלירז. אלירז צריך היה להיות מעוניין בשמירת הגחלת של הפופולריות שלו ובמקביל להתמקצע בתחום התקשורת תהליך שהיה אורך זמן. ההפקה מעוניינת לגזור קופון מיידי ולתרגם את הפופולריות שלו לכסף מיידי מבלי שהטווח הארוך מעניין אותה כיוון שבשיטה המחזורית הנוהגת הם כבר ייצרו את הסלבים דה לה שמאטה דור 3 עוד מעט. ההתנגשות בין האינטרסים הוכרעה לטובת בעל המאה והכוח ואלירז נכפה (שיכנעו אותו שזה לטובתו) להגיש פורמט בוסרי ובעייתי ביותר. כזה שמקבע אותו במשבצת נישתית סייסית ולא מהווה מסלול המראה. נתוני הרייטינג לא משקרים וצניחה לכמעט מחצית בכמות הצופים תוך 3 ימי שידור היא משמעותית מאוד ומצביעה על זה שהצופים מצביעים ברגליים. אמנם קבוצת מעריצים שרופים תמיד תשמר רצפה מינימלית של 0.5 - 0.75 אחוזי צפיה אבל תפקידו של פורמט לסחוף צופים "מהשורה" והתהליך כאן הוא במפורש הפוך. יש להניח שבסיום הפורמט נתוני הרייטינג יגיעו לרצפה ובמקום לגרום לאלירז לנסוק הם יסמנו את נפילתו. גם הבולטים במעריציו בתקשורת או מהקהל הצופה לא יוכלו להתעלם מעובדות וסוף מסלול הסליברטאות יצרוב בתודעה - מפלה. הבעיה אותה לא מוכנים "השרופים" להפנים היא שאלירז מסוגל (בהחלט) לספק רגעי עונג טלויזיוני בתנאים מאוד מסויימים (שבאו לידי ביטוי באח הגדול) ולא מסוגל להחזיק קהל מרותק בנסיבות מלאכותיות. כל יתרונו של אלירז הוא בספונטניות שמוציאה ממנו הברקות וזה בדיוק הפוך לפורמט מוגדר בזמן ובמקום עם עורכים, מפיקים ושאר יועצים ובעלי דעה על הראש. האח הגדול סיפק לאלירז כר לפריחה איטית ובטוחה וקיבלנו מקבץ של רגעי שיא נדירים בהם הוא השתחרר וזרם או הגיב לסיטואציות טבעיות. אני מתעקש על כך שהעובדה שלאלירז יש משהו מאוד מוגדר (ומצומצם) למכור לא באמת נותן לו סיכוי בתקשורת. הוא צריך היה לתרגם את ההערצה אליו למגע בלתי אמצעי עם הציבור בכל מיני אוקיישנז בהם היה מרצה על חוויותיו בבית האח הגדול, עונה לשאלות הקהל בלי מסננות ובלי עריכה ובמקביל פותח עסק כלשהו (התפור על מידותיו) כזה שהיה נהנה מרמת הפופולריות שלו וזוכה לחשיפה עודפת וליחסי ציבור משופרים שהיו מביאים אליו קונים ולו בגלל הסקרנות והרצון לגעת. באובר אול של העניין יש דוגמה טובה לאורה היה צריך אלירז ללכת וזו ההצלחה של פותנה למנף את הפירסום האישי לפרסום עיסקי. לאלירז היה פוטנציאל הרבה יותר גדול שלא נוצל וכנראה כבר לא ינוצל. בקיצור - אלירז הוא קורבן של הצלחתו. גם אם יהיו כאן עוד 1,000 מעריצים (שמרעיפים אהבה לצד אלימות כלפי מבקרים) וזה לא יתורגם לכסף אז הכל כלאם פאדי והבלון יצטמק לזיכרון נעים על בחור חביב שהיה שם, נגע ונעלם.
 

עפריטה

New member
ואזנה זה הזמן לכדור הורוד,אח"כ להחליף טיטול

ושאר עזרים שנתנים לחולים סעודיים כמוך!! אפילו פיסקה לא קראתי ,אתה ממחזר לעייפה...................אוייש פיפי ולישון!
 

זהר77

New member
ואזנה, אלירז מתעקש לא להעזר בשירותיך, במיוחד

לאור הדוגמא האישית שלך... אחד שמתיימר לדעת מה טוב לו, אבל בעצמו שקוע בפורום 24 שעות ביממה.
 
למעלה