תוכנות הלחנה

Spianist

New member
תוכנות הלחנה

שלום ואחר הצהריים טובים תראו אני זמן לא מועט מחפש אחר תוכנה הלחנה כפי שידוע לי קיים דבר מהסוג הזה אני חיפשתי בגוגל ובלינקים אשר נמצאים בפורום ומצאתי כמה וכמה תגובות על התוכנה Overture שאני מבין שניתן להשיג ללא תשלום אך ורק את גירסאת הדמו.יחד עם זאת איני מצאתי לינק לתוכנה המדוברת. לא משנה לי גרסאת דמו או לא גרסאת דמו - overture או תוכנה אחרת האם מישהו יוכל לעזור ליבעקבות חיפושי בגוגל אשר לא הובילו לדבר למצוא את אחת תוכנות ההלחנה. אני אודה לכם מאוד!. המשך יום נעים.
 

Spianist

New member
סימני הפיסוק

כשאני מדבר בצורה של כתיבה בפורום אני שוכח מדי פעם את סימני הפיסוק , ולכן זה מקשה במקצת על קריאת תוכן ההודעה
 

kittycatbone

New member
הו השאלה בדיוק בזמן,

חיחי, כי בדיוק אני גם רציתי לחפש עכשיו תוכנת הלחנה ;;^^ [אז מצטרפת לשאלה?:X]
 

Molchansky

New member
תוכנת התוויה

יש 2 תוכנות מקצועיות Sibelius, Finale ההבדלים ביניהם זניחים, בעיקר עניין של נוחות אני למשל התרגלתי לסיבליוס כל אחת מהתוכנות האלה או אוברטור שהזכרת אפשר להשיג ב-eMule אני לא מכיר מקום אחר. אני מניח שאפשר גם במקום אחר, אבל אני אישית לא מכיר.
 

amitmis

New member
כאן בפורום אתה יכול להשיג את המלאה!

תרשום overture. שם תראה הודעה פרי "עטי" - amitmis. בין הראשונות, לדעתי. ה"שרשור" שם הוא פחות או יותר שיחה ביני לבין המנהלת של הפורום, שם היא נותנת לי 2 לינקים, ושניהם מובילים להורדה של התוכנה המלאה (!). אמור לי אם הצלחת. עמית.
 

Spianist

New member
כן תודה רבה

עמית אני רוצה להודות לך אכן מצאתי את התוכנה והתחלתי לעבוד על הקטעים הראשונים, מקווה שבעתיד אפרסם כאן את פרי יצירותי וכמובן תודה ל-Jinx שפירסמה את הלינק תודה גם לך :)
 

amitmis

New member
אין בעד מה!

אגב - אני משתפר ביכולות ההלחנה שלי, אבל... היום הייתה לי מנגינה חדשה ממש טובה בראש כשחזרתי מביה"ס - ושכחתי אותה (!). את כולה!!! אוחחח...
 
הורדתי את OVERTUE מהפורום

היא מעולה! זו הגרסה המלאה (שאני יכולה להשתמש בה כל הזמן) או גרסה נסיונית למס' ימים?
 

Spianist

New member
../images/Emo13.gif

לי קיים חוש מוסיקלי אבל אני לא מצליח לבטא אותו ב-overture יש לי מנגינות מקסימות בראש גם קונצ'רטו לפסנתר אך כמו שאמרתי קשה לי לבטא ב-Overture את כל מנגינותי
 

Spianist

New member
תראה

כפי שידוע לי זה גירסא קבועה קיים סיכוי שאני טועה
 
למעלה