תוכנה שמאטה את קצב ההשמעה יש?

gozala

New member
תוכנה שמאטה את קצב ההשמעה יש?

אני מנסה לפענח קטע עם וריאציות (על מנת ללמוד אותן) קיימת תוכנת השמעה שיכולה להאט את קצב ההשמעה? תיאורטית אני יכולה להניח את הקטע כרקע לסרט ולעבוד עם תכנה לעיבוד סרטים, השאלה אם אקבל את המטרה שאליה אני חותרת, קצב השמעה איטי יותר.
 

kkdd

New member
לפני מספר שנים היה תוסף PLUGIN ל WINAMP

שעשה את האפשט הזה, היה מאוד משעשע, ניתן למצוא אותו באתר של WINAMP ניתן לבצע זאת גם בעזרת GOLDWAVE (חפשי בגוגל) לטעון את הקטע לתוכנה, לגשת לפי האיור, ככל שתתני מספר גבוהה יותר קח יתנגן מהר יותר, אם תרשמי 30- אז הדיבור יהיה לאט יותר לחיצה על החץ הירוק תשמיע לך איך זה ישמע, בעיקרון אפשר ללחוץ על החץ הירוק ולשמוע את כל הקטע. ניתן ללחוץ על OK ואז שמירה בשם, ולשמור את הקטע אחרי העריכה, בשם אחר כמובן על מנת לא לדרוס את המקור. נ.ב. המון זמן לא שמענו ממך.....
 

gozala

New member
נפצעתי בעין מענף, מאז אין נהיגה וסרטים ../images/Emo51.gif

אני מרכיבה משקפיים ולא שלא חולפת בראש המחשבה שענף עלול לפגוע בעין "אבל המשקפיים מגינות" אתה עונה לעצמך... קרה לי הפוך על הפוך: ניכנס ענף מהצד והמשקפיים יצרו קונטרה וחטפתי שריטה מפה עד הודעה חדשה לפני יותר מחודש. זה עבר, אבל נישארה "רגישות" שתמשך "חודשים" לדברי הרופא וזו מונעת ממני טלויזייה (מסך LCD) ונהיגה למרחקים ו... כן, גם ממסך המחשב נוטרלתי מספר שבועות, אך זה כבר עבר. מה שהציל אותי הייתה קריאה, זו כנראה הפעולה הכי פחות מאמצת לעיניים. כל זה מקטיף תפוזים אצלי בגינה תוך שפיטפטתי עם חברה.
שתהה אזהרה לכולם, אין "לי זה לא יקרה" !
על המידע. בגלל מצבי המוגבל, חזרתי לנגינה (אקורדיון) וניסיתי ללמוד וריאציות משמיעה של איזה קטע מאוד מוכר "עיניים שחורות". בינתיים הליידי סקנדלי שלי קצת מוגבל (באוקטבות) בדיעבד וקצת העלה חלודה ולא נשמע טוב, אז הרשיתי לעצמי כלי חדש שהזמנתי מ-EBAY ובדיעבד, חזרתי ל"שפה" שכמעט שכחתי על קיומה אצלי בפועל. OK יש לי טייפ שמאט השמעה אבל מי בכלל מתעסק עם קלטות בימינו, היכולת להאט קטע תאפשר לי "להעתיק" אותו ל"אצבעות". שוב
!
 

gozala

New member
בעיה חדשה ../images/Emo8.gif הסולם משתנה גם ../images/Emo4.gif

אבל שיגעון שתוכנה יכולה לעזור בצורה הזו!
 

gozala

New member
GoldWave איך מקליטים למחשב?

יש קטע במהירות מסויימת שכיוונתי על סולם נוח, אני מנסה לשמור עליו כקובץ בפני עצמו שיהיה זמין ונוח לשימוש. אז כאילו נוצרת הקלטה, והיא נשמרת בקובץ זמני מנופח מעבר לכל פרופורציה ‎128 MB. אבל אי אפשר לנגן אותו בשום תוכנה אחרת והוא לא עומד בפני עצמו. ניסיתי להבין עניין בעזרה, אבל לא יצאתי מזה. התוכנה הזו לניסיון בלבד וסופרת לי את לחיצות העבר...
זו עוד בעיה שאפתור בקרוב מחוץ לזה שחסר לה כביכול קודק lame-3.97 שהתקנתי וכלום לא עזר. טוב, אם מישהו מכיר את התוכנה הזו ויכול לעזור אודה לו מאוד.
 

kkdd

New member
קודם כל רפואה שלמה,

להבא שימי עין על ענפים
בשמירת הקובץ בחרי MP3 בפרמטרים 128 על 44,100 וזה לא יגיע ל 100MB הקובץ
 

gozala

New member
../images/Emo51.gif../images/Emo45.gif התקדמתי עד שלב מסוים ../images/Emo45.gif

זה עשוי לעניין נגנים אני חושבת. הורדתי את הקודק המסוים שחסר וקיבלתי MP3 ומכאן, יצרתי 3 עותקים של הקטע כשהם מנוגנים בפועל בסולם מסוים (סולם מוסיקלי) כשהשמעתי אותם קיבלתי את הסולם המקורי, השינוי בהשמעה לא הוקלט! זה משהו שלא מתקבל על הדעת, לך תנקה קטע מכל מיני "רעשים" ו"תעבד" אותו... ללא יכולת להקליטו למחשב כגירסה שונה. לבסוף הרמתי ידיים, ויצרתי עותק עם הסולם "המבוקש" ובמהירות שמאפשרת לימוד פרטים על טייפ! ממנו לא הצלחתי להחזיר את הקטע למחשב באיכות בשום צורה ואופן... עבר היום! למחרת התחלתי לעבוד עליו... כשהוא מנוגן במחשב שחובר לרמקולים
ושמאפשר לחזור בנוחות על אותו מקטע בדיוק כמה פעמים שרוצים ולהאט אותו לאוקטבה נמוכה יותר ועוד יותר לרדת לפרטים... סוף הסיפור!
בסופו של דבר התוכנה נותנת בדיוק מה שרציתי ויותר מבחינת האטה לשם לימוד (תוך כך עוברת לסולמות אחרים) ניסיתי גם להפריד נגינה מקול אבל הבנתי מההסבר שזה תלוי באופן ההקלטה של הקטעים.
 

gozala

New member
../images/Emo45.gif הצלחתי לשמור MP3 במהירות פחותה!

איך עשיתי את זה? עם הכפתור PICH לאחר שהתוכנה הופיעה לי פתאום בתצורה אחרת ונאלצתי לחפשו בפאנל, ברגע שקובעים מהירות והקטע מעובד לאותה מהירות בפועל ולאחר מכן שומרים את הקטע, הוא נשמר במהירות שנקבעה (במקרה הזה 68). כשמשמיעים את הקטע שנישמר שוב, המהירות נחשבת כ-100, אך בפועל מדובר ב-68 ביחס לקטע המקורי. זהו, למען אחרים שבמקרה יזדקקו לכך!
 
למעלה