תוכנה לתווים

djdubon

New member
אני מצפה ממנו ליותר יצירתיות

אתה יודע מה, עזוב בשירים. שייתן יותר סולואים אפילו. אפילו מדי פעם בהופעות שישים מעברים מסובכים כאלה, מהירים ומוזרים. אבל שיגוון! שיעשה משו דאמט. ולקשר העניין עם הלהקה האחרת- שמע לכל דבר מתרגלים. זה רק עניין של זמן ורצון. למשל אם עכשיו אני אבוא עם משקפיים לבצפר אפחד לא יגיד שזה מתאים לי אבל מתרגלים עם הזמן. אני מסוגל לראות אותו בהמון הרכבים של המון סגנונות אחרים, אפילו משהו LATIN יתאים לו מאוד. הוא ניחן בנגינה נקייה מאוד ומדוייקת מאוד, יש לו אחלה דינמיקה וקוארדינציה ויש לו יכולת ממש טובה בסינגל. עם כל אלה אני יכול לראות אותו בקלות בלהקות הרבה יותר מסובכות ממה שהוא נמצא בה עכשיו. זה נכון שלפעמים דברים פשוטים הם יותר יפים מדברים מסובכים, אבל ראבק! לפחות איזה שיר אחד או אלבום אחד שבו הוא יפגיז עם סולואים מעברים מקצבים מוזרים וכו'. אם יצה דבר כזה אני רץ לקנות ת'אלבום. אני יכול להבטיח לך.
 

singlestroke

New member
well, you got me now

כמובן שאני עדיין חושב שהדברים שהוא עושה גאוניים (אגב, שמת לב שהוא מכניס נגיעות במקומות מושלמים, דברים שלוקח זמן לקלוט. הדוגמא הכי טובה זה Californication. אחד השירים הכי טובים ששמעתי ומבחינת תופים מולחן בגאוניות..), והאמת הייתי שמח לשמוע דוגמא של הפצצות באלבום מצ'אד. :)
 

djdubon

New member
קליפורניקיישן זה אחד השירים

שאפשר לציין לזכותו של צ'אד. שיר יחסית שקט, ולכן לא הייתי מצפה ממנו ליותר מדי מעברים או משהו פרוע. הייתי מצפה למקצב פשוט. אבל צ'אד פה הכניס אחלה מקצבים שיושבים נהדר עם הביט, ואני ממש נהנה לנגן ת'שיר הזה. זאתי אחת הדוגמאות לטענה שלפעמים דברים פשוטים עדיפים מדברים קשים (לא שזה עד כדי כך פשוט, כי יש פה עבודה של דינמיקה וקוארדינציה, אבל בכל מקרה...). חעח, ואני חושב שכולנו לא היינו מתנגדים להפצצות מצד צ'אד :)
 

זילבר2

New member
לא התנשאתי עלייך

פשוט מציק לי קצת לראות תגובות מאנשים שלא יודעים על מה הם מדברים לפי התוכן של התגובה שלהם. רוב מה שכתבת נכון אבל...ואבל גדול- איך נראה לך שצ'אד קיבל כזאת הערכה גדולה מלכתחילה? בגלל התפקידים הנורא קלים ולא בולטים שלו? לא...זה בגלל שהוא פשוט מתופף אדיר ואנשים מכירים בו בגלל המקצבי רוק ופ'אנק המפציצים שלו שבכל שיר של רד הוט אתה יכול לשמוע אותם. זה מה שהופך אותו למתופף טוב. ותאמין לי שזה הבולשיט הכי גדול בעולם שכל מתופף צריך להפגין בלהקה שלו את היכולות שלו... תאמין לי..אני יכול לדפוק לך סולו מטורף דאבלים והכל...אבל בהרכב שלי אני עושה רק את מה שמתאים לי לעשות. על הזין שלי שזה לא מסובך מידי לאנשים אחרים ושהם חושבים שאני עושה את אותו דבר...תאמין לי שלנסות לעשות יותר ממש שאתה יכול בשיר מראה שאתה סתם שוויצר...וצ'אד אוהב להפגין נינוחות בנגינה ופשוט לשבת על הגרוב...הוא יכול לעשות הרבה יותר אבל אפילו הרצון שלו של רק לעשות גרוב וב בשיר ולא ממש מעבר לזה מראה שהוא מתופף סבלני וטוב.
 

singlestroke

New member
הוא לא דיבר על לפוצץ כל פעם מחדש...

בעז, אני מסכים עם העניין הזה בקשר לצ'אד, יושב על הגרוב בניחותא וכאלה. וכן, אני מסכים בהחלט שאנשים רואים בו את היכולת והמקצבי Fאנק ורוק האלה שלו, אבל פשוט נורא מעניין אותי לחשוב מה הוא היה עושה במידה והיו מבקשים ממנו לגוון קצת יותר. ת'לא מסכים ?
 

זילבר2

New member
לא...

הוא פשוט מנגן לפי התחושה של השיר..זה כל הקטע..ולרוב זה יוצא מקצבים חותכים ולא מסובכים אבל זה כל הפאן בשירים של רד הוט...מעברים מסוכים כאלה וזה היה הורס אותם לפי דעתי...
 

djdubon

New member
נו, ולכן אמרתי

שהוא מתבזבז שם. כי הרי אם הוא יגוון בדברים מטורפים, זה יהרוס את כל הקונספט של רד הוט.
 

djdubon

New member
אני יודע בדיוק על מה אני מדבר

המקצבים של צ'אד הם אחלה,והוא אחלה מתופף. אבל להראות דברים מסובכים=שוויצר? אחי פה את טועה ובגדול. תשמע קצת PROG רוק מה 70'S ותבין בדיוק על מה אני מדבר. תראה אני לא אמרתי שזה שאחרים אומרים עליו שהוא לא מתופף טוב זה אומר שהוא חייב להחליף להקה. חס וחלילה. אמרתי, שהיה הרבה יותר טוב לפי דעתי אם הוא היה מתחיל להפגין קצת יצירתיות במקום דברים טכניים. אפילו לא במקום, לשלב ביניהם. לשבת נקי על הקצב ובכל זאת להביא משהו מסובך. ויופי לו שהוא אוהב להפגין נינוחות, שיעשה מה שבא לו. שוב- לפי דעתי היה הרבה יותר נחמד אם רד הוט היו יוצאים בפרוייקט של בעיקר עבודה קשה של תופים וגיטרה ופחות באס. אני אומר, שימשיך לעשות מקצבים פשוטים ולשבת על הגרוב. אבל בסופו של דבר זה משעמם, אחרי שהתיפוף ב5 אלבומים הוא אותו דבר בערך, או לפחות מזכיר אחד ת'שני.
 

זילבר2

New member
אמממ הבנת אותי לא נכון

לא התכונתי שמי שמראה דברים מסוכים הוא שוויצר אבל אם הוא היה מראה דברים מסובכים בשירים של רד הוט אז זה היה נראה כאילו הוא קצת שוויצר כי דברים מסובכים לא מתאימים לשירים של רד הוט!
 

djdubon

New member
חחח אחי בפעם המי יודע כמה

בגלל זה אמרתי שהוא מתבזבז שם, כי הסגנון שלהם לא מאפשר לו להראות את היצירתיות שלו ואת רמת הטכניקה הגבוהה שלו. מקווה שהסברתי ת'צמי טוב.
 

זילבר2

New member
שמע לדעתי

לא כל אחד חייב חייב חייב להפגין את המקסימום שלו בהרכב שלו...זה כל הקטע..הרכבים נותנים לך לנגן צד שהוא רק חלק קטן ממך..וזה כל מה שיפה בצ'אד. ברד הוט הוא מראה גרובים מטורפים ומקצבים מגניבים ואני בטוח שאם תבוא אליו ותגידל ו "צ'אד תן לי סולו מטורף" הוא יעשה לך דברים שלא חשבת שהוא מסוגל לעשות..
 

djdubon

New member
../images/Emo45.gif גם אני חושב ככה

אבל למה ללכת אליו ולבקש? למה שלא יעשה לבד? למה שלרד הוט לא תיהיה לפחות הופעה רחת או שתיים בהם הוא יעשה סולו? זה מה שדיברתי עליו. בקיצור בוא נסכם, שצ'אד סמית' הוא גאון, הוא אחלה מתופף אבל הוא לא מראה עשירית מהיכולת ומהיצירתיות שלו ברד הוט, וזה מה שאני התכוונתי להגיד מלכתחילה. יש אנשים שיואהבו את זה, ויש אנשים שיגידו שהוא צריך להפגין יותר יצירתיות, בשירים\ בהופעות. על טעם ועל ריח אין מה להתווכח :)
 

singlestroke

New member
קל מאוד להוציא ת'תופים, באמת...

לפחות בשביל שמיעה ולמידה. שתדע לך שהכתיבה של זה נורא קשה, לפחות בגיטר פרו. תנסה לכתוב את זה (לא בשביל להראות לי שאתה יכול, בשביל להחכים טיפה) ותראה מתי אתה מכניס את הגוסטס וכאלה. לקח לי המון זמן לכתוב את זה, ואני לא צוחק כשאני אומר שזה יושב מדהים.
 
יש את Dtab

היא לא בחינם, יש לך טרייל ל30 יום.. אני עדיין מנסה למצוא לה את הסרייאל.. אם אני אמצא אני אעלה בכ"מ היא אחלה תוכנה, היא נותנת לך לכתוב תווים, או להעתיק טאבים והיא ממירה אותם לתווים אוטומטית.. גם מנגנת וכו' יש שם 100 ומשהו צלילים גם
 

AvivSegal

New member
אני רואה שהוא לא הספיק להעלות..

תשמעו אני עכשיו מוריד, מהביטורנט... מותר לתת כאן לינקים? בכל מקרה זה שוקל סביבות ה 170 מגה, אם אני אספיק להתקין ולראות שהיא עובדת סבבה וזה אני אעלה לכם אותה..
 
למעלה