תוכנה לתווים

overall

New member
תוכנה לתווים

שלום לכולם. אני מחפש תוכנה פשוטה לכתיבת תווים לתופים, משהו שאפשר להוריד ברשת ולא צריך לקנות. תודה
 

Mystic Dragon

New member
איך משתמשים בתוכנה גם לתופים?

סליחה על הבורות, פשוט לא הצלחתי למצוא איך.
 

djdubon

New member
מה הבעיה?

אתה נכנס למיי סונג בוק, ומחפש אחרי השיר שאתה רוצה. אם יש לידו ציור של סנייר כזה, זה אומר שיש גם תווים לתופים בקובץ. תוריד ותפתח, ואז למטה יש לך רשימה של כל כלי הנגינה המשתתפים בשיר. תחפש DRUMS או PERCUSSION או את השם של המתופף של הלהקה הנ"ל. תלחץ על זה, ואז זה מראה לך ת'טאבים של התופים. אם אתה מסתבך עם הטאבים, יש לך למעלה בצד ימין ציור כזה של סנייר, והוא מפרט כל מספר מה הוא מייצג. ממש פשוט אחי. זה בעיקרון הבסיס... תחפור שם עוד תמצא עוד דברים נחמדים
 

Mystic Dragon

New member
תודה

בסוף הצלחתי למצוא לבד [באמת לא כ"כ קשה]. מה שכן, תוכל לעזור לי אולי ב- אני [עדיין] מנסה לכתוב ת'פאטרן הבסיסי ביותר של סווינג. איך אני עושה שיהיה לי טריפלט עם הפסקה של המכה באמצע הטריפלט ["טריפלט שבור"]?
 

singlestroke

New member
תוכנה גאונית

הדבר שאני הכי גאה בעצמי כתבתי את התופים של Californication בגיטר פרו וזה יצא 1 על 1, מושלם !
 

H A J Y

New member
אתה יכול לעלות את זה?

אין לי שירים על המחשב(המחשב עם השירים נפל) ואני זוכר שלפני מלא זמן שהייתי עם המורה הקודם (זה לא היה בידיוק מורה) ניסיתי להוציא את זה ולא הצלחתי.. אני רוצה סתם לשמוע את זה ולראות מה לא הצלחתי..
 

singlestroke

New member
היום בערב אני אעלה.

המחשב שלי פורמט כמה וכמה פעמים ביממה האחרונה... כשבנדוד שלי יחזור אני אגיד לו לשלוח לי את זה ואעלה בשמחה.
 

djdubon

New member
למה לא הצלחת?

ממש קל להוציא מזה ת'תופים אחי... בכלל, בכל השירים של רד הוט זה קל... תאמין לי, הצ'אד הזה פשוט מתבזבז שם :\
 

H A J Y

New member
זה היה עם ה"מורה" הקודם..הוא לא

באמת היה מורה, הוא היה בא אלי יחף , יושב בחדר ומנגן כמעט חצי שיעור , סתם בלי קשר ללהדגים לי משהו או משהו כזה ואני מסתכל עליו, שיעור איתו היה מתחיל ככה: "שחרולי מה אתה רוצה שנלמד? קצב או מעבר? ואז היה מביא לי איזה קצב או מעבר פשוט ברבעים או שמיניות...
 
חחח בדיוק אותו דבר עם כלי זמר

מנגן מקצב פשוט ואז במבטא רוסי כבד.. 'וככה זה יהיה עוד 10 שנה' מנגן סמבה, לטין ומה לא ולא מפסיק.. חח
 

djdubon

New member
חחחח

זה פסדר אחי. בשנה אחת היו לי 5 מורים, כל מורה יותר גרוע מהקודם. תאמין לי.למדתי הכל בכוחות עצמי. קיצר, קח איזה MP3, איזה דיסק, איזה לאדע מה שאפשר לשמוע בו, ותשמע ת'שיר. זה ממש לא בעיה אחי.
 

זילבר2

New member
אני מקווה מאוד שאתה צוחק עם התגובה

הזאת.. "צ'אד מבוזבז שם?" מהההה???? זה שקל להוציא את הדראם פארט של צ'אד לא הופך אותו למבוזבז..מה בגלל שהדראם פארט שלו לא קשה מידי להוצאה אתה אומר שהוא לא עושה מספיק? כי זאת בורות. יש לו גרוב...וזה מה שחשוב..והתפקידים שלו אולי לא הכי מסובכים אבל הם יושבים בול...וזה מאתגר למצוא תפקיד שישב בול..כזה שאתה תשמע אותו ולא תצליח לדמיין לעצמך תפקיד יותר מתאים. וזה גם מראה שהוא צנוע..לא מנסה לעשות יותר מידי....פשוט ליהיות "טייט". מקווה שתשכיל מזה
 

singlestroke

New member
../images/Emo45.gif

אני לא מבין את האנשים שקוראים לעצמם מתופפים וחושבים שצ'אד מבוזבז. איך שהוא נותן את התפקידים ה"לא כלכך מטורפים" בשירים שלהם, ועם זאת מצליח (בכל שיר ושיר) להביא אותה בגרוב. הבנאדם תותח, עושה את העבודה שלו על הצד הטוב ביותר (אני לא יכול לתאר כמה טוב). וכן, הוא מהמתופפים שבולטים במקרים מסויימים. סתם ככה הוא עוזר ללהקה להבנות. וזה מדהים לדעתי.
 

singlestroke

New member
הסבר לשורה הראשונה של התגובה שלי...

"אני לא מבין את האנשים שקוראים לעצמם מתופפים וחושבים שצ'אד מבוזבז" - התכוונתי להסביר את זה אבל שכחתי. העניין הוא שכמתופף הדבר שכמעט והכי קריטי לך זה הגרוב (בשלב מסויים, ולפחות לדעתי). אם הגרוב שלך טוב, מין הסתם שבשביל להגיע אליו צריך כשרון ויישום נכונים. והעניין של השורה הזאת זה שאם אתה מתופף ששם לב לגרובים טובים ולעבודת תופים (לדעתי גאונית), את ל-א תגיד שצ'אד מבוזבז.
 

djdubon

New member
גרוב זה דבר מאוד חשוב

אבל גם יצירתיות לא תזיק. וזה גם נורא תלוי בסגנון שאתה מנגן.
 

djdubon

New member
אני ממש לא צוחק עם התגובה שלי

שמע חבוב, לפי דעתי צ'אד הוא מהמתופפים היותר טובים והוא ממש השפיע עליי ועל הנגינה שלי. הוא יושב מצויין על הגרוב ויש לו פיל של מלך. אני לא מזלזל בו אלא בתפקיד שלו בלהקה. למה? כי הוא לא מראה עשירית מהיכולת שלו שם. צנוע צנוע, אבל מדי פעם צריך להפגיז באיזה סולו. אז יש לו DVD מלפני איזה 10 שנים נראה לי, ויש לו סולו בדראממרוורלד עם איאן פייס. אבל לפי דעתי זה לא מספיק. אני חושב שמי שניחן ביכולת מדהימה חייב להראות את זה. תיהיה צנוע כמה שת'ה רוצה, זה רק הפסד שלך. אני מתופף ואני מבין שקשה להלחין דברים שישבו במדוייק על הגרוב, אבל חביבי, הוא מתבזבז שם. אנשים באים אליי אחרי שאני מנגן שירים שלו בבצפר ואומרים לי שהוא חרא מתופף כי הוא עושה כל הזמן אותו דבר. ברור שהוא לא כל הזמן עושה את אותו דבר, אבל לפחות ככה זה נראה מנקודת מבט של אנשים שלא מבינים כל כך בהלחנות. ואני ממש לא כתבתי שהוא מבוזבז שם רק בגלל שקל להוציא ת'דראם פארטס שלו. כתבתי שקל להוציא אותם, אבל הוא מבוזבז בגלל שהוא לא נותן איזה משו מיוחד מאוד, משהו מפגיז, הלחנות שהם לא רק על ההאיי האט\רייד, לא רק לשבת על 4\4, לא רק מקצבים יחסית פשוטים וכו'... אני מבין שהוא עושה את זה גם בגלל הסגנון המסויים שלהם, והוא לא יכול פתאום להביא איזה סולו ג'אז כזה כי זה ישנה להם ת'קונספט, ובגלל זה אני חושב שהוא מבוזבז שם. ראבק חביבי, תגיד מה שת'ה רוצה, אבל לפי דעתי מתופף גדול כמוהו צריך לעבור ללהקה יותר מסובכת ולהראות שם את יכולת ההלחנה האדירה שלו. קח למשל את פורטנוי.סתם מתופף שעלה לי לראש עכשיו. אני יודע שהוא מסוג שונה לגמרי, אבל הנה- בנאדם בעל יכולת הלחנה אגרסיבית ומעולה שיודע לשבת בדיוק על הקצב ולהלחין דברים שהם די מסובכים, והחלק הכי יפה זה שהוא נמצא בלהקה בא הוא מראה את היכולת שלו, ולא עושה דברים שכל מישהו שלומד שנה וחצי- שנה יכול לעשות. זה לפי דעתי הדבר שהכי יפה בו-הייחודיות שלו שהוא מפגין ברוב השירים של דרים. את יודע מה, בוא אני אתן לך דוגמא אפילו מהלהקה של צ'אד- פלי. הבאס שם פשוט גאוני בחלק מן השירים. פלי מפגין שם יכולת עצומה! וגם הוא צנוע. אז מה, אז זה אומר שצ'אד צריך להלחין דברים פחות מסובכים מהבאס שישבו טוב? לא! זה אומר שהוא צריך להלחין דברים גאוניים (אני מאמין שיש לו את היכולת) ולשבת מצויין על הבאס. ולפי דעתי, אם צ'אד גם יתחיל להראות קצת יותר מהיכולת שלו, אנחנו נתחיל לשמוע הרבה יותר על רד הוט ועליו בעצמו. עכשיו כמובן שזאת דעתי האישית.רצית פירוט למה אני חושב שהוא מבוזבז שם- קיבלת. תעשה עם זה מה שת'ה רוצה, אבל אני מבקש ממך בשיא הרצינות להפסיק להתנשאות עליי.
 

singlestroke

New member
עם זה אני מסכים.

באמת. דוגמאות נכונות. אבל יש לי שאלה (לא יענו "תגובה להחזיר אש"... שאלה אמיתית חח): אם מה שהוא עושה יושב כלכך טוב עם השירים, מה אתה מצפה ממנו לעשות ? אני לא מסוגל לראות (לפחות לחשוב על זה בינתיים) את צ'אד עם הרכב אחר... אני כן רואה אותו בולט כי יש לו יכולת מדהימה, אבל לא יודע, בסביבה שונה יהיה לי מוזר להסתכל עליו. כמובן שיהיה נחמד להכניס כל מיני שטויות סטייל פורטנוי (לא דברים שהוא עושה אחד לאחד, אלא סוגים שונים של תיפוף; odd-time signatures, וכאלה...). אני סומך על צ'אד שאם הוא ינסה דברים כאלה הוא יציב אותם במקומות הנכונים =]
 
למעלה