תוכנה לחסימת אתרים

ROIYS

New member
תוכנה לחסימת אתרים

איך כדאי לשווק תוכנת חינם לחסימת אתרים? התוכנה חוסמת למעלה מ- 500,000 אתרים מזיקים ואתרי פורנוגרפיה ואלימות. בתוכנה יש אפשרות להוסיף ולחסום כל אתר שרוצים. התוכנה מוגנת בסיסמא וכמעט בלתי אפשרי לעקוף אותה. בעיקרון התוכנה מיועדת בעיקר לבתי ספר ולמגזר הדתי אבל אני מעוניין לשווק אותה לכולם דרך האינטרנט. יש המלצות? דרך הגב www.site-blocker.com
 

hatkyinc

New member
למקד, למכור לכולם זה לא למכר לאף אחד

מין הסתם ילדים זה לא קהל וגם רווקים... ספקי אינטרנט סוג של מתחרים בך בשוק של הורים, בא לך להילחם שם? לגבי בתי ספר, אני מניח שיש לך תוכנית כלשהיא, הוא דרך מנהלי בית ספר, או דרך מכרזים או משהו כזה... תחשוב על כל קהל יעד כשוק נפרד ותשווק לו בנפרד, בכל שוק יש מתחרים אחרים ודרך אחרת לגשת לקהל. אולי אם כן להיכנס לשוק ההורים, אז דרך חנויות מחשבים/קונסולות (קונסולות בדר"כ קונים עבור ילדים, על הדרך זה יכול להיות מקום שיווק טוב... בעיקר שהיום קונסולות מאפשרות גלישה באינטרנט....)
 
חושבת שהורים זה קהל נכון להתמקד בו

מסכימה עם קודמי לגבי החובה (!) להתמקד בקהל יעד מסוים. כדאי אולי לחבור לגופים אחרים שמתמחים בהורים, וליצור איתם שיתוף פעולה. למשל: כל מי שעושה מנוי ל"הורים וילדים" יקבל את התוכנה שלך.
 
דרך הגב או דרך הבטן ?? = דרך אגב

בעיה עם האתר הזה שהוא קורא להתקין חינם תוכנת חסימה, בלי להסביר דבר עליה. מנין להורה שהחסימה היא של אתרים מזיקים ואתרי פורנוגרפיה? אילו אתרים בדיוק? שיטת החסימה, האם אינה פוגעת בנושאים שכן מעונינים בהם, אולי גורמת נזק. מי ערב, מי הכין, לפי אלו כללי אתיקה. צריך להסביר ולחזק את האמון בתוכנה הזו ותועלתה. באתר safe של איגוד האינטרנט יש ציון של תוכנות כאלה לבחירת ההורים.
 
למעלה