תוכלו אולי לעזור לי?

תוכלו אולי לעזור לי?

חלמתי חלום מאוד מוזר... ואני הייתי רוצה לדעת מה הוא אומר.... יש לי חבר נורא טוב,שאנחנו מכירים כבר כמעט שנה... הוא תמיד אומר לי שאני יפה והכל, ואני קטנה ממנו בארבע שנים בערך ,הוא בצבא, ואני בתיכון. היינו מדברים על בסיס יומי... בכל מקרה, לפני בערך שבועיים שלושה רבנו ריב גדול. רק לציון שלא היה אף פעם כלום בינינו. בקיצור, חלמתי שאני מדברת בטלפון בבית שלי, ואז אומרים לי שמישהו מגיע.. אני יורדת לכניסה של הבית שלי, ופתאום מגיע טנדר לבן כזה גדול, והוא יוצא מתוכו, והוא בא, לחבק אותי ובמקום לחבק אותי הוא מנשק אותי, ואנחנו מתחילים להתמזמז.. ואז פתאום הוא קם וכאילו נשאב אל הטנדר והטנדר עוזב... מה אתם חושבים?
 

wte

New member
משהו מפריע

אולי את מרגישה שהוא היה רוצה בקשר כזה ביניכם (של חברים ולא ידידים) אבל משהו מונע ממנו, משהו מפריע לו (אולי הגיל?). אולי גם את מרגישה כך.
 

לא פיה

New member
הממ... פירוש על קצה המזלג

יתכן והטנדר הלבן הוא בעצם ווריאצייה מודרנית של סוס לבן, והוא ה"אביר" שמציל אותך ובעצם מגשים פנטזיה סמויה (או גלויה?) שיש לך בנוגע לקשר שלכם. הוא נשאב חזרה לטנדר מפני שאת בכל זאת יודעת שכרגע זוהי רק פנטזיה והקשר שלכם לא מתקדם בכיוון חיובי (הריב). הייתי אומרת ממליצה לכם להתגבר על המחלוקות ולנסות להשלים, מפני שנראה שאת ממש לא רוצה לאבד אותו, בתור ידיד או אף יותר מזה.
 
למעלה