תוואי תת קרקעי ברק"ל ביפו? כן/לא?
תוואי תת קרקעי ברק"ל ביפו? כן/לא?
אתמול בצהרים נסעתי בשדרות ירושלים ביפו וראיתי שהחלו על עבודות התשתית באזור ועלתה לי שאלה שכבר נשאלה בעבר, אך הייתי רוצה לשמוע את דעתכם. כרגע הרחוב הוא דו מסלולי (ועמוס מאד) לכל כיוון ואני מניח שעם הקמת הרכבת הקלה בתל אביב (תחתית עד יפו בתחוי העיר) שדרות ירושלים יהפכו לחד מסלוליים לכל כיוון + רכבת קלה לכל כיוון (או שיבטלו קליל את התנועה למכוניות). האם זה היה נכון להעלות את הרכבת הקלה מעל פני הקרקע באזור יפו? האם זה לא יגרום המון פקקים ובעיות בחסימת ציר כה חשוב או הצרתו? אני זוכר שתושבי יפו התנגדו לקו עילי ולא תת קרקעי באזור ויש ריח של פוליטיקה (וחוסר התחשבות ביפו הערבית ברובה כבדרך כלל כפי שהם טוענים) בהחלטה שהוא יהיה עילי ולא תת-קרקעי. האם אתם מסכימים בקביעתם? אשמח לשמוע מה אתם חושבים...
תוואי תת קרקעי ברק"ל ביפו? כן/לא?
אתמול בצהרים נסעתי בשדרות ירושלים ביפו וראיתי שהחלו על עבודות התשתית באזור ועלתה לי שאלה שכבר נשאלה בעבר, אך הייתי רוצה לשמוע את דעתכם. כרגע הרחוב הוא דו מסלולי (ועמוס מאד) לכל כיוון ואני מניח שעם הקמת הרכבת הקלה בתל אביב (תחתית עד יפו בתחוי העיר) שדרות ירושלים יהפכו לחד מסלוליים לכל כיוון + רכבת קלה לכל כיוון (או שיבטלו קליל את התנועה למכוניות). האם זה היה נכון להעלות את הרכבת הקלה מעל פני הקרקע באזור יפו? האם זה לא יגרום המון פקקים ובעיות בחסימת ציר כה חשוב או הצרתו? אני זוכר שתושבי יפו התנגדו לקו עילי ולא תת קרקעי באזור ויש ריח של פוליטיקה (וחוסר התחשבות ביפו הערבית ברובה כבדרך כלל כפי שהם טוענים) בהחלטה שהוא יהיה עילי ולא תת-קרקעי. האם אתם מסכימים בקביעתם? אשמח לשמוע מה אתם חושבים...