תוואי רכבת לתוך פתח תקווה

מצב
הנושא נעול.

dtnsgl84

New member
תוואי רכבת לתוך פתח תקווה

תוואי רכבת לתוך פתח תקווה
שלום,

רציתי לדעת האם מישהו יודע מה קורה עם תוואי המסילה המוקצה לרכבת ישראל ונכנסת לכיוון התחנה המרכזית בפ"ת מכיוון המסילה שבין סגולה לקריית אריה (שכונת אם המושבות).
התכנית היא משנת 2000 ויש בעייה עם בית הקברות סגולה שפלש בשטחו לכיוון שטח המסילה המיועד.
מישהו יודע האם הרכבת מתכוונת לממש את התכנית? אם לא - מדוע הם לא מודיעים על כך?

תודה
 
הרכבת לא צריכה להודיע שום דבר, "התוכנית" הזו

תוואי רכבת לתוך פתח תקווה
שלום,

רציתי לדעת האם מישהו יודע מה קורה עם תוואי המסילה המוקצה לרכבת ישראל ונכנסת לכיוון התחנה המרכזית בפ"ת מכיוון המסילה שבין סגולה לקריית אריה (שכונת אם המושבות).
התכנית היא משנת 2000 ויש בעייה עם בית הקברות סגולה שפלש בשטחו לכיוון שטח המסילה המיועד.
מישהו יודע האם הרכבת מתכוונת לממש את התכנית? אם לא - מדוע הם לא מודיעים על כך?

תודה
הרכבת לא צריכה להודיע שום דבר, "התוכנית" הזו
מעולם לא יצאה מתחומי הנייר הבלוי שעליו אולי נכתבה פעם. היא מעולם לא אושרה, לא תוקצבה, לא נכנסה לתוכניות הפיתוח של הרכבת והיא גם לא מאוד מציאותית.
המחשבה על תחנת רכבת בתחנה המרכזית התבססה בין השאר על מבנה חדש לתחנה המרכזית. מבנה שמעולם לא הוקם ועיריית פתח תקוה ונת"ע לא יודעות להחליט מי מהן אחראית על כך.
מאז אותה "תוכנית" גם פני השטח באזור השתנו - נבנתה שכונת מגורים גדולה הקרובה מאוד לתוואי "המתוכנן" הזה.
מלבד זאת שזה רעיון לא מוצלח. במקום ליצור שלוחה עדיף להנגיש סופסוף את תחנות פתח תקוה הקיימות שנמצאות על מסילת הירקון.
שיביאו את האוטובוסים לרכבת ולא את הרכבת לאוטובוסים.
 

david80

Member
והקו הסגול של הרכבת הקלה תגיע לסגולה.

הרכבת לא צריכה להודיע שום דבר, "התוכנית" הזו
מעולם לא יצאה מתחומי הנייר הבלוי שעליו אולי נכתבה פעם. היא מעולם לא אושרה, לא תוקצבה, לא נכנסה לתוכניות הפיתוח של הרכבת והיא גם לא מאוד מציאותית.
המחשבה על תחנת רכבת בתחנה המרכזית התבססה בין השאר על מבנה חדש לתחנה המרכזית. מבנה שמעולם לא הוקם ועיריית פתח תקוה ונת"ע לא יודעות להחליט מי מהן אחראית על כך.
מאז אותה "תוכנית" גם פני השטח באזור השתנו - נבנתה שכונת מגורים גדולה הקרובה מאוד לתוואי "המתוכנן" הזה.
מלבד זאת שזה רעיון לא מוצלח. במקום ליצור שלוחה עדיף להנגיש סופסוף את תחנות פתח תקוה הקיימות שנמצאות על מסילת הירקון.
שיביאו את האוטובוסים לרכבת ולא את הרכבת לאוטובוסים.
והקו הסגול של הרכבת הקלה תגיע לסגולה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה