תוואי מסילה חדש בין אשקלון לבאר שבע

מצב
הנושא נעול.

luckydude

Active member
האישור הזה זה לא משהו רציני

תוואי מסילה חדש בין אשקלון לבאר שבע
אישןר ע"י מועצה ארצית ךתכנון ובניה מאתר ערוץ 7
האישור הזה זה לא משהו רציני
בסה"כ מדובר באישור של הכפלת קו קיים של כמה קילומטרים מאשקלון לזיקים ואז שיקום והכפלה של עוד כמה קילומטרים של הקו הישן מזיקים ליד מרדכי. אם מתישהו ייבנו רכבת לעזה אז היו עושים את העבודות האלה גם בלי קשר לקו לבאר שבע (אולי בלי ההכפלה). שיאשרו סופית את החלקים החדשים באמת של הקו אז אפשר יהיה להגיד שיש התקדמות רצינית.
 

fireman

New member
בפרוייקט הזה יש שני "פקקים"

האישור הזה זה לא משהו רציני
בסה"כ מדובר באישור של הכפלת קו קיים של כמה קילומטרים מאשקלון לזיקים ואז שיקום והכפלה של עוד כמה קילומטרים של הקו הישן מזיקים ליד מרדכי. אם מתישהו ייבנו רכבת לעזה אז היו עושים את העבודות האלה גם בלי קשר לקו לבאר שבע (אולי בלי ההכפלה). שיאשרו סופית את החלקים החדשים באמת של הקו אז אפשר יהיה להגיד שיש התקדמות רצינית.
בפרוייקט הזה יש שני "פקקים"
1. הויכוח על מיקום התחנה בשדרות. 2. הויכוח על מיקום התחנה בנתיבות.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה