עדיין לא יודעים אם הBRT הזה מוצלח
כשצריך לבנות תשתיות מאפס אז עלות הבנייה של רכבת קלה היא יקרה יותר, במקרה הזה זה נראה שהעלויות לבנות רק"ל בכבישים,יותר יקרה מתח"צ, אבל היא הרבה יותר זולה מרק"ל בתוך חיפה, וגם עלות התחזוקה של רק"ל זולה יותר מאוטובוס באותו גודל או מטרונית.
עדיין לא יודעים אם הBRT הזה מוצלחרכבת קלה מיועדת לקווים מרובי נוסעים
אפילו בחיפה, המטרופולין של הצפון, הסתפקו ב-BRT כי תחזית הנוסעים לא הצדיקה הקמת רכבת קלה שהיא יקרה יותר.
כשצריך לבנות תשתיות מאפס אז עלות הבנייה של רכבת קלה היא יקרה יותר, במקרה הזה זה נראה שהעלויות לבנות רק"ל בכבישים,יותר יקרה מתח"צ, אבל היא הרבה יותר זולה מרק"ל בתוך חיפה, וגם עלות התחזוקה של רק"ל זולה יותר מאוטובוס באותו גודל או מטרונית.