תוואי אלטרנטיבי לרכבת העמק.

מצב
הנושא נעול.

nitro11

New member
תוואי אלטרנטיבי לרכבת העמק.

תוואי אלטרנטיבי לרכבת העמק.
הסתכלתי על התוואי של רכבת העמק וראיתי שבתכנון הסופי הולכות להיות שמונה תחנות, מה שיהפוך את משך הנסיעה

מבית שאן לחיפה לחמישים דקות.

אני לא נגד רכבת העמק, אבל 8 תחנות על מסילה של שישים ק"מ,אני חושב שקצת התבלבלו בין רכבת קלה לכבדה.

מתגאים שהרכבת תיסע במהירות של 160 קמ"ש, אבל עם העצירות, המהירות הממוצעת היא קצת מעל 60 קמ"ש,
במצב הזה עדיף שישימו כמה רכבות קלות על המסילה ושחלקן יהיו ישירות וחלקן מאספות.

הפתרון שלי הוא לעשות את קו הרכבת שיהיה קו בית שאן-עפולה-יקנעם-חיפה, ולעשות עוד קו של רכבת קלה שתעבור בתוך מגדל-בעמק רמת ישי וקריית טבעון ותוכל להמשיך על המסילה של הרכבת הכבדה גם ליגור ולנשר ועד חיפה.

במפה שצירפתי הקו של רכבת העמק הוא בסגול, של הרכבת הקלה באדום ומה שבצהוב זה עוד מקומות שלפי דעתי כדאי לעשות רכבת קלה, כן גם בתוך עפולה, ככה היא תוכל להמשיך על המסילה הכבדה לקיבוצים ולמושבים בין עפולה לבית שאן ואפשר יהיה להוציא את התחנה המרכזית מתוך עפולה.
בכללי הרכבת הקלה גם יכולה להתחבר לרכבת הקלה בין נצרת לחיפה אבל אני לא יודע את הנתיב שלה אז לא סימנתי.

כל הנתיב של הרכבת הקלה עובר בכבישים דו מסלוליים בלי פגיעה בסביבה, ולגבי המחיר אני לא יודע.
לפי דעתי גם ניתן למצוא איזשהו זכיין שיהיה מוכן לבנות ולהפעיל את הרכבת הקלה ככה שיכול שזה לא יעלה בכלל.
 

easylivin

New member
בחו"ל, על מסילה פרברית באורך הזה

תוואי אלטרנטיבי לרכבת העמק.
הסתכלתי על התוואי של רכבת העמק וראיתי שבתכנון הסופי הולכות להיות שמונה תחנות, מה שיהפוך את משך הנסיעה

מבית שאן לחיפה לחמישים דקות.

אני לא נגד רכבת העמק, אבל 8 תחנות על מסילה של שישים ק"מ,אני חושב שקצת התבלבלו בין רכבת קלה לכבדה.

מתגאים שהרכבת תיסע במהירות של 160 קמ"ש, אבל עם העצירות, המהירות הממוצעת היא קצת מעל 60 קמ"ש,
במצב הזה עדיף שישימו כמה רכבות קלות על המסילה ושחלקן יהיו ישירות וחלקן מאספות.

הפתרון שלי הוא לעשות את קו הרכבת שיהיה קו בית שאן-עפולה-יקנעם-חיפה, ולעשות עוד קו של רכבת קלה שתעבור בתוך מגדל-בעמק רמת ישי וקריית טבעון ותוכל להמשיך על המסילה של הרכבת הכבדה גם ליגור ולנשר ועד חיפה.

במפה שצירפתי הקו של רכבת העמק הוא בסגול, של הרכבת הקלה באדום ומה שבצהוב זה עוד מקומות שלפי דעתי כדאי לעשות רכבת קלה, כן גם בתוך עפולה, ככה היא תוכל להמשיך על המסילה הכבדה לקיבוצים ולמושבים בין עפולה לבית שאן ואפשר יהיה להוציא את התחנה המרכזית מתוך עפולה.
בכללי הרכבת הקלה גם יכולה להתחבר לרכבת הקלה בין נצרת לחיפה אבל אני לא יודע את הנתיב שלה אז לא סימנתי.

כל הנתיב של הרכבת הקלה עובר בכבישים דו מסלוליים בלי פגיעה בסביבה, ולגבי המחיר אני לא יודע.
לפי דעתי גם ניתן למצוא איזשהו זכיין שיהיה מוכן לבנות ולהפעיל את הרכבת הקלה ככה שיכול שזה לא יעלה בכלל.
בחו"ל, על מסילה פרברית באורך הזה
(רכבת כבדה, שלא תטעה לרגע) צריכות להיות הרבה יותר תחנות. משהו בסביבות 15. מי ש"התבלבל" כאן, זו מדינת ישראל שלא מחשמלת כבר מזמן את מסילותיה, ולכן מספר התחנות על קווי הרכבת הפרבריים שלנו הוא כל-כך קטן במושגים של חו"ל.

רכבת חשמלית, מהירות נסיעתה תהיה הרבה יותר מ-60 קמ"ש גם עם יותר תחנות מהכמות המתוכננת בשלב הסופי. אבל איך שהדברים נראים, זה פשוט לא יקרה בימינו.
 

raminec

New member
בכל קו רכבת ישנה פשרה

תוואי אלטרנטיבי לרכבת העמק.
הסתכלתי על התוואי של רכבת העמק וראיתי שבתכנון הסופי הולכות להיות שמונה תחנות, מה שיהפוך את משך הנסיעה

מבית שאן לחיפה לחמישים דקות.

אני לא נגד רכבת העמק, אבל 8 תחנות על מסילה של שישים ק"מ,אני חושב שקצת התבלבלו בין רכבת קלה לכבדה.

מתגאים שהרכבת תיסע במהירות של 160 קמ"ש, אבל עם העצירות, המהירות הממוצעת היא קצת מעל 60 קמ"ש,
במצב הזה עדיף שישימו כמה רכבות קלות על המסילה ושחלקן יהיו ישירות וחלקן מאספות.

הפתרון שלי הוא לעשות את קו הרכבת שיהיה קו בית שאן-עפולה-יקנעם-חיפה, ולעשות עוד קו של רכבת קלה שתעבור בתוך מגדל-בעמק רמת ישי וקריית טבעון ותוכל להמשיך על המסילה של הרכבת הכבדה גם ליגור ולנשר ועד חיפה.

במפה שצירפתי הקו של רכבת העמק הוא בסגול, של הרכבת הקלה באדום ומה שבצהוב זה עוד מקומות שלפי דעתי כדאי לעשות רכבת קלה, כן גם בתוך עפולה, ככה היא תוכל להמשיך על המסילה הכבדה לקיבוצים ולמושבים בין עפולה לבית שאן ואפשר יהיה להוציא את התחנה המרכזית מתוך עפולה.
בכללי הרכבת הקלה גם יכולה להתחבר לרכבת הקלה בין נצרת לחיפה אבל אני לא יודע את הנתיב שלה אז לא סימנתי.

כל הנתיב של הרכבת הקלה עובר בכבישים דו מסלוליים בלי פגיעה בסביבה, ולגבי המחיר אני לא יודע.
לפי דעתי גם ניתן למצוא איזשהו זכיין שיהיה מוכן לבנות ולהפעיל את הרכבת הקלה ככה שיכול שזה לא יעלה בכלל.
בכל קו רכבת ישנה פשרה
בין מהירות הנסיעה למספר התחנות אותה הוא משרת. בזמנו דיברו ברכבת על "כלל אצבע" - מרחק של 3 ק"מ בין תחנות.
בקו הפרברי שבין בנימינה לרחובות יש בערך 12 תחנות על משהו כמו 80 קילומטר מסילה. הקו נחשב למאוד מוצלח בקנה מידה של ישראל, אז אני לא רואה סיבה לדאגה בגלל תכיפות העצירות.
 

raminec

New member
אותה=אותן

בכל קו רכבת ישנה פשרה
בין מהירות הנסיעה למספר התחנות אותה הוא משרת. בזמנו דיברו ברכבת על "כלל אצבע" - מרחק של 3 ק"מ בין תחנות.
בקו הפרברי שבין בנימינה לרחובות יש בערך 12 תחנות על משהו כמו 80 קילומטר מסילה. הקו נחשב למאוד מוצלח בקנה מידה של ישראל, אז אני לא רואה סיבה לדאגה בגלל תכיפות העצירות.
אותה=אותן
 
לא מסכים

בכל קו רכבת ישנה פשרה
בין מהירות הנסיעה למספר התחנות אותה הוא משרת. בזמנו דיברו ברכבת על "כלל אצבע" - מרחק של 3 ק"מ בין תחנות.
בקו הפרברי שבין בנימינה לרחובות יש בערך 12 תחנות על משהו כמו 80 קילומטר מסילה. הקו נחשב למאוד מוצלח בקנה מידה של ישראל, אז אני לא רואה סיבה לדאגה בגלל תכיפות העצירות.
לא מסכים
נכון שהקו הפרברי בין בנימינה לרחובות מאוד פופולארי (למרות העצירות הרבות) אבל המקרה הנ"ל ורכבת העמק לא דומים, בגלל שבקו בנימינה-רחובות התחנות הן תחנות של ערים גדולות (קיסריה-פרדס חנה, נתניה, תל אביב, לוד וכו') או איזורי תעשייה גדולים (בית יהושוע), או ערים גדולות עם איזורי תעשייה גדולים =) (הרצליה, ת"א מרכז, ת"א השלום) וגם לאוניברסיטת תל אביב, מכון ויצמן, המרכז הבינתחומי ועוד...
לעומת זאת התחנות שייפעלו בקו רכבת העמק פרט לעפולה ולבית שאן (שגם הן קטנות יחסית לערים בקו בנימינה-רחובות) יהיו תחנות עם מספר נוסעים זעום..
 

טשאפק 2

New member
אם כבר, זה שיקול בכיוון ההפוך

לא מסכים
נכון שהקו הפרברי בין בנימינה לרחובות מאוד פופולארי (למרות העצירות הרבות) אבל המקרה הנ"ל ורכבת העמק לא דומים, בגלל שבקו בנימינה-רחובות התחנות הן תחנות של ערים גדולות (קיסריה-פרדס חנה, נתניה, תל אביב, לוד וכו') או איזורי תעשייה גדולים (בית יהושוע), או ערים גדולות עם איזורי תעשייה גדולים =) (הרצליה, ת"א מרכז, ת"א השלום) וגם לאוניברסיטת תל אביב, מכון ויצמן, המרכז הבינתחומי ועוד...
לעומת זאת התחנות שייפעלו בקו רכבת העמק פרט לעפולה ולבית שאן (שגם הן קטנות יחסית לערים בקו בנימינה-רחובות) יהיו תחנות עם מספר נוסעים זעום..
אם כבר, זה שיקול בכיוון ההפוך
בין ערים גדולות יש הצדקה לקו ישיר ללא תחנות, ואילו באיזור דליל יחסית יש מקום להרבות בתחנות כדי שרכבות לא יסעו ריקות.
 
הקו הפרברי בנימינה רחובות או בנימנה אשקלון

בכל קו רכבת ישנה פשרה
בין מהירות הנסיעה למספר התחנות אותה הוא משרת. בזמנו דיברו ברכבת על "כלל אצבע" - מרחק של 3 ק"מ בין תחנות.
בקו הפרברי שבין בנימינה לרחובות יש בערך 12 תחנות על משהו כמו 80 קילומטר מסילה. הקו נחשב למאוד מוצלח בקנה מידה של ישראל, אז אני לא רואה סיבה לדאגה בגלל תכיפות העצירות.
הקו הפרברי בנימינה רחובות או בנימנה אשקלון
מוצלח רק משום דבר אחד משום ששאין לו שום אופציה של רכרבת ישירה אחרת, אם היתה לרחובות אופתציה של רכבת ישירה או מנתניה ישירה או מאשקלון ישירה הית רואה איך גם הקווים ההללו היו מאוד מוצלחים ואולי אף יותר
 

raminec

New member
האויב של הטוב הוא הטוב ביותר

הקו הפרברי בנימינה רחובות או בנימנה אשקלון
מוצלח רק משום דבר אחד משום ששאין לו שום אופציה של רכרבת ישירה אחרת, אם היתה לרחובות אופתציה של רכבת ישירה או מנתניה ישירה או מאשקלון ישירה הית רואה איך גם הקווים ההללו היו מאוד מוצלחים ואולי אף יותר
האויב של הטוב הוא הטוב ביותר
תמיד יש לאן לשאוף, אבל זה שיש 8 תחנות על 60 ק"מ זה רחוק מלהיות אסון.
 
אני לא מבין מה הבעיה

תוואי אלטרנטיבי לרכבת העמק.
הסתכלתי על התוואי של רכבת העמק וראיתי שבתכנון הסופי הולכות להיות שמונה תחנות, מה שיהפוך את משך הנסיעה

מבית שאן לחיפה לחמישים דקות.

אני לא נגד רכבת העמק, אבל 8 תחנות על מסילה של שישים ק"מ,אני חושב שקצת התבלבלו בין רכבת קלה לכבדה.

מתגאים שהרכבת תיסע במהירות של 160 קמ"ש, אבל עם העצירות, המהירות הממוצעת היא קצת מעל 60 קמ"ש,
במצב הזה עדיף שישימו כמה רכבות קלות על המסילה ושחלקן יהיו ישירות וחלקן מאספות.

הפתרון שלי הוא לעשות את קו הרכבת שיהיה קו בית שאן-עפולה-יקנעם-חיפה, ולעשות עוד קו של רכבת קלה שתעבור בתוך מגדל-בעמק רמת ישי וקריית טבעון ותוכל להמשיך על המסילה של הרכבת הכבדה גם ליגור ולנשר ועד חיפה.

במפה שצירפתי הקו של רכבת העמק הוא בסגול, של הרכבת הקלה באדום ומה שבצהוב זה עוד מקומות שלפי דעתי כדאי לעשות רכבת קלה, כן גם בתוך עפולה, ככה היא תוכל להמשיך על המסילה הכבדה לקיבוצים ולמושבים בין עפולה לבית שאן ואפשר יהיה להוציא את התחנה המרכזית מתוך עפולה.
בכללי הרכבת הקלה גם יכולה להתחבר לרכבת הקלה בין נצרת לחיפה אבל אני לא יודע את הנתיב שלה אז לא סימנתי.

כל הנתיב של הרכבת הקלה עובר בכבישים דו מסלוליים בלי פגיעה בסביבה, ולגבי המחיר אני לא יודע.
לפי דעתי גם ניתן למצוא איזשהו זכיין שיהיה מוכן לבנות ולהפעיל את הרכבת הקלה ככה שיכול שזה לא יעלה בכלל.
אני לא מבין מה הבעיה
התחנות האלה לא ישרתו ציבורים קטנים.
בית שאן- תשרת את העיר בית שאןוחלקים מבקעת הירדן הצפונית
תל יוסף- תשרת את כל ישובי מזרח עמק יזראל
עפולה- כמובן תשרת את עפולה
כפר ברוך- תשרת את תושבי מגדל העמק
כפר יהושע- כמובן תשרת את יוקנעם

מערבית משם זה כבר מטרופולין חיפה
צומת העמקים-תשרת את טבעון
נשר- תשרת איזור תעשיה די גדול ואת העיר נשר
וכמובן תחנת המוצא לב המפרץ. לדעתי היא מיותרת!

אתה חושב שהתחנות האלה לא יביאו נוסעים?
התחנה היחידה שאולי לי יש ספק היא תל יוסף. אבל כל האחרות יביאו נוסעים ותהיה דרישה.
 

nitro11

New member
תשובות

אני לא מבין מה הבעיה
התחנות האלה לא ישרתו ציבורים קטנים.
בית שאן- תשרת את העיר בית שאןוחלקים מבקעת הירדן הצפונית
תל יוסף- תשרת את כל ישובי מזרח עמק יזראל
עפולה- כמובן תשרת את עפולה
כפר ברוך- תשרת את תושבי מגדל העמק
כפר יהושע- כמובן תשרת את יוקנעם

מערבית משם זה כבר מטרופולין חיפה
צומת העמקים-תשרת את טבעון
נשר- תשרת איזור תעשיה די גדול ואת העיר נשר
וכמובן תחנת המוצא לב המפרץ. לדעתי היא מיותרת!

אתה חושב שהתחנות האלה לא יביאו נוסעים?
התחנה היחידה שאולי לי יש ספק היא תל יוסף. אבל כל האחרות יביאו נוסעים ותהיה דרישה.
תשובות
לגבי הקו של בנימינה רחובות, אני לא חושב שיש אנשים שמשתמשים ברכבת כדי להגיע לעבודה מרחובות לבנימינה או ההיפך.

רכבת כבדה אמורה לעבור בין ערים במהירות גדולה, ברגע שמוסיפים הרבה תחנות ביישובים קטנים היא מאבדת
את היתרון העיקרי שלה,המהירות, והופכת להיות רכבת קלה עם הרבה קרונות שלא נכנסת לתוך הישובים והתדירות שלה היא פעם בשעה.
מה ההיגיון לשים תחנה ביגור שקרובה 10 דקות לחיפה ועובר בה אוטובוס כל איזה 10 דקות.
לגבי נשר היא אולי עיר גדולה אבל אני לא חושב שהרבה אנשים ירדו בה או יעלו בה.

אם משך זמן הנסיעה של הרכבת מבית שאן לחיפה יהיה 50 דקות, אני לא חושב שאנשים ירצו לגור בבית שאן ולעבוד בחיפה.
ואם מישהו גר במגדל העמק וצריך להגיע לחיפה, הוא צריך לקחת רכב או אוטובוס(ואני לא חושב שיש אוטובוס) לתחנת תל ברוך ומשם לקחת רכבת לחיפה שלוקח לה בערך עשרים דקות, לא כל כך מהיר יותר מרכבת קלה.
ואם הוא רוצה ליקנעם אז זה לעצור בכפר יהושע ומשם לקחת אוטובוס, ואני לא חושב שזה יגרום לו לוותר על הרכב.

לעומת זאת ברכבת קלה הוא ייצא מהבית לתחנה שנמצאת בתוך העיר ושעוברות בה 4 רכבות בשעה או יותר, והרכבת תקח אותו עד לתוך היעד שהוא צריך בלי רכב או אוטובוס וגם במחיר נמוך יותר, מקסימום הוא יצטרך להחליף רכבת באיזושהי תחנה, מה נראה לך שהוא יעדיף.

צריך גם לזכור שעפולה הולכת להיות עיר עם יותר ממאה אלף תושבים ולהתחבר בבנייה גבעת המורה ועפולה עילית,
ובית שאן תגדל לבערך 40 אלף תושבים.
 
מה ההבדל בין רכבת קלה לכבדה?

תשובות
לגבי הקו של בנימינה רחובות, אני לא חושב שיש אנשים שמשתמשים ברכבת כדי להגיע לעבודה מרחובות לבנימינה או ההיפך.

רכבת כבדה אמורה לעבור בין ערים במהירות גדולה, ברגע שמוסיפים הרבה תחנות ביישובים קטנים היא מאבדת
את היתרון העיקרי שלה,המהירות, והופכת להיות רכבת קלה עם הרבה קרונות שלא נכנסת לתוך הישובים והתדירות שלה היא פעם בשעה.
מה ההיגיון לשים תחנה ביגור שקרובה 10 דקות לחיפה ועובר בה אוטובוס כל איזה 10 דקות.
לגבי נשר היא אולי עיר גדולה אבל אני לא חושב שהרבה אנשים ירדו בה או יעלו בה.

אם משך זמן הנסיעה של הרכבת מבית שאן לחיפה יהיה 50 דקות, אני לא חושב שאנשים ירצו לגור בבית שאן ולעבוד בחיפה.
ואם מישהו גר במגדל העמק וצריך להגיע לחיפה, הוא צריך לקחת רכב או אוטובוס(ואני לא חושב שיש אוטובוס) לתחנת תל ברוך ומשם לקחת רכבת לחיפה שלוקח לה בערך עשרים דקות, לא כל כך מהיר יותר מרכבת קלה.
ואם הוא רוצה ליקנעם אז זה לעצור בכפר יהושע ומשם לקחת אוטובוס, ואני לא חושב שזה יגרום לו לוותר על הרכב.

לעומת זאת ברכבת קלה הוא ייצא מהבית לתחנה שנמצאת בתוך העיר ושעוברות בה 4 רכבות בשעה או יותר, והרכבת תקח אותו עד לתוך היעד שהוא צריך בלי רכב או אוטובוס וגם במחיר נמוך יותר, מקסימום הוא יצטרך להחליף רכבת באיזושהי תחנה, מה נראה לך שהוא יעדיף.

צריך גם לזכור שעפולה הולכת להיות עיר עם יותר ממאה אלף תושבים ולהתחבר בבנייה גבעת המורה ועפולה עילית,
ובית שאן תגדל לבערך 40 אלף תושבים.
מה ההבדל בין רכבת קלה לכבדה?
מספר הקרונות?
מה שצריך זה מסילה לרכבת חשמלית, אחרי זה תריץ מספר קרונות בהתאם לכמות הנוסעים.

ואל תשכח שאחת המטרות האסטרטגיות העיקריות של מסילת העמק, זה תעבורת מטען מגבול ירדן לנמל חיפה.
גם לזה צריך רכבת קלה?
 

nitro11

New member
מאפיינים של רכבת קלה

מה ההבדל בין רכבת קלה לכבדה?
מספר הקרונות?
מה שצריך זה מסילה לרכבת חשמלית, אחרי זה תריץ מספר קרונות בהתאם לכמות הנוסעים.

ואל תשכח שאחת המטרות האסטרטגיות העיקריות של מסילת העמק, זה תעבורת מטען מגבול ירדן לנמל חיפה.
גם לזה צריך רכבת קלה?
מאפיינים של רכבת קלה
בכללי רכבת קלה נושאת פחות קרונות המהירות המקסימלית שלה היא 80-100 קמ"ש.
היא משמשת לנסיעה בתוך העיר ובפריפריה שלה.
יש לה תאוצות ועצירות מהירות, והיא מסוגלת לעלות בשיפועים חדים יותר מרכבת כבדה.
היא גם מסוגלת לנסוע על מסילות של רכבת כבדה.
 
בקיצור, תריץ מספר קרונות בהתאם לכמות הנוסעים

מאפיינים של רכבת קלה
בכללי רכבת קלה נושאת פחות קרונות המהירות המקסימלית שלה היא 80-100 קמ"ש.
היא משמשת לנסיעה בתוך העיר ובפריפריה שלה.
יש לה תאוצות ועצירות מהירות, והיא מסוגלת לעלות בשיפועים חדים יותר מרכבת כבדה.
היא גם מסוגלת לנסוע על מסילות של רכבת כבדה.
בקיצור, תריץ מספר קרונות בהתאם לכמות הנוסעים
תקרא לרכבת איך שתרצה, קלה/כבדה
המסילה תתאים לשתיהן מבחינת שיפועים ומהירות מצע.

מבחינת האצות ותאוטות, ברגע שסוף סוף יחשמלו את הרכבת, יוכלו להאיץ מספיק מהר.
 

nitro11

New member
לא הבנת

בקיצור, תריץ מספר קרונות בהתאם לכמות הנוסעים
תקרא לרכבת איך שתרצה, קלה/כבדה
המסילה תתאים לשתיהן מבחינת שיפועים ומהירות מצע.

מבחינת האצות ותאוטות, ברגע שסוף סוף יחשמלו את הרכבת, יוכלו להאיץ מספיק מהר.
לא הבנת
רכבת כבדה חשמלית לא יכולה לנסוע במסילות של הרכבת הקלה.

היא עדיין תעצור בתחנות שלא מועילות ליישובים ולערים הקטנות
השינויים העיקריים בין רכבת דיזל לרכבת חשמלית, הם יכולת נשיאה של יותר קרונות(לא נראה לי שהרכבת תהיה צפופה בתוואי הנוכחי) ותאוצות ועצירות מהירות יותר וגם מהירות כללית גבוהה יותר, לא יודע כמה דקות זה יחסוך.

בלי קשר אני תומך ברכבת הכבדה, רק היא צריכה לעבור בתוואי שונה.
אי אפשר לפתור את כל בעיות התחבורה באזור בעזרת קו רכבת אחד.
 
אז תחליט

לא הבנת
רכבת כבדה חשמלית לא יכולה לנסוע במסילות של הרכבת הקלה.

היא עדיין תעצור בתחנות שלא מועילות ליישובים ולערים הקטנות
השינויים העיקריים בין רכבת דיזל לרכבת חשמלית, הם יכולת נשיאה של יותר קרונות(לא נראה לי שהרכבת תהיה צפופה בתוואי הנוכחי) ותאוצות ועצירות מהירות יותר וגם מהירות כללית גבוהה יותר, לא יודע כמה דקות זה יחסוך.

בלי קשר אני תומך ברכבת הכבדה, רק היא צריכה לעבור בתוואי שונה.
אי אפשר לפתור את כל בעיות התחבורה באזור בעזרת קו רכבת אחד.
אז תחליט
רשמת שרכבת קלה יכולה לנסוע על מסילות של רכבת כבדה
עכשיו אתה רושם שאי אפשר?
 

nitro11

New member
רכבת קלה יכולה לנסוע על

אז תחליט
רשמת שרכבת קלה יכולה לנסוע על מסילות של רכבת כבדה
עכשיו אתה רושם שאי אפשר?
רכבת קלה יכולה לנסוע על
מסילות של רכבת כבדה.
רכבת כבדה לא יכולה לנסוע על מסילות של רכבת קלה.
 
מה אכפת לי איך אתה מגדיר את המסילה?

רכבת קלה יכולה לנסוע על
מסילות של רכבת כבדה.
רכבת כבדה לא יכולה לנסוע על מסילות של רכבת קלה.
מה אכפת לי איך אתה מגדיר את המסילה?
על המסילה של רכבת העמק תוכל להריץ איזה סוג רכבת שאתה רוצה.
היא עומדת בזה מבחינת תכן מסילה ומהירות מצע.
 

nitro11

New member
אתה יכול להריץ בה רכבת קלה

מה אכפת לי איך אתה מגדיר את המסילה?
על המסילה של רכבת העמק תוכל להריץ איזה סוג רכבת שאתה רוצה.
היא עומדת בזה מבחינת תכן מסילה ומהירות מצע.
אתה יכול להריץ בה רכבת קלה
אבל היא עדיין תהיה באותו נתיב ועם ואותן תחנות.

בגלל זה צריך להוסיף קו רכבת קלה איפה שסימנתי.
 
תזין באמצעות אוטובוסים

אתה יכול להריץ בה רכבת קלה
אבל היא עדיין תהיה באותו נתיב ועם ואותן תחנות.

בגלל זה צריך להוסיף קו רכבת קלה איפה שסימנתי.
תזין באמצעות אוטובוסים
אין צורך ברכבת קלה כדי להזין את הרכבת.
תשכנע את משרד התחבורה להריץ אוטובוסים בנתיבים שסימנת.
 

amit1270

New member
רכבת קלה מיועדת לקווים מרובי נוסעים

תזין באמצעות אוטובוסים
אין צורך ברכבת קלה כדי להזין את הרכבת.
תשכנע את משרד התחבורה להריץ אוטובוסים בנתיבים שסימנת.
רכבת קלה מיועדת לקווים מרובי נוסעים
אפילו בחיפה, המטרופולין של הצפון, הסתפקו ב-BRT כי תחזית הנוסעים לא הצדיקה הקמת רכבת קלה שהיא יקרה יותר.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה