תודות וברכות - עם תחילת שנה חדשה

שבט2

New member
תודות וברכות - עם תחילת שנה חדשה

לך ארז ולך אסף, הזדמנות לומר:
תודה רבה מאד
עבור ניהול הפורום,
עבור ההשקעה כאן - מזמנכם
ועבור תשובותיכם ועזרתכם בכלל
ובשעת מצוקה בפרט -
בכל הנוגע לחיות מחמדינו
כידוע, ללא תמורה
ועל כן, לא מובן מאליו ונעים שבעתיים, לפגוש כאן ב-
שפע אדיבות, מקצועיות וביצירתיות - חוצי פורמט!!
וכמובן ברכות לשנה החדשה
רק טוב, הכי טוב - לכם לב"ב!
שנה טובה גם לפוקדי הפורום.
 
למעלה