תודה רבה

המתכון מהתכנית של אודטה:

מתכון: פיצה מהתוכנית של אודטה מאת: limimו 23/07/07 | 22:15 מתכון: פיצה מהתוכנית של אודטה רכיבים: בצק: קילו קמח 4 חלבונים 3 כפות שמרים יבשים 4 כפיות מלח 3 כוסות מים פושרים חצי כוס שמן זית רוטב: 1 בצל גדול קצוץ דק 1 כפית שום כתוש 1/2 ק"ג עגבניות חלוטות וקלופות 1 כפית מחוקה מלח אופן הכנה: הכנת הבצק: 1. לערבב היטב עד שהופך לעיסה חלקה נטולת גושים. הבצק יוצא במרקם משחתי ולא מוצק. 2. למרוח שליש מהכמות על נייר אפיה מונח בתבנית אפיה. 3. להשאיר לתפוח 20-30 דקות. 4. לאפות בחום בינוני עד צבע זהוב קודם אופים את הבצק בלבד בחום של 200 מעלות עד לצבע זהוב, מורחים את הרוטב, שמים את התוספות ומכניסים שוב לתנור. הכנת הרוטב: 1. מטגנים קלות את הבצל והשום. 2. מוסיפים את העגבניות (שמתרסקות תוך כדי העירבוב) והמלח ומבשלים עד שהרוטב מצטמצם. מפזרים תוספות לפי הטעם כמו גבינה צהובה ו/או גבינה מלוחה, זיתים מגולענים ופרוסים, אנשובי... אלון בן יהודה: אני מוסיף גם אננס, תירס, פטריות... הערות: נועית7: זו הכמות לכמה מגשים. אני אתמול הכנתי רבע מהכמות והספיק לשניים, ויצא מאוד טעים... מקור המתכון: אודטה דנין הופק על-ידי תוכנת מטעמים 2001 גרסה 1.1.2
 

מית צאן

New member
פיתות של נטורל קייקס

אצלינו אוכלים רק את הפיתות שלהם. מה שלמדתי זה לקנות רק טרי ולא קפוא, יש הבדל גדול באיכות של הפיתות. אז פעם בשבועיים, שלושה אני נוסעת לפתח תקווה וקונה כמות טריה ואז מקפיאה בבית - הן נשמרות ליום שלם אחרי שיוצאות מהמקפיא.
 

rozyd

New member
כולם קונים טרי מפ"ת ואח"כ מקפיאים?

בגלל שאני קונה קפוא שלהם אז הם לא טובים? אם יש לי מאפיה קרוב לבית שמוכרים את הפיתות של נטורל. אז אין לי צורך לנסוע לפ"ת. אני יודעת שטרי זה יותר טוב אבל לא לכולם מתאפשר לנסוע לחנות מפעל. אני קונה קפוא של מוחמד מואדי ערה ואחרי כמה דקות שאני מפשירה בחוץ זה נשמר לכמה שעות, ולא מתפרקות ולא קשות.
 

CATS7

New member
יש גם טרי וגם קפוא בראשל"צ

אבל איך שזה מגיע הביתה זה נכנס להקפאה (חוץ ממה שנטרף בדרך...) האמת שאצל הצליאקי שלי קיים רק סוג אחד של מזון וזה צ'יפס. את כל השאר הוא אוכל בשביל להיות שבע ולרצות אותי ... יחד עם זאת הוא כן מדרג את הטעם ש"אם את קונה אז אני מעדיף של ..."
 

מתי11

New member
רוזי

קודם כל בטעם ובריח אין להדווכח,אל תרגישי לא טוב של"כולם" טעים ולך לא. לגבי הפיתות - אני גם קונה רק טרי כי כך יוצא לי. יתכן שחנות שאת קונה ממנה מחזיקה אותם בחוץ טריות יום יומיים ורק אחר כך מפשירה ולכן הטעם נפגע. אני גם מפשירה בחוץ או במיקרו ואין בעיה רצינית של התפוררות.
 

debysegal

New member
גם אני כמוך התאכזבתי מהפיתות האלו

מהר מאוד הן קשות וגם כשהן עדיין רכות יחסית הן מתפוררות. לבן שלי קשה לאכול אותן כי כשאני מכינה לו כריך הכל מתפורר והוא קטנצ'יק, אז קשה לו להחזיק ונופל לו והוא מתעצבן :). בקיצור, גם אני עדיין מחפשת את המוצר האולטימטיבי. וגם לי אין שום אפשרות להגיע פעם בשבועיים שלושה עד לפתח תקווה. אז אם אני קונה אני קונה קפוא וזו כנראה הבעיה. הלחמניות שאני אופה לו יותר מוצלחות, אבל אני רוצה לגוון לו מעבר לכך כשנוסעים כריך בפיתה יותר נוח.
 

rozyd

New member
אני קונה את הפיתות של מוחמד גם קפואות

הוא מוכר אותם בצידנית. והן קפואות וסגורות בניילון. וישר שמה בבית במקפיא. ולאחר שמפשירה זה ממש כמו פיתה אמיתית. אני יודעת מה זה טעם של פיתה אמיתית. חבל שהפיתות של נטורל הקפואות לא טובות אחרי ההפשרה.
 

shin taf

New member
יש הבדל בין החבילות

לדעתי יש הבדל בין פיתות שהן לגמרי חלקות ובלי "קמטים", שהן מפשירות מצויין, ויכולות להחזיק מעמד עד הערב, לבין פיתות שהן אפילו קצת מקומטות, שאז הרבה פעמים הן יבשות (יכול להיות שזה רק הדמיון שלי, אבל אני די בטוחה בזה) הבעסה היא שקשה לראות את זה לפני שפותחים את החבילה... נ.ב. אני קונה בירושלים, ובד"כ הפיתות מצויינות
 
אין בעד מה וראיתי שכבר ענו לך על כל השאלות אז

רק רציתי להגיד ברוכה הבאה למשפחה חמה ואוהבת!!!
 
למעלה