תודה! על התגובות...

תודה! על התגובות...

האמת שנשארתי מבולבלת ...תראו גם בינכן יש חילוקי דעות ל"מה נכון"... ואני יודעת שבאהבה לא אמור להיות נכון ולא נכון...אבל בכל זאת... (ודרך אגב...זה הוא שגדול ממני אישה אורחת) ואני חושבת שאני טובה אליו גם... מנסה בכל אופן עד כמה שאני יכולה... בכל אופן תודה לכן!
 
"אבל אני גדולה ואני יודעת שזה לא"

"אבל אני גדולה ואני יודעת שזה לא יכול להיות ביננו" אלו הם המילים שלך ולפי זה היה אפשר להבין שאת הגדולה מבינכם. את הטעית אותנו עם המשפט הזה ולפי דעתי גם ה מוזה הבינה אותך כמוני כאשר היא כתבה לך"את גדולה...גדולים לא חולמים?? ". בכל אופן שיהיה לך בהצלחה.
 
כן אני גדולה

ואהבתי...וכאבתי... כמו כל אחת ואחד פה אני מתארת לעצמי... ושברו לי את הלב...וכנראה שגם אני שברתי לב, אולי יותר מאחד וזה כ"כ כואב לדעת את זה, לדעת שלפעמים אני מסוגלת להכאיב כ"כ למישהו שלא עשה לי דבר מלבד לאהוב, ולא להכאיב מתוך כוונה רעה, או שנאה חלילה, אלא מתוך אהבה אמיתית. ומפה בא גם הפחד, כי אם אפשר לאהוב כ"כ כ"כ הרבה ובכל זאת להכאיב לאדם האהוב אז אולי עדיף להשאיר את הדברים כמו שהם, לא לתת ללב לטפס לגבהים מסוכנים, לא לתת לציפיות להרקיע שחקים... (ואם הטעיתי אני מתנצלת...זה כנראה מהבלבול שלי, בכל מקרה הוא הגדול ממני, וגם הוא ידע לא מעט כאבים בחייו, והדבר האחרון שאני רוצה לעשות הוא לגרום לו לעוד כאב, ולו קטן!)
 
למעלה