תודה על העידוד. בעוד יומיים הברית..
תודה לכולם על העידוד והשותפות בשימחה. הזמן טס מהר ואנחנו כבר בפיתחו של הברית. למרות שיתופים והרגעה של חברים, אנחנו עם פרפרים בבטן. אני לא היסטרי- אבל מי שכבר עבר את זה, בוודאי מבין היכן אני עומד. אשמח לקבל עצות או דגשים שכדאי לתת עליהם את הדעת. ogdab.
תודה לכולם על העידוד והשותפות בשימחה. הזמן טס מהר ואנחנו כבר בפיתחו של הברית. למרות שיתופים והרגעה של חברים, אנחנו עם פרפרים בבטן. אני לא היסטרי- אבל מי שכבר עבר את זה, בוודאי מבין היכן אני עומד. אשמח לקבל עצות או דגשים שכדאי לתת עליהם את הדעת. ogdab.