תודה על ההזמנה וברכות לפורום נפלא

OdedIsNotAfraid

New member
תודה על ההזמנה וברכות לפורום נפלא

שיר במתנה מומלץ לשחרור מכל תבניות תנועה מוכרות
http://www.youtube.com/watch?v=ndu96lClBIA
 

OdedIsNotAfraid

New member
אני עודד לאמפחד

והניק הוא הצהרה שאני לא מפחד מהאיומים ושטיפת המוח של הפסיכיאטריה וגם אם אי פעם המצב יחמיר ואני אמצא את עצמי במצב דומה לדמות לויניה מהסרט טיטוס, אז גם אני אצליח עדיין במצב גרוע לכתוב ולהגות הגיגים אנטי-פסיכיאטריים באמצעות מקל שאיתו אני אכתוב על הבוץ.
 
היי עודד

קראתי את התכנים שלך ואת הזעם שאתה מרגיש אל מול הממסד הפסיכיאטרי. אני רוצה לציין שהפורום אינו קשור לסיינטולוגיה. קינסיולוגיה היא שיטת טיפול/הדרכה שמאמינה שהאדם הוא האחראי הבלעדי על כל מה שקורא איתו ואינה מטיפה לשום כיוון או דרך. עדי
 

OdedIsNotAfraid

New member
אולי גם לויניה היא סיינטולוגית

הנה הסצנה, לאחר שאיבדה את כפות ידיה ולשונה לויניה דואגת שהמסר יועבר הלאה באמצעים אחרים http://www.youtube.com/watch?v=tzHa-U4FtGo אולי גם לויניה היא סיינטולוגית או אולי אלו חבורת אנשים במסכות שמאשימים אותה בסיינטולוגיה תמונה מצורפת ארגון אנונימוס נגד סיינטולוגיה שמגייס ילדים אנונימיים בשביל לכתוב תגובות מטופשות ברחבי הרשת, ומאחורי עומדות חברות התרופות, קצת מידע על האירגון ומשנתו http://www.tapuz.co.il/Forums2008/ViewMsg.aspx?ForumId=319&MessageId=125832511 צר לי לאכזב אך רוב התגובות נגד פסיכיאטריה נובעות מאנשים שהפסיכיאטריה פגעה בם, ולא מסיינטולוגיה זה שהתקשורת עושה לכם יויו ומסתירה מכם מידע זה באמת משהו שתצטרכו להתגבר עליו במקום להיות אדישים ללמד אנשים להתגבר על ידי הבעיות שלהם באמצעות תרגילי תנועה ומחשבה אני יכול לבד ובחינם וגם ללמד אותם ללמד אחרים כי אני ספורטאי עבר, ולא סיינטולוג מצורפת התמונה הנפלאה של אנשי המסכה, שעכשיו מתהווים כאירגון ברשת ובארץ וגם יש להם מגיבים פה בתפוז. ברכות לך עדי בכר את לא חייבת לקפוץ למים הסוערים האלו, אך אל תקראי לי סיינטולוג, זאת הוצאת דיבה. וכדאי שתהיו מודעים כי מאחר שאתם מתעסקים בתחום שמרפא, סוכני הסימום בכפייה ושטיפת המוח ישלחו ידיים גם אלייכם.
 
למעלה