אחת עם ידיים שמאליות
New member
תודה על אתרי הפימו המקסימים ושאלה:
פעם ראשונה שקניתי פימו והוא מאוד קשה ומתפורר כשאני מנסה לעבד אותו. הייתי צריכה המון סבלנות עד שהצלחתי ליצור כדור אחד מספיק רך כדי לעבוד איתו. זה נשמע לכן נורמלי או שמכרו לי פימו ישן ולא טוב?
פעם ראשונה שקניתי פימו והוא מאוד קשה ומתפורר כשאני מנסה לעבד אותו. הייתי צריכה המון סבלנות עד שהצלחתי ליצור כדור אחד מספיק רך כדי לעבוד איתו. זה נשמע לכן נורמלי או שמכרו לי פימו ישן ולא טוב?