תודה על אתרי הפימו המקסימים ושאלה:

תודה על אתרי הפימו המקסימים ושאלה:

פעם ראשונה שקניתי פימו והוא מאוד קשה ומתפורר כשאני מנסה לעבד אותו. הייתי צריכה המון סבלנות עד שהצלחתי ליצור כדור אחד מספיק רך כדי לעבוד איתו. זה נשמע לכן נורמלי או שמכרו לי פימו ישן ולא טוב?
 

ענ2ת

New member
יש ולפעמים הפימו הוא מאוד קשה

למרות שכתוב עליו פימו סופט . לא בטוחה שזה דווקא אשמת החנות . לי זה גם קורה ואני יודעת שיש שם תחלופה של פימו כל הזמן .
 
../images/Emo140.gifטיפ בעת קניית הפימו../images/Emo26.gif

כשלוקחים ליד חבילת פימו, ללחוץ עם האצבעות (אגודל + אצבע
) לחיצה, אם הפימו שבחבילה נלחץ בקלות אז החומר יהיה קל לעבודה... אם לא... עדיף לא לקנות, או לערבב את הפימו ה"קשה" עם פימו שקוף, שבדרך כלל הוא גם רך. בקיצור, הטיפ: ללחוץ על החבילה
בהצלחה!!!
 

galit281

New member
במכללת ורצברגר יש סופט + , 7 שקל !

יש סוגים של פימו ולכן צריך להסתכל אם הוא סופט . אני עובדת רק עם הסופט והיום הייתי במכללת ורצברגר ברמת גן הם הביאו צבעים משגעים ורכים רכים ממש כמו פלסטלינה . הם מוכרים שם במחיר ממש זוול - רק 7 שקל לאחד !!!
 
למעלה