תודה ל"פנגלוזון" ולמשתגר"

עידוו 21

New member
תודה ל"פנגלוזון" ולמשתגר"

היום לראשונה יצאתי לכיוון תל חדיד,פגשתי את המשתגר... פנצ'ר ראשון בקדמי אחרי שוהם אני בלי כלים המשתגר מתעשת ותורם לי אחת מפנימיותיו , רוכבים עוד קצת... פנצ'ר שני ממש לפני הכניסה לסינגל בתל חדיד.אני בדיכאון פנגלוזון והמשתגר עושים קומבינה עם אזיקונים, מתחיל הקפת היכרות וקולט שאין אוויר,אומר תודה לשניהם ויוצא הביתה. תודהלשניכם על המורל, השיעור בפירוק גלגל
 

M O R M

New member
אין ברירה עידו

פנימית רזרבה בכל רכיבה , משאבה , כלים לפרוק , נועל צמיג , פאסט , ופנימיות עבות במיוחד.
 

MexMex

New member
יש ברירה.

מוסים או כדורים. בלי לקחת כפות, בלי לקחת משאבה, בלי לקחת פנימית כבדה וגדולה, בלי לקחת פאסט, ועם היכולת להיכנס בסלעים חדים ו/או במיטת מסמרים של פקיר הודי בלי פחד.
 

fazer_1000

New member
המחיר, אוי המחיר... והזמן שהם מחזיקים ברכיבות

חזקות.. פתרון יקר.
 

MexMex

New member
לא כל כך נורא...

המחיר אכן לא מי יודע כמה נמוך, כ300 דולר לזוג. מבחינת כמה הם מחזיקים - בערך שנה של רכיבות, כולל חזקות כולל מירוצים. רק צריך מדי פעם לפרק ולגרז שוב כדי שלא יתחממו בגלל יובש. השקט הנפשי שהם נותנים, ביחד עם המהירות שאתה יכול לדלג על סלעים חדים ללא חשש של צביטה, שווה את המחיר לטעמי. במיוחד למי שמתחרה, שם פנצ'ר יכול להוביל לDNF כואב ומעצבן.
 

lekner

New member
אפשר בבקשה הרחבה

בנושא? מה זה מוסים/כדורים? נשמע מעניין גלגל ללא פנצרים תודה רבה
 

MexMex

New member
הנה

http://two-wheels.michelin.com/2w/front/affich.jsp?codeRubrique=2092004112804&lang=EN
 

yoe66

New member
הלינק שלך לא עובד הנה הסבר על רגל אחת

מוסים הם חתיכות חומר דמוי גומי שנראות בדיוק כמו פנימית מנופחת רק שאין בהם אוויר זהו חומר מלא יתרונם הוא שאין חשש מפנצ'רים חסרונות מחיר גבוה יחסית וקושי יחסי בהתקנה הכדורים הם כשמם כן הם כדורים העשויים מחומר דמוי גומי גם הם חומר מלא ללא אוויר יתרונם מעבר ליתרון של המוסים שאפשר להחליף רק חלק מהכדורים אם הם נפגעים פגיעה בכמה כדורים לא תשנה מאוד את התנהגות הצמיג כי שאר הכדורים ידחפו וכאילו יכסו על הכדור הפגוע חסרונם הוא מחיר שערורייתי יש לדנלופ גם מוס שבתוכו מעין פנימית יתרונו מעבר למוס רגיל הוא בשליטה יחסית על נוקשות הצמיג והחסרון הנוסף הוא אופציה לפנצ'ר
 

lekner

New member
תודה רבה הלינק עבד

לי וראיתי שזה רק לשטח ואסור לנסוע עם זה על הכביש אז אין לי מה לחשוב להביא איתי שוב תודה על ההסבר
 

enigo

New member
יש בהם די הרבה אוויר - תחשוב כמה היה שוקל

גומי מלא! רק שבאמת הוא מסודר בבועות קטנות, כמו ספוג, ולא בחלל מרכזי אחד שברגע שהוא מנוקב מתרוקן כולו.
 

yoe66

New member
אכן לזה היתה כוונתי

האין בהם אוויר לא נוסח כהלכה הכוונה היתה שאין בהם גוף אוויר כמו בפנימית
 

yoe66

New member
אני שואל ברצינות, למה התכוון המשורר

נועל צמיג היא חלק שהסכוי להגיע למצב שצריך להחליפו כל כך קלוש
 

M O R M

New member
../images/Emo6.gif כוונת המשורר היתה...

שאילו עם אופנוע שאין להם נועל צמיג מותקן בגלגל - רצוי שיתקינו לפני קריעת הפנימית . אכן לא היתה הסוגיה ברורה דיה.
 

razc

New member
זה מה שאני לוקח איתי בד"כ

זאת רשימת הציוד שאני משתדל לקחת איתי בד"כ לרכיבות שטח. אם כי לאחרונה ויתרתי על פנימית לטובת מדבקות איכותיות. הרשימה: 2 ליטר מים תחבושת אישית, משולש, Airway (לא לצחוק, זה באמת "לא נעים" כשצריך ואין). מפתחות מתאימים לגלגלים (אפשר לנסר את שניהם לחצי ולרתך אחד לשני את הסגורים) מפתח לנועל צמיג 13 מ"מ מפתחות 10 ו 12 פתוחים למותחן שרשרת מפתח ונטילים + ונטיל רזרבי מדבקות ודבק לתיקון פנצ'רים 3 כפות לפתיחת צמיג (כי אני מעדיף 3) משאבה פנימית קדמית (לא חובה אם סומכים על המדבקות). לדרמן מפתח שוודי קטן (יכול לשמש כידית קלאץ' או כרגלית הילוכים במקרה הצורך). אפוקסילינה סלולארי כסף חטיף כבל גז + סופית קטנה ו 2 גדולות (מתאים גם לקלאץ') אזיקונים מיתר גרירה (כשקלו כל הקיצים) נשק אישי (למקרים שבהם אפילו המיתר גרירה לא עוזר) הכל ביחד לא שוקל יותר מידי ונדחס לתוך קאמלבק מיול.
 

עידוו 21

New member
כדאי לרכב איתך...

איך מפתח שבדי קטן משנה עורו לידית קלאץ'\רגלית הילוכים?
 
למעלה