תודה למנהלות היוצאות

תודה למנהלות היוצאות

אנו מאחלים להן בהצלחה. אנו מקווים כי בקרוב נמצא מנהל מתאים לפורום. המשך גלישה נעימה.
 

זמנִי

New member
מה זה ?

אני עוד לא מצליח להרגיע את זיקפת הבוקר וכבר מצאו לי עוד עבודה?!
 

kessem

New member
למה לא אומרים לי כלום בבית הזה???

מה קרה עכשיו????????
 
../images/Emo4.gif לא נעים לראות את הגן "זמני"

לא תמיד אנחנו אשמים.
 

אפי לוג

New member
סורי, סורי, סורי

אילוצים של חוסר זמן. מבטיחה לחזור בכוחות מחודשים לכשאתפנה. במידה ומישהו מיכם מעונין בניהול, אני אשמח להמליץ בפני ההנהלה. נעמתם לי להתראות אפי.
 

itaf10

New member
מה זה צריך להיות? ללא ציוץ של אות

ללא הודעה מוקדמת? מה קרה? ראשית הלך הפורום... זו דעתי בלבד... שנית, העיקר שלך יהייה רק טוב... בהצלחה בכל דרך שתלכי... היית לנו לא רק מנהלת, גם חברה על הכיפק... *אבל, מה קרה לשניה?...(מתביישת שכחתי לרגע את שמה...איתך הסליחה)
 

itaf10

New member
מגי, אהייה קצת חצופה, אולי...

מה דעתך לשקול מחדש ולקבל את נהול הפורום? אחרת..., מי יודע כל החבורה תתפרק...
 

kessem

New member
אני אשמח....

אני ממתינה בסבלנות....ואברך... שיהיה לכולם ערב טוב.
 

לייציק

New member
קודם כל שאלה ... ../images/Emo35.gif

ותסלחו לי על חוסר הידע... אוי ואבוי ... O-: אבל, מה? בלי מנהל קבוע, אין פורום ??? אנחנו לא יכולים להמשיך ולשתתף בו כמו עד עכשיו בעצמנו ...? למה? איך זה הולך בכלל...? איני צריכה לשכנע עד כמה הייתי רוצה שמגי תנהל את הפורום...
והלוואי שהיה לי מספיק זמן וידע, הייתי ברצון עוזרת לה... בן בן ..... איפה אתה ....? אולי תעזור...? מה נעשה ...?
 

אפי לוג

New member
קודמקול תשובה...

מקובל בתפוז שפורומים פתוחים רק אם יש מנהל, למרות שראיתי לא אחת, שמנהלים פרשו ואת שם המנהל, "תפס" הניק "זמני", שמשוייך להנהלת הפורומים. (וזאת עד למציאת מנהל מחליף). כל אחד מיכם הגיע לכאן מסיבות שכנראה ידועות לכולנו ו/או מסיבותיו הוא... ובכל זאת, קשה להכחיש, שרובם הגיעו לכאן בעקבות מגי. אין ספק שמגי מוכשרת. ראיתי אותה אוספת ומלקטת חומרים ונכונה לעמוד לבקשתו של כל אחד במציאת חומר כתוב, וזאת בנוסף ליכולת הכתיבה האישית שלה. אני רוצה להאמין שאם הפורום הזה גרם לכם להנאה ולו זמנית, תשכילו לשמר את הפינה הקטנה הזו ולהישאר בה, כמו שאתם, עם ניק מנהל או בלעדיו. זה נחמד לדעת, שבתוך ים הטרוף שבחוץ, קיימת פינה שקטה, שאפשר להגיע אליה אפילו לחצי שעה ביום. תשמרו על הפינה הזו. אז, שיהיו לכם ימים טובים וכתיבה מהנה וחברותא מוצלחת ושתדעו שאני מתכוונת להציץ לכם לפעמים, (גם אם לא תאהבו את הרעיון...)
 

לייציק

New member
לאפי היקרה ... ../images/Emo24.gif

את צודקת שחלק לא קטן מאתנו בא לכאן בעקבות מגי, אבל אני חושבת שגם ללא מה שקרה, היינו מגיעים לכאן בסופו של דבר, כי כאן אפשר לדבר על הכל, בלי מיגבלות ובלי הערות וביקורות על הנושא או תוכן ההודעות... ואין שום סיבה שלא להשתתף בשני פורומים או יותר אם רוצים ומוצאים עניין... נוסטלגיה היה הפורום הראשון בו השתתפתי, ואני מאד מעריכה ומחבבת את מגי... שהיא בהחלט מוכשרת ואיכפתית, הרי היא זו שעודדה אותי מהרגע הראשון להעיז ולכתוב, ולמעשה בעיקר בזכותה וגם בזכות עוד כמה חברים נחמדים, אני מסוגלת היום להשתתף כאן בנעימות ובהנאה ולשתף את כולם בחוויותי האישיות בכיף. את הצלחת הפורום יש בהחלט לזקוף לזכותך, שהשכלת לנהל אותו על מי מנוחות ובאווירה חברית וטובה ועם הרבה פירגון... אני מאד מקווה שהפורום ימשיך ויפעל בהצלחה, כפי שהיה עד היום ושימצאו לו מנהל/ת מתאים/ה... ואם תחליטי לחזור, בודאי שנקבל אותך בשמחה ... כל טוב לך ולהתראות לייצ'יק
 

magy

New member
חשבתי לכתוב כמה מילים

אבל אחרי ההודעות של אפילוג ולייצ'יק......... לא נשאר לי מה..... וואלה.....כתבתם במקומי.........הכל....... אני מתכוונת להמשיך לכתוב.......נחמד לי פה....... באמת.... אי של שפיות......המקום פה. אז למה שלא נמשיך ביחד לכתוב? את המקום כבר בנו לנו..המנהלות.....(ותודה על כך) מה שנשאר לנו, זה להמשיך ולהניח את הלבנים זו על זו....וזו על זו...... בסוף, נגיע לפנטהאוז.......... ..... התנהלנו יפה עד היום..... אני רואה את הפורום הזה.....כ"בוטיק תרבותי"...... העלינו קצת מכל דבר.....ובמיוחד.......נסענו על הפסים הנכונים...... ומה יותר יפה מ"רכבת העמק" הקלאסית?
 
צודקת

אי אפשר להכריח אנשים אם הם לא רוצים למרות שאני מאד נהנית להגיע לפה וחבל לי . לא חייבים מנהל/ת אבל בכל אופן אני חושבת שכל מנהל נותן את הטאץ' שלו למקום. נו מגי, עוד לא ענית לשאלה את, תסכימי להיות מנהלת?
 

אקווה

New member
למה נראה לי

שיש פה איזו עקביות? קרה בדיוק אותו דבר בפורום האחר... האם יש פה קונספירציה? האם חזרתי אחורה בזמן? האם נכון הוא תמיד ש"רבותי ההיסטוריה חוזרת"???
 

nutmeg

New member
היי כולם

מתנצלת עד עומק - אבל באמת כמו שראיתם לא היה מספיק זמן להשקיע. וצריך להשקיע - אין אפס. אני מכירה פורומים שמתנהלים עם מנהלים שקטים והכל סבבה אין סיבה שגם כאן אי אפשר יהיה להצליח. אגיח לכשאוכל - זה בטוח
להת'
 

gilan

New member
כי אצלם פורום ללא מנהל/ת

הוא פורום מת.... הם לא מבינים שבכדי שפורום יתפקד טוב לא זקוקים למנהלים טובים רק למשתתפים טובים....
 
למעלה