תודה לך ניסיםםםםםםם - 500 פיפס רווח...כנס
והוא לא עוצר הזבוב שעל הקיר (הסוחר FLY ON THE WALL) ממשיך להכות את כולם חזק מאוד. התיק שלו אוטוטו נוגע ב 10 מליון דולר והוא חצה את ה 5000 עוקבים לייב על החשבון שלו. (אני אחד מהם
בינתיים, הוא ממשיך עם 100% הצלחה. מתוך 334 עסקאות בול פגיעה של 100% הצלחות. למרות שהיום היה 100 פיפ למטה בעסקה על ה פאונד/יין הצליח לבסוף להרוויח של 25 פיפס. אני מחובר אליו כאמור מתחילת החודש הזה ועשה לי 500 פיפס. הנה קובץ של הסטוריית הנתונים שלו. למרות שממש לא כדאי לעבוד עם ברוקר ישראלי, אבל מי שהתעניין על ברוקר ישראלי שאפשר לפתוח דרכו חשבון בזולוטרייד ולחבר אליו סוחר בונבון כמו הזבוב לדוגמא, ראיתי היום שפורקס פלייס התחברה לברוקרים של זולוטרייד. ודבר אחרון, אני עוקב צמוד אחרי סוחר בשם Kramwell Forex עובד כמובן בחשבון אמיתי, עושה עסקה אחת ליום. עשה 96 עסקאות ועד עכשיו הרוויח ב 94 מהם. נראה סולידי ומבטיח. תיק לא גדול כרגע 260 אלף דולר שמורכב מ 250 עוקבים. הוא גדל מיום ליום. התה לו עסקה אחת לא טובה של מינוס 600 פיפס. לכן חובה להגדיר עליו סטופ לוס לפחות 200 נקודות לדעתי. ברוב העסקאות בממוצע הנמוך שלו לא יורד מתחת ל 100 פיפס אבל הוא יודע גם להרוויח 100 פיפס. בקיצור אני שוקל לתת לו לנהל לי חלק מהתיק, אשמח לחוות דעת, הנה לינק לדף התוצאות שלו https://fxtoolbox.zulutrade.com/TradeHistoryIndividual.aspx?pid=19147 זאת הפעם הראשונה שסוף סוף מצאתי משהו שמרוויח לי כסף בינתיים בפורקס טפו טפו חמסה חמסה, קשה לישון מהאדרנלין, לילה טוב.
והוא לא עוצר הזבוב שעל הקיר (הסוחר FLY ON THE WALL) ממשיך להכות את כולם חזק מאוד. התיק שלו אוטוטו נוגע ב 10 מליון דולר והוא חצה את ה 5000 עוקבים לייב על החשבון שלו. (אני אחד מהם