תודה להתמכרות ומאפשר פרספקטיבה

SHELGIA21

New member
וואו מישהו שכח להחליף ניק../images/Emo250.gif../images/Emo250.gif../images/Emo268.gif

 

זהר77

New member
רק את מתה??????? חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

פני מקום! היא שוב כותבת בכמה ניקים במקביל - עונה לעצמה ולאחרים - רק מתבלבלת ועונה בניק אחד לתגובה שהיתה לניק אחר... חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
 

דקל69

New member
ההודעה היתה לאילנה אבל זכותך לענות, לא ביקשתי

ממך דבר, את מוזמנת לכתוב את דעתך - הכל עדיף מהתחסדות ונסיון להראות נקיה וצדיקה, ואח"כ להגיע הנה ולדרוש הוגנות וכבוד. אני כותבת את שבליבי ולא מרגישה צורך להתנצל לגביי דעותיי. וזאת היתה שאלה פשוטה לגביי מי שדורשת יחס הולם - האם לא לכולם מגיע?
 

נטעלי110

New member
הבעייה היא שדרישתך ליחס הולם בפורום דומה למצב

בו תדרשי את אותה התחשבות בילד המוכה ובילדים המכים אותו....
 

דקל69

New member
טעות, הדרישה ליחס הולם היא למנוע את ההכאות

ולא להגרר, הריי מכה תוביל לנוספת וכך הלאה. בבואך לדרוש המנעות מממכה נוספת, השמצות ויחס לא הולם נסי גם את להמנע לכך ולא להמשיך את השרשרת. לא ניתן בד בבד גם לדרוש "הפסקת אש" וגם להמשיך להכות זה תמיד משרת אחרת את המטרה.
 

נטעלי110

New member
מעולם לא הכיתי בפורום את אלירז ו/או את אלין

הגנתי על איילה ועמדתי על-כך שניתן לראות דברים גם אחרת. זה לא מצדיק התנפלות כללית, לא עלי ולא על כותבים אחרים שכן שמו נפשם בכפם והעיזו להעביר ביקורת על השניים. הפורום אינו בבעלות של אוהדי אלירז ואלין, מותר לכולם לכתוב ולזכות ביחס של כבוד לדבריהם.
 
../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif

יש שיחשבו שאני מפרגנת בתגובה זו לעצמי
אז שיחשבו..נכון?!;)
 

דקל69

New member
לא התכוונתי לכותבים שהעבירו בקורת, מה שמקובל

התכוונתי להשמצות מרושעות שנעשו למי מהם, במקרה כזה חלקכם מילאו פיהם מים. לא בקשתי הגנה עליהם אלא סה"כ את הדרישה לא להתבטא בצורה זדונית כלפיי כולם. בעצם מדברייך יוצא שאת מלינה על כך שלאלין ואלירז יש יותר תומכים/מגינים? הריי שתיקה לעיים כמוה כהסכמה, באם שתקת לנוכח ההשמצות לאחד המתמודדים אין סיבה שזה לא יחול גם על אחרים. ושוב, זכותך להתבטא כרצונך אך לא לדרוש את מה שאינך עושה ומקיימת.
 

דקל69

New member
נטעלי הבהרה אחרונה כי אני יוצאת, את מוזמנת

לבדוק בשרשורים אינסופיים פה לגביי הודעות שווגבאי העלה פה והכריז רק לאוהדי אילה עם רמקול ושרשורים שנכתבו בזכותה או ידיעות עליה מעולם לא נכנסתי ולא הגבתי, לא בלשילה ולא בחיוב. ישנם עשרות שרשורים כאלה בפורום בחודשים האחרונים, היחידים שהגבתי לגביהם כאשר ווגבאי או אחר מאוהדי אילה ראו שאין התייחסות לשרשור והוא נשאר מיותם וטרח לעקוץ את אלין או אלירז בהמשך השרשור בכדיי לנפח אותו ולקבל התייחסות. מעבר לזה הבעתי דעה לגביי רוב המתמודדים בצורה זאת אחרת. אין לי עניין יותר באף מתמודד מלבד אלין ואלירז והרצון להצלחה שלהם, הפניה אלייך מכיון שאת אולי באמת רוצה לשנות אבל הדרך לא מתיישבת עם הרצון. יום טוב.
 

נטעלי110

New member
דקל, את צריכה ללכת ללימודים, אז בואי נגמור את

הוויכוח בכך שהשמצות היו ההתמחות שלך, בוודאי לא שלי, ולכן כל-כך קשה לי להבין על מה את מדברת...
 

דקל69

New member
אני הולכת, קשה לך להבין שאני מדברת על כך שאת

אולי לא משמיצה אך דורשת להפסיק זאת רק מכיוון אחד ולא מכולם? זה הרושם שאני קיבלתי בכל אופן. יאללה ביי
 

זהר77

New member
דקל, אם לא הבנת עדיין - אילנה ונטעלי זו אותה

אחת... היא פשוט התבלבלה כהרגלה וענתה בניק אחד שלה במקום בניק השני... ויש לה גם שלישי ורביעי ולכי תדעי כמה. הפורום הזה "זכה" לכמה "התגלויות" כאלה שלה - ולרוב בגלל ששכחה באיזה ניק עליה לענות...
 
חחחחח../images/Emo127.gif

רק בבקשה אל תעליבי את נטעלי-את ההתנסחות שלה מבינים כאן! יש לה התנסחות ברורה ביותר/ולי,כזכור,אין את זה. חחחחחחחחחחחחח,ענק כרגיל.
 

טלומרז

New member
שקר וכזב!

את מנצלת את העובדה שדקל לא יודעת מה היה הניק הקודם שלך.
 

דקל69

New member
אין לי מושג מי זאת נטעלי אך ניתן להבחין

שזאת לא אילנה מבלי לפגוע באף אחת מהן, הן מתנסחות שונות ומתמקדות בדברים שונים בתגובות שלהן.
 

דקל69

New member
לולה מותק, אני יכולה רק להתייחס לדברים שנטעלי

כותבת בשמה או בכינויה. באם היא השתמשה בניק אחר להשמצות אז היא בלבד אחראית לפחדנות ולשקר שהיא מפגינה פה, ובעיקר לצביעות ולפניות וההודעות הכפולות והסותרות. אדם צריך להיות מספיק אמיץ להכנס בניק אחד ולעמוד על דעותיו ולא להתכסות תחת האפשרות להחליף ניק, זהות והודעות.
 
למעלה