תודה לאל על השקט

תודה לאל על השקט

חזרתי מטיפול שיניים, רדומה ומסטולה מהזריקות, איזה כיף להגיע לבית ריק ושקט (ומסודר ונקי)..לא הייתי אומרת לא למישהי חמודה שהיתה מקבלת את פני בחיבוק, אבל איזה מזל שאין לי אוסף צרחני ותובעני שממתין לי. דרך אגב, יש פה מישהי שרוצה להכיר? שנה אזרחית מקסימה לכולנו. ס.
 

efroch99

New member
שקט

גם עבורי שקט הוא מאוד חשוב. שקט בבית, וגם שקט מבחינת כמות מטלות. כלומר, היום זה כבר מובן לי מאליו, אני מקבלת תזכורת לכמה שקט יש לי, בעיקר כשאני מגיעה לאנשים אחרים הביתה, או מדברת עם חברות בטלפון, ומבינה כמה זה היה חסר. מקווה שתמצאי בת זוג בקרוב...
 
גם לי חשובים אותם הדברים

שקט. לחזור לבית שלי, לשקט, כי ברחוב, במדיות השונות שאני נחשפת אליהן במהלך היום, יש כל כך הרבה רעש. ואז השקט שלי, הבית מסודר בדרך כלל, נקי יחסית. אין לזה מחיר. גם עם שכנים יש לי מזל גדול, לפעמים אני נזכרת שאני גרה בלב עיר גדולה, הדירה כל כך שקטה.
 
מעניין

זו החוויה שיש לי היום, דווקא כי אני חוזרת מוקדם יותר. אמנם השקט שלי מתחיל בסביבות 8 - אחרי שהיא נרדמת, אבל הוא שם. לפני הילדה, החוויה שלי היתה שונה בעליל: מההמולה של המשרד והכביש להמולה של חדר הכושר או המסעדה או הפאב. משם למקלחת ולישון. לא היתה חוויה כזו של שקט, חוץ מאולי בסופי השבוע (שגם היו עמוסים מאוד). אני דווקא קצת מתגעגעת להמולה... :) בהצלחה ושנה אזרחית טובה ושקטה (מכל הבחינות)!
 

XUXA141

New member
חולה על השקט.

הבית שלי תמיד שקט, הבן או בצבא או סגור בחדר שלו עם האזניות והחברים שלו, הבן זוג במחשב שלו (ואסור להרים את הווליום של קליפים למיניהם, זה עושה לי חרארה), אני במחשב שלי, ומקסימום יש מדי פעם איזה "מיאו". תענוג. הקטע הוא שיצא לי להתקשר לחברים ולנסות לשמוע אותם בתוך ים הצרחות שברקע, ולא הבנתי איך הם מסוגלים להחזיק מעמד חמש דקות ככה.
 
למעלה