תודה, המלצה ושאלה :)

  • פותח הנושא dify
  • פורסם בתאריך

dify

New member
תודה, המלצה ושאלה :)

נתחיל בתודה ענקית לשוקולד אגוזים ולשאר אלו שענו לי לפני כחודש וחצי כשהתלבטתי לאן לנסוע. עכשיו חזרנו מ4 ימים בקיבוץ הגושרים, בהמלצתכם והיה- מדהים! ההמלצה- המלון הוא פינת טבע מקסימה, מקבלים ביתן קטן שיושב על פלגון מים משכשך (לקרוא לזה נחל יהיה קצת מוגזם), הכל ירוק ויפה. מלבד האוכל המ-ע-ו-ל-ה שהמלון מספק (הו כמה אני אתגעגע) המיקום שלו מצויין- במרחק הליכה יש יציאה לשייט קאייקים, 2 דקות נסיעה ימינה- שמורת דן, שתי דקות נסיעה שמאלה- צוק מנרה (כולל הרכבל והסנפלינג) במרחב המלון עצמו יש שמורה קטנה של נחל עם מסלול הליכה קצר ונחמד :) אז כבר לא הכל ירוק בוהק, בישראל הרי כבר התחיל הקיץ, אבל עוד לא הגיע לשיאו- מזג האוויר מצויין ואם תספיקו להגיע ממש עכשיו אז גם לא תצטרכו לחכות בתור בשום מקום. סך הכל היה ממש מקסים, רק הרבה פחות ירוק ממה שחשבתי שצפון המדינה שלנו נראה, הטיול שם רק הזכיר לי שוב עד כמה אנחנו מדינת מדבר, אפילו בצפון הארץ. ולשאלה- אולי מישהו יוכל להסביר לי למה בחדר שמוגדר באופן מובהק "חדר זוגי" מקבלים שתי מוטות בודדות צמודות? איפה ההגיון בזה? מצד אחד הן צמודות- יעני זה לא מיועד לשני אנשים זרים. מצד שני הן שתי מיטות יחיד ולא מטה זוגית- מה שאומר שכל הלילה היינו צריכות לריב עם המזרונים שלא ילכו לטייל... כששאלנו על זה בקבלה אמרו לנו שזה ככה אצלם וככה מקובל בכל מלון... האם אני מפספםסת משהו? האם באמת ככה מקובל בישראל? לא הייתי בהרבה מקומות אבל בכל המקומות שאני הייתי בחדר זוגי היתה מיטה זוגית... ואם ככה מקובל- אז למה? מצה הרעיון של שתי מיטות בודד צמודות? תודה מראש :) דיפי :)
 
הזכרת לי ../images/Emo13.gif

נפגשתי עם אחי בניו יורק, הגעתי כמה שעות לפניו. נגשתי לקבלה בקשתי מפתח לחדר שהוזמן מראש ע"י אחי פקיד הקבלה חייך מאוזן לאוזן. הייתי הרוסה מהטיסה, עליתי לחדר. כעבור כמה ימים נסענו יחד אחי ואני לוושינגטון, נכנסנו יחד להזמין חדר אז...הבנתי מה פשר החיוך של פקיד הקבלה הקודם "אני רוצה חדר עם שתי מיטות נפרדות...אני לא מתכונן לישון איתה ביחד ביקש אחי" התגלגלתי מצחוק...הפקיד חייך :) ערב טוב חברים
 

HayaBee

New member
ואיכשהו....תמצאו את הקשר...המלון של אבו סלים

אבו סלים הבדואי משבט אל עזים זכה בפריג`דר משוכלל . לקח את הפרס, העמיס על הטנדר פיג`ו וחזר דרומה. בדרך עבר בחנות חשמל בבאר שבע, קנה 50 קילומטר כבל ויאללה הביתה. הגיע הביתה התחבר עם הכבל לפריג´ידר והכול עובד כשורה. הזמין את החבר`ה לחאפלה ענקית לחגוג את האירוע ואכן הגיעו חברים מכל השבטים בסביבה והם חגגו עד השעות הקטנות של הלילה. בגמר החאפלה נשאר האורח מחמוד אבן זובי, קרוע מעייפות, לא יכול לרכב על הגמל בחזרה הביתה. ביקש מאבו סלים שיעשה לו קצת מקום לישון ובבוקר הוא ירכב בחזרה, אבו סלים הכין לו מזרון מיוחד ליד הפריג`ידר וכולם הלכו לישון שמחים וטובי לב. חצי שעה אחרי שהלכו לישון באה סעידה אל אבו סלים ואמרה: יאללה אבו סלים, היום התור שלי אני רוצה שתזיין אותי. אמר לה אבו סלים, : בחייך יש לנו אורח , לא יפה. אמרה לו: לא מעניין אותי שום אורח, זה התור שלי ואני מוכרחה שתזיין אותי עכשיו!!! אמר לה: בסדר, תלכי לפריג`ידר ותפתחי את הדלת, מהאור שיבוא תראי את הפנים של אבן זובי, אם הוא ישן אני מזיין אותך. הלכה, פתחה את הדלת, ראתה אבן זובי ישן כמו תינוק. אבו סלים זיין אותה ונגמרה הפרשה. אחרי שעה מגיעה אליו נור עבת הבשר ואומרת לו:יאללה אבו סלים, אם זיינת את סעידה אז גם אני רוצה, תזיין אותי עכשיו. אמר לה: בחייך יא נור, אי אפשר יש לנו אורח תבואי מחר. אמרה לו: וואללה אורח וואללה בטיח, רוצה זיון עכשיו!!! אמר לה: תלכי לפריג`ידר ותפתחי את הדלת,מהאור שיבוא תראי אם אבן זובי ישן, אם כן אז אני אזיין אותך. הלכה, פתחה את הדלת, ראתה אבן זובי ישן כמו מת, הלכה לאבו סלים, הזדיינו להם ואחר כך הלכו לישון. אחרי שעה מגיעה אליו פאטמה הקטנה והחייכנית ואומרת לו: אבו סלים, עכשיו אתה תזיין גם אותי. אמר לה: לכי לישון, אין לי כוח , אני גמור. אמרה לו: לא מעניין אותי כלום, זיינת את סעידה, זיינת את נור, עכשיו תזיין אותי. אמר לה: אי אפשר, יש אורח בבית וזה לא יפה, אמרה לו: לא מעניין אותי האורח שלך, אני חרמנית רצח , מוכרחה שתזיין אותי עכשיו!!! אמר לה: בסדר, תלכי לפריג´ידר, תפתחי את הדלת, מהאור שיבוא תראי את הפנים של אבן זובי, אם הוא ישן, אני אזיין אותך. פתחה את הדלת, ראתה את הפנים של אבן זובי וההוא היה ישן, באמצע החלום, אמרה לאבו סלים, הוא ישן. הלך אבו סלים וזיין אותה ואחר כך הלך לישון. בבוקר כולם קמים, שותים קפה, אבו סלים שואל את אבן זובי: נו, איך ישנת בלילה? בסדר? ענה אבן זובי: ישנתי לא רע , אבל אתמול מהחאפלה התייבש לי הגרון והייתי צמא לאללה. אמר לו אבו סלים: אז היית לוקח משהו לשתות מהפריג`ידר, הוא מלא שתייה מכל הסוגים. השיב לו אבן זובי, וואללה, מה אני אגיד לך, רציתי דווקא, אבל פחדתי, כי ראיתי שכל מי שפותח את הדלת אתה מזיין אותו ......
 
דיפי,מדובר בקיבוץגם אם זה נחשב מלון,

והם לוקחים בחשבון שלא תמיד יש הזמנות של זוגות אלא גם של מקומות עבודה ,ועדי עובדים ,בתי אבות וכו אשר לא מעוניינים לישון יחד במיטה זוגית,כנל בבתי מלון. זה קיים גם בבתי מלון יוקרתים אבל פחות מורגש . לא פעם מצאתי את עצמי בחור שנפער. למדתי לקח וכאשר אני מזמינה חדר במלון במסגרת אישית , אני תמיד מבקשת מזרון זוגי כך שלא צריך לרוץ אחרי המיטה . זה מזכיר לי את תחילת נישואי כאשר גרנו לתקופה קצרה בדירת חברים ,לא רצינו להרכיב מיטה זוגית אז לקחנו 2 חלקים תחתונים של ספות ,כן ,היו דברים כאלו וזה היה פעם מזמן , והצמדנו .בבקר כל אחד מצא את עצמו בפינה אחרת של החדר (שכחנו להוריד את הגלגלים). התגלגלנו מצחוק . למחרת מצאתי פטנט ,פשוט קשרתי בחוט שפגט את הרגלים של המיטות וכך ישנו כ 4-5 חודשים . אך היו ימים ,הינו צעירים ויצירתיים .
 
בנוגע לשאלתך להלן תשובתי

ברוב מקומות התיירותיים בארץ ובחו"ל הן בתי הארחה והן בתי מלון יש כמה סוגי חדרים: חד לזוג חדר לבודדים חדר למשפחה בחלק מהחדרים האלו ישנן מיטות: מיטות יחיד מיטה זוגית כאשר בבית המלון/הארחה החדרים לזוג עם המיטה שמיועדת לזוג בתפוסה מלאה מתחילים לתת לאורחים את החדרים עם המיטות הבודדות ויש בזה הגיון כי החדרים האלו משרתים גם לאנשים בודדים וגם לאנשי עסקים שמגיעים כמה אנשים מאותה חברה ולא רוצים לישון ביחד או כשמדובר באנשים דתיים גם הם לנים במיטות נפרדות למרות היותם זוג, ככה זה לפי ההלכה והדת.
 
למעלה