תובנות מלונון

Ducati999

New member
תובנות מלונון ../images/Emo182.gif ../images/Emo183.gif

אוקיי, ביליתי ארבעה ימים בלונדון והנה כמה התרשמויות: 1) הטמבלים האלה נוסעים על דוקאטי ומוטוגוצי! כנראה שתובנות חכמי הפורום טרם חלחלו אל האומה הבריטית המפגרת. 2) השליחים לא נוסעים על טוסטוסים אוטומטיים אלא על כלים שבארץ יוגדרו כאופנועי ספורט לפחות, או ספורט-טורינג. רבים מהם ממוגנים חלקי עד קומפלט. למעשה, הייתי בטוח שמדובר ברוכבים ספורטיביים עד ששמתי לב שלכולם תלבושת אחידה וארגז עם כיתוב אחיד. למעשה, הארגז הוא האלמנט הלא ספורטיבי המסגיר היחיד. 3) רוב השליחים בני 40+ (יש פנסיה?) 4) כולם נוסעים בצד ההפוך של הכביש!
 

Pumi

New member
גם אני הייתי שם

1. לא רק זה. עוד על mv ברוטלה. לא סיפרו להם שזה אופנוע שאסור לרכב עליו?! 2. יש דווקא גם שליחים עם הקטנועים המגעילים עם הארגז הענק, אבל כמות הקטנועים היא פחותה מאלו של האופנועים. 3. יש גם סבתות שרוכבות
4. אשכרה. מזל שרשום על הכביש look right ליד המעבר חציה אחרת
5. הם חונים רק במקומות מסומנים, ויד הרבה מקומות מסומנים לאופנועים, ויפה שהם עומדים בהם כמו פלס. ואפילו אם אחד יוצא, אז הוא מסמן למישהו שמחפש שהנה התפנה מקום.
 

D the kid

New member
../images/Emo45.gif תענוג מה שהולך שם

מבחינת שימוש עם כלי רכב בכביש. לכל מי שנוסע לכל מקום בעולם: תופס גם לגבי ארצות כמו שלנו - להסתכל לשני הצדדים תמיד, גם כשמדובר בחד סיטרי.
 

Ducati999

New member
לא נעים לי לומר

אבל רכבו שם על עוד אופנוע איטלקי שמתחיל באו, ונגמר בגוסטה. איזה מפגר קנה שם מכונית בשם מזרטי, ועוד שנים נסעו בפיאט אדומות שכתוב עליהן פרארי. כנראה שלא שמעו שאסור לגעת באיטלקי.
 

C O L T

New member
זה לא שאסור לגעת, פשוט לדעת הכללים

דוקאטי - אסור להשכיב! MV - אסור לנסוע, "אין לנו רשות להשתמש בהם" כמו נרות חנוכה. פרארי - רק אם אין לך כסף למאזדה 323 לבנה כמו כולם! וכך הלאה. זה תרבות מוטורית בשבילכם.
 

nimiz

New member
../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif פחחחחחחחחח מזדה לבנה.

שלי היא בצבע זהב..אינדבידואליסט כבר אמרתי??
 

nunimon

New member
מה תגיד על תובנות לונדון אבל בהודו?

ס-י-ו-ט . שבוע הספיק לי בשביל למכור את האנפילד שהיה לי . גם צד שני, וגם שיטת החזק שורד. כשמולך טהטה דוהרת - אין קשר לכיכר, או לרמזור, או לשור או להשד יודע מה - פשוט תדחף לאיזה חור בכביש , או בהר (בצד של ההר ולא של הצוק כמובן) ותתפלל שזה יעבור בשלום. אחרי תובנות כאלו , לנהוג בארץ, נראה כמו גן עדן.
 

Ducati999

New member
אח! אנפילד!

היו לי שניים כאלה בהודו... אכן, כל דאלים גבר. צריך לדעת להשתלב. כמו בכל ארץ, כדי להנות צריך ללכת על כבישים קטנים שלא תמיד הם הקו הקצר ביותר בין שתי נקודות. גם אני כמעט מכרתי את האופנוע שלי לקונה הראשון אחרי נסיעה של יום או יומיים מדלהי ללקנאו, דרך NH1 שהוא הכביש הבין עירוני הכי עמוס ומחורבן בכל הודו. אז אמרה לי החברה שלי את המשפט שהשפיע עלי לשארית חיי בהרבה הקשרים: "לא ביום אחד החלטת לקנות את האופנוע, לא ביום אחד תמכור אותו". בזכותה עשינו (ואח"כ עשיתי לבד...) עשרות אלפי קילומטרים בכבישים יחסית ריקים, שמצבם היה בין נפלא (אוריסה) לבין אחרי הפצצה (מאדיה פרדש). זה דורש הרבה שליטה עצמית: אסור לעבור 60 קמ"ש מחוץ לעיר, ו40 קמ"ש בתוך עיר או כפר. אני רואה את הצחוקים, אבל אלה צחוקים של אנשים שלא מבינים שמדובר בפלנטה אחרת. צריך להיות מוכן לתיקוני דרך וצריך להיות מוכן נפשית לדחוף את האופנוע כמה עשרות קילומטרים (!) אם צריך. מלים לא תתארנה את היופי, החופש והמיוחדות של טיול כזה.
 

Rainbowkid

New member
אוי..... הימים שעברו

אחרי כמה חודשים על האופנוע, הלמידה שיש חיים גם ב 40 קמ"ש ולפעמים גם 60 קמ"ש יכולים להיות מפחידים למדי, וצופר , אוי הצופר, אומר שלום תודה סליחה ולא יא בן ז@@@ תפסיק לנסות להרוג אותי כמו בארצנו הקטנה. אוי, היו ימים!
 

WildFade

New member
אוי... אני זוכר

- איך הינו נלחמים בבריטים עם סטן ישן כדי לגרשם מעל מולדתינו, לפעמים אפילו הקרבין היה נתקע אז זרקנו עליהם בלוקים - איך יצחק שמיר היה גואר בנו להיות נחושים בדרכינו - איך הינו הולכים 12 ק"מ בשלג בדרך לבית הספר כל יום, כי להורים לא היה כסף לקנות לנו סנדלים - איך הייתה לנו הטלויזיה הראשונה וכולם היו באים אלינו לראות את הפלא - איך הינו קונים קרח ממוכר כי לא היו אז מקררים - איך אהבנו את אלביס בתקופה ההיא - איך גולדה היתה מייצגת אותנו - איך חגגנו ברחובות ב-48 לצלילי הורה - ואיך... אוף, איזו תקופה זו הייתה, אני זוכר...
טוב אז אולי לא
וואלק מה נסגר כאן? בידידות ובצחוק חברים
(
)
 

shayvilk

New member
אוי אני זוכר את גולדה אתה יודע מה

היה הכי טוב בגולדה?!?!?!?!?!?! היא היתה גמישה!!!
 

Ducati999

New member
רכבת על אנפילד?

זה ממש האקס המיתולוגית... היום אולי כבר לא נראית תחרות לאישה, אבל אבל תמיד תזכיר לך את רוח הנעורים. ברצינות: זה אופנוע קלאסי, ועם קלאסה. לא סתם מייצרים אותו עד היום. הוא נוח כמו ששום אופנוע מודרני לא נוח. רכבתי איתו בדרכים מרוטשות ולא הרגשתי לא נוח בסוף היום. יש לו צליל כל כך נעים. טוב, אם הגענו לזה אז וידוי: הסיבה שלא היה לי מעולם אופנוע או אוטו יפני, זה הצליל של המנוע. מזה אני חי, מה לעשות. ליפנים יש צליל של מנגל. סתם. אני מעדיף חיפושית פולסקווגן על כל אוטו יפני. ב.מ.וו. עם מנוע בוקסר ישן על כל אופנוע יפני חדש, טוב, חוץ מ VMAX... לאנפילד יש צליל של Mister right. הייתי נותן הרבה כדי שיהיה לי אחד כזה מבריק בחנייה... נכון, הוא שייך לעולם של פעם, אבל כשרכבתי איתו בהודו, זה הייה חתיכת היי-טק שנפלה מן הירח לעומת תקופת האבן שחגגה מסביב. וחלאס להשמיץ משהו שלא הכרתם! היה לך כזה, שרדינגר?
 

Shredingerscat

New member
רכבתי עליו

יומיים אחרי רכיבה על XR250 BAJA (כמו XR 250 רגיל רק עם פוזה) באותו אזור, הXR היה במצב ח%^ אבל אחרי שעתיים עם האנפילד ממש התגעגעתי. ממש לא אהבתי את הודו באופן כללי, (את נפאל כן) אז אולי זה גם מסביר משהו, אחרי סיבוב על XR 250 תקין לפני שנתיים הזדעזעתי להיזכר שרכבתי שעתיים שלמות על דבר הרבה יותר גרוע ממנו, נו להודו כללים משלה, ועם נוסתלגיה לא מתווכחים. (רציתי ליקנות דלתא בארץ אחרי נסיעה מטורפת עם רכב כזה ברומניה). לא, זלא רעיון טוב, איך שהו להתרסק אל תוך המציאות בארץ זה הרבה יותר כואב (באופן פרדוקסאלי למדי לאור מע' ה"בריאות" במקומות אלה).
 
למעלה