bluehorizon
New member
תובנות מביקור אצל הגינקולוג
אז מי שזוכרת, הצפתי כאן לאחרונה כמה שאלות שנוגעות לכניסה להריון בחודש הראשון אחרי הפסקת גלולות, וזו היתה התכנית, בגדול. אבל - במסגרת "הכן רכבך לחורף" הלכתי לגינקולוג, וביקשתי הוראות הפעלה. קיבלתי חומצה פולית 5 מ"ג, כמה בדיקות דם, והוראה להפסיק את הגלולות חודש לפני החודש המיועד לכניסה להריון, ולהמשיך באמצעי מניעה אחר (יעני קונדומים) במשך החודש הראשון. שאלתי למה, והתשובה היתה שבחודש הראשון אחרי גלולות הביוץ נוטה להשתגע, ואחרי זה יש בעיות לקבוע את השבוע של ההריון, וגם, שכניסה להריון בחודש הראשון לאחר גלולות מגבירה את הסיכויים לתאומים, וגינקולוגים לא אוהבים תאומים, כי זה הריון בסיכון. אז זהו. שתדעו. אני הולכת עכשיו לבדוק את עניין התאומים הזה במאמרים. אני אחזור אם יהיה לי עוד משהו מעניין לספר. אה, ויש לי עוד שאלה: בבדיקות של לפני, קיבלתן גם בדיקה לטוקסופלזמה?
אז מי שזוכרת, הצפתי כאן לאחרונה כמה שאלות שנוגעות לכניסה להריון בחודש הראשון אחרי הפסקת גלולות, וזו היתה התכנית, בגדול. אבל - במסגרת "הכן רכבך לחורף" הלכתי לגינקולוג, וביקשתי הוראות הפעלה. קיבלתי חומצה פולית 5 מ"ג, כמה בדיקות דם, והוראה להפסיק את הגלולות חודש לפני החודש המיועד לכניסה להריון, ולהמשיך באמצעי מניעה אחר (יעני קונדומים) במשך החודש הראשון. שאלתי למה, והתשובה היתה שבחודש הראשון אחרי גלולות הביוץ נוטה להשתגע, ואחרי זה יש בעיות לקבוע את השבוע של ההריון, וגם, שכניסה להריון בחודש הראשון לאחר גלולות מגבירה את הסיכויים לתאומים, וגינקולוגים לא אוהבים תאומים, כי זה הריון בסיכון. אז זהו. שתדעו. אני הולכת עכשיו לבדוק את עניין התאומים הזה במאמרים. אני אחזור אם יהיה לי עוד משהו מעניין לספר. אה, ויש לי עוד שאלה: בבדיקות של לפני, קיבלתן גם בדיקה לטוקסופלזמה?