תואר שני בחינוך מיוחד- בדגש לקויי

N u k

New member
תואר שני בחינוך מיוחד- בדגש לקויי

... למידה. שלום רב:) בידי: תואר ראשון מאוניברסיטה בארץ, "בהצלחה" (מעל 85, מתחת ל-95, נדמה לי שאלו הקריטריונים). תואר מאבחן דידקטי מהארץ (עם סיום שנ"הל הנוכחית). אזרחות ודרכון בולגריים. המטרה: לימודים לתואר שני- אולי במסלול ישיר לדוקטורט- באירלנד, סקוטלנד, או בריטניה על חלקיה (לכל המוחים על השימוש הקלוקל במונחים הגיאוגראפיים ;) ). מוקד: חינוך מיוחד, ובעיקר- ליקויי למידה (והבנתי שהמרכז האירופאי לנושא לקויי למידה ודיסלקסיה נמצא בבריטניה- עדיין לא יודעת היכן). לא התחלתי בירור לגבי *כלום*, והשאלה אינה לגבי השנה הקרובה, אלא זו שתבוא אחריה, או זו שתיפתח בעוד שנתיים. יש לי זמן, ואין לחץ. שאלותי: היכן כדאי להתחיל את החיפוש ? מה כדאי, בעצם, לשאול- ואת מי? האם כדאי לחכות עד לקבלת בולגריה לאיחוד- וכיצד זה יעזור לי, בעצם? כיצד אני יכולה לברר אם תואר מסויים יוכר פה, בארץ, והיכן יוכר בעולם? היכן כדאי לחפש דירוג אוניברסיטאות על פי יוקרה? מי שעבר את התהליך ויכול לעזור לי לשאול את השאלות הנכונות- ולהפנותן לאנשים הנכונים :) יבורך. הודעה זו תופץ בפורומים נוספים. אם יש לך רעיון איזה פורום מתאים- אשמח גם לאינפורמציה זו:)
 
בנוגע להכרה בתארים

תנסי במועצה להשכלה גבוהה. בנוגע למוסדות, דירוג וכל מה שקשור בלימודים בבריטניה תנסי במועצה הבריטית בר"ג
 

N u k

New member
תודה- בדקתי ואין להם הסמכות לדון

... בתארים שאינם בארץ, או בשלוחה בארץ. גם לא בלימודי און ליין, דרך אגב... זה לגבי המוצה להשכלה גבוהה. אם כן, לאן עלי לפנות כדי לבדוק הכרה בתואר מחו"ל?
 

נצר1

New member
גוגלי את זה..

אני בזמנו בדקתי רק דרך גוגל, תחפשי לגבי לימודים גבוהים בכל מדינה, תכנסי לאתרי מוסדות לימודים שיש בהם את המסלול הרצוי ותקראי קצת על המקום. אח"כ אני בטוחה שעל פי מקומות ספציפים יהיה יותר קל לבעלי נסיון כאן בפורום להמליץ לך, כישראלית. אני יודעת שבעבודה סוציאלית למשל צריך לעבור פרוצדורה של הכרה על ידי פנקס העובדים הסוציאלים כאן, ורק איתה ניתן לחפש עבודה בתחום או להירשם ללימודי המשך.
 

shanoky

New member
המועצה להכרת תארים

אני דווקא כן בדקתי דרכם אם האוניברסיטה שלי (כאן בלונדון) מאושרת... אבל בזמנו הם בדיוק סגרו את המשרדים והפכו את הכל דרך האינטנט... תחפשי באתר gov אין לי מושג מה השם המלא אבל זה האתר הזה של הממשלה בארץ... הם מפרסמים שם אוניברסיטאות מאושרות....
 
למעלה