תהליך SW חדש

אמיר, תודה על הסיכום ושאלה נוספת:

אם אני עובדת בקוויבק 3 חודשים. האם עדיף להגיש בקשה דרך קוויבק או לחילופין לחכות 9 חודשים ולהגיש פדראלית (להצהיר על כוונה להתיישב בטורונטו) ולנצל את סעיף השנה בקנדה כעובדת זמנית? מה יקח פחות זמן על פי הידוע לך? תודה!
 

dreamyourlife

New member
שאלה

שלום 1. ראש צוות תוכנה. האם זה נחשב 0213: Computer and Information Systems ? 2. אני בתפקיד ראש צוות חצי שנה. האם זה אומר שאני צריך לחכות חצי שנה עד להגשת הטפסים? 3. איך אני מוכיח בכלל שאני ראש צוות ? זה לא כתוב במסמך של ביטוח לאומי על תקופות תעסוקה.. זה רק על סמך המילה שלי? זה צריך להיות כתוב בטופס 106 או משהו כזה? 4. מה זה נובה סקוטיה ואיך שולחים לשם ? אפשר לקבל איזה לינק לקרוא על זה ? 5. נניח שהכל טוב ויפה ועברתי את כל התהליך על סמך תפקיד של ראש צוות תוכנה וקיבלתי את האישור לעבור לקנדה. כשאני מחפש עבודה, מותר לי לחפש רק בתור ראש צוות תוכנה או שאוכל גם לחפש בתור מתכנת ? אני שואל כי למצוא עבודה בתור ראש צוות תוכנה זה הרבה יותר קשה מלמצוא עבודה בתור מתכנת. תודה רבה
 

Astroo

New member
לדעתי ראש צוות זה לא 0213 אלא 2174 או 2173

0213 זה מישהו שמתעסק במדיניות ותקציבים, כלומר מנהל קבוצה לפחות, תסתכל על ההגדרה ב-NOC. מלבד זאת, צריך נסיון של שנה לפחות בתפקיד ומכתב מבמעסיק שמאשר את זה.
 

Astroo

New member
עיינתי בהגדרת התפקיד ב-NOC

וזה ממש לא מתאים למהות עבודתו של ראש צוות תכנה, אלא למנהלים בכירים בלבד. הרי המכתב ממקום העבודה צריך לפרט את מה שעשית בפועל. ודווקא ב-2173/2174 כתוב: "may lead a team of software developers"
 

yaircarel

New member
אני גם באותו מצב, האם אכן המקצוע מתאים לראש?

היום אני ראש צוות עם נסיון של חצי שנה, אשתי היתה ראש צוות במשך שנה וחצי. כאשר קראתי את תיאורי הנוק אכן בחרתי את 2173/2174 בשל התיאור שאסטרו ציטט. מה יקרה עם אני יצהיר על עצמי או אשתי עם הקוד של מנהל תוכנה כאשר הנסיון הוא של ראש צוות. מה קורה עם הנסיון של אשתי הוא מלפני שנתיים (מאז היא אמא במשרה מלאה), האם כאשר נקבל את ה PR (האמת אני מאוד פסימי) אשתי תיהיה חייבת לעבוד במקצוע?
 

dreamyourlife

New member
הי אמיר

תודה, זו בשורה משמחת עבורי. כלומר אתה אומר לי לחכות עד שיהיה לי שנה נסיון כראש צוות ואז לשלוח טפסים? מה זה מכתב מהמעסיק -אני בחברת סטארט אפ... פשוט מכתב שהם מאשרים שאני ניהלתי צוות ופרוייקטים? אתה יכול אולי להתייחס לשאלות 4 ו - 5 ולעזור לי? תודה רבה רבה
 

amirshuval

New member
4.נובה סקוטיה

היא פרובינציה בקנדה.שם נמצא מרכז עיבוד בקשות גדול של CIC.אנשים שזכאותם מבוססת על המקצוע ברשימת ה38 שולחים את הבקשה (ללא המסמכים התומכים) לכתובת : Citizenship and Immigration Canada Federal Skilled Worker Centralized Intake Unit P.O. BOX 7500 Sydney, NS B1P 0A9 Canada זה כל מה שאתה צריך לדעת בשלב זה על נובה סקוטיה אם אתה לא מתכוון לגור שם. 5.אתה יכול להיות מתכנת מהשורה,ראש פרויקט,לאפות לחמניות או להיות משורר אחרי שאתה PR. אתה חייב לחכות שנה עם הזכאות מבוססת על המקצוע מהרשימה.
 

Astroo

New member
צריך להגיש מחדש כדי להיות כפוף לתנאים החדשים

אבל לא בטוח שזה יעזור במשהו. התיקים של ספט' 2006 יטופלו במקרה הרע בעוד שנה, ואם תגיש עכשיו מחדש, לא נראה שתטופל מהר יותר.
 

Astroo

New member
אנחנו נטופל כרגיל

הספקנו לעלות על הרכבת ברגע האחרון
 

Astroo

New member
זו שאלת מיליון דולר

אני הגשתי בספט' 2006 ואין לי מושג לגבי הלו"ז
 

ronik11

New member
האם יש שינוי כלשהו במידה ויש לי עבודה מוסדרת

אני מגיש בעוד חודש וחצי את כל הטפסים , האם יש שינוי ואני צריך לפחד או שאין לי מה לדאוג??
 
מי שיש לו עבודה מוסדרת באישור HRSDC

או פטורה מאישור HRSDC , השינוי לא קשור אליו, לפי התקנות החדשות מי שיש לו עבודה מוסדרת, או ששהה בקנדה למעלה משנה ברישיון תושבות זמנית לצרכי לימודים או רישיון עבודה, או מי שמקצועו ברשימה, ויש לו 67 נקודות רשאי להגיש בקשת הגירה, בעלי ניסיון קנדי או הצעת עבודה יגישו תיק מלא לשגרירות, מי שמקצועו ברשימה, יגיש ערכת טפסים מלאה אבל בלי המסמכים התומכים למרכז הקנדי , ואם המרכז הקנדי יאשר אותו הוא יצטרך להגיש תוך 4 חודשים תיק מלא לשגרירות כולל ציוני IELTS. מכאן שמי שתלוי בציון באנגלית צריך להיבחן לפני שהוא מגיש את הבקשה, כיוון שהתהליך יכול לרוץ מהר מאד.
 

d r e a m i e

New member
מי שבעל נסיון קנדי מעל שנה וכבר הגיש באמצע

2007? מדובר במקצוע שלא ברשימה.. אני כרגע לא יודע כמה זמן עוד נחכה, אבל יש לנו מעל שנת עבודה נסיון קנדי תחת רשיון עבודה זמני. אם היינו מגישים עכשיו זה היה יכול להיות זריז יותר בגלל הנסיון הקנדי?
 
לדעתי אתם זכאים להגיש מייד תיק מלא

לדעתי לא יזיק לנסות. תכינו תיק מלא הכולל את כל המסמכים התומכים כולל ציון IELTS לפי הנוהל החדש, תכינו מכתב שער שבו אתם מציינים שעל פי הכללים החדשים: you are a foreign national who has been living legally in Canada for one year as a temporary foreign worker or an international student, ובקשו לשלוף את הבקשה המפושטת שלכם, לצרף אותה לחומר החדש ששלחתם ולהכניסה לתור לעיבוד רגיל בנוהל החדש. במקרה הגרוע לדעתי הם יבטלו את התיק המפושט הישן, יבקשו שתשלמו אגרה חדשה ויחזירו לכם את האגרה ששילמתם במפושט. אני מניח שבקשה להעביר את הבקשה שלכם לעיבוד מזורז לפי הנהלים החדשים תיענה בחיוב והם ישתמשו באגרה שכבר שילמתם. אנחנו הגשנו בקשה לפני השינוי הקודם, ביוני 2006, והבקשה שלנו לפי התור היתה אמורה להיות מעובדת בתחילת 2009....כששינו את הנהלים בספטמבר 2006, שלחנו להם מכתב דומה, והזכרנו להם שיש לנו AE שאחרי ספטמבר 06 הפך להיות זכאי לעיבוד מועדף, וביקשנו שיישלפו את התיק מהתור ויטפלו בו מייד, ואכן כך קרה קיבלנו את ה PR ב2007 במקום לחכות כאחרים שהגישו תיק מלא בין אפריל לספטמבר 2006 ועדיין מחכים לעיבוד. בהצלחה, ואנא דווחו איך זה עובד.
 

d r e a m i e

New member
נדווח בשמחה. אבל האם זה אפשרי במקרה ש..

אשתי היא המגישה הראשית, היתה לשנינו ויזת עבודה ליותר משנה, אבל מי שעבד בקנדה היה אני ולא היא. ציינת שישנו נוהל חדש לציון ה IELTS. מה השתנה בזה? אשתי תגש למבחן בקרוב, השאיפה לקבל 7 או 6 וחצי.
 
למעלה