השלב הראשון הוא לפנות למח' כ"א
תהליך קבל לעבודה באגר ושכר?
משהו יכול להסביר כמה זמן הכשרה כמה משכורת
השלב הראשון הוא לפנות למח' כ"א
באזור שלך, בת"א בית אגד בדרך מנחם בגין 142 ת"א י"ם בית אגד ברח' יפו קרוב לשרי ישראל מול איפה שהיתה התחנה הזמנית. חיפה בית אגד בתמ' בת-גלים ז"ל. אגב: אזור דרום באגד : זיכרון עד אילת! שלבים נוספים: יש להגיש ניירת עם בדיקת עיניים ולמשרד הרישוי ולקבל זמיון לקורס נהג ציבורי שאחריו אפשר להתחיל ללמוד נהיגה מעשית ולעבור טסט. התהליך לוקח כמה חודשים של ניירת.... וקורס תאוריה. תהליך הלימוד המעשי תלוי כמובן ביכולת התלמיד ומחולק לשני שלבים: שלב עירוני ושלב הררי. אלה הפרטים באופן כללי, מח' כ"א יתנו לך פרטים יותר מדוייקים ומתאימים למיקרה שלך.