תהייה

ailag

New member
התכוונתי "נראה שלא" ../images/Emo6.gif

אבל אני לא בטוחה בדעה שלי, רק מביאה עובדות לקונטרה כדי לחשוב יותר טוב. אגב "אישיותם אינה נכתבת בצורה שתקדם את העלילה": (עוד
לטיפי 2) - אלתר עושה דברים די דומים להירו מבחינת קידום העלילה. היא בעיקר באה ומנסה להרוג את יוריק ואאז"נ המשקל של זה על העלילה דומה. עם זאת, הסיפור של הירו לא ממש בא להביע עלילה על אחרים, הוא בא כדי לקדם את העלילה..
 

sherban

New member
עבדתי פעם במשרד שכולו בנות

אני חייב לציין שבניגוד לאיך שזה נשמע - זו אחת החוויות המדכאות והמשעממות ביותר שחוויתי. זה לא שלא היו שם כאלה שנראו טוב עד טוב מאוד. ההפך. פשוט קורה משהו מאוד מקולקל לנשים שנמצאות כל הזמן בחברת נשים בלבד. והקלקול הזה מדבק.
 

TheBursar

New member
עבדתי גם במקום דומה

בתקופה שבין הצבא ללימודים (תקופה שעומדת להגמר באוקטובר הקרוב) עבדתי במשך מספר חודשים בבנק. בסניף הספציפי שבו עבדתי היו כ-25 נשים, אני ובחור נוסף. אתם לא יכולים לתאר לעצמכם כמה הוא שמח לגלות שהוא לא יהיה הגבר היחיד בסניף. ואני יכולתי להזדהות איתו כשנשארתי שם לבד כשהוא יצא לחופשה של שבוע... האימה לא תתואר במילים!
 

Sponge

New member
שאלה מעניינת

אני לא ממש בטוח. בהתחלה לא הייתי יודע מה לעשות בטח. אחרי זה הייתי מנסה להציל את העולם וזה. אם הייתי במצב שלו (מאורס למישהי) אז הייתי עושה כמוהו, הולך לחפש אותה. אם לא הייתי במצב שלו... הייתי הולך לסופר פארם.
 
למעלה