תהייה

comicsgirl

New member
תהייה

בזמן שקראתי את וואי, עלתה לי מחשבה, מה אני הייתי עושה בעולם שלהם,(מסקנותי יפורסמו בהמשך). והחלטתי לשאול אתכם- מה אתם הייתם עושים אם: א. גברים- אם הייתם הגבר האחרון בעולם, במקום יוריק. ב. נשים- אם הייתן חיות באותו עולם והייתן פוגשות (או לא, לבחירתכן) את הגבר האחרון. נראה לי מעניין לחשוב על זה...
 

Kenner

New member
הייתי האיש הכי מאושר בעולם.

ובאותה מידה, האיש הכי עצוב בעולם, הכי גבוה בעולם, הכי יפה בעולם, הכי מכוער בעולם, אבל, בעיקר הראשון.
 

j i m m y

New member
הייתי מנסה להביא עוד כמה בנים

בעזרתן האדיבה של הבנות כמובן. ולהיות אברהם אבינו הבא. כן.
 

comicsgirl

New member
קבוצה של

נשים רעבות לסקס קופצת עליך משום מקום, ומכריחה אותך לעשות להן ילדים. אאוץ', נשמע מפחיד...
 

ailag

New member
|תוהה|

וסתם כי בא לי, עונה על שני הסעיפים. אם הייתי האישה היחידה בעולם, קרוב לודאי שאו שהייתי נכנסת לפאניקה או לדיכאון כי זו יותר מדי אחריות. (מה גם שבשביל להמשיך את הדור צריך לא סתם לתת זרע אלא להיות בהריון המון. למי יש כוח?!) ואם הייתי פוגשת את האיש האחרון.. הייתי מבררת אם עושים עליו אילו שהם ניסויים כדי לתקן את המצב (לבדוק מה התחיל את המגפה / לדאוג להמשכיות), ומבקרת בצורה סרקסטית את התשובה, קרוב לודאי שכל תשובה שהיא
מבלה את שאר הזמן בלתהות אם הוא היה כל כך פופולרי לולא היה הגבר האחרון. (לא)
 

evil i

New member
זה תלוי

איך ה"אישה האחרונה עלי אדמות" נראית? ככה או ככה, נראה לי שהייתי משכנע אותה "להבטיח את המשך קיומו של המין האנושי" ביחד איתי. אבל הייתי משתמש באמצאי מניעה.
כי מי בכלל רוצה להמשיך את המין האנושי? שילכו לעזזאל בני האנוש וכל השטויות שלהם כמו מלחמות, אהבות ומשחקי מחשב.
 
אוף איתך.

רק הגברים מתים. הנשים נשארות בחיים. הדבר הראשון, שהייתי עושה זה למצוא את כל האמזונות. הייתי מכריח אותן להסתפר כמו טנק-גירל, כי זה מגניב. אולי גם לאמץ מבטא אוסטרלי. הדבר השני היה ללכת לישון. לילה טוב.
 

ailag

New member
ארר..../images/Emo58.gifספוילר לטיפי 2,נדמה לי

אין לי את האוגדנים פה. *שוב שיעול חזק* אז נראה לי שזה השני.. האמזונות די רוצות להרוג את יוריק. אתה בטוח שאתה רוצה למצוא אותן? יש הרבה מהן, ויש להן אופנועים ואקדחים - בהצלחה
 

evil i

New member
אז אני לא מבין את השאלה

חוץ מזה, אם הייתי הגבר האחרון עלי אדמות, וכל הנשים עדיין היו חיות, נראה לי שהיתה לי הרבה מאוד עבודה! וחוץ מזה, על זה אפשר להגיד שכולנו אחים. בדרך זו או אחרת.
 

chatenoire

New member
גאאאה!! עולם בלי גברים?!

לא כיף. לא כיף בכלל. פמיניזם אסייד לרגע, אני מאוד מרוצה מקיומם של גברים, למרות החסרונות הברורים שלהם. אני לא חושבת שהייתי נשארת בעולם שמאוכלס על-ידי נשים בלבד.
 

*GormE*

New member
יש בזה משהו

אבל תכלס נשים יכולות להתרבות ללא גברים, היה אפשר להיפטר מהיוריק הזה או איך שתרצו לקרוא לו. יש המון חברות בעולם החי שכוללות רק בנות ורק בעת הרבייה חלקן משתנות לזכרים ומיצרות זרע.
 

comicsgirl

New member
ועוד תהייה

עוד משהו שחשבתי עליו ועדיין לא הצלחתי לפענח- הכותבים הם פרו ישראליים או פרו ערביים? אני לא מצליחה להבין את זה מהעלילה... פעם הם שמים את הישראלים כטובים, ופעם כרעים.
 

ailag

New member
גם אני תהיתי

אלתר היא מצד אחד ישראלית, מצד שני פסיכית. אז היא מייצגת את הישראליים או את הפסיכים?
 

sherban

New member
כל יוצרי הקומיקס מחפשים להעביר

מסרים על ישראל כל הזמן תוך שימוש בדמויות ישראליות. והם מתחלקים באופן דיכוטומי לפרו-ישראלים ואנטי-ישראלים. הדמויות באות קודם כל כדי להעביר את משנתו הפוליטית של הכותב ואישיותם אינה נכתבת בצורה שתקדם את העלילה.
 

ailag

New member
דוקא ב Y נראה שכן

אחרת הדעה המובעת היתה יותר ישירה ומוחלטת.
לכל דבר שכולל את אלתר, נדמה לי שזה עד סוף הטיפי השני, תשאלו את רעות
: בסיפור אלתר עוד מההתחלה (מהחוברת שקישרתי אליה) אוהבת להלחם וחושבת שפותרים דברים במלחמה. אבל אלו שנלחמות איתה רק ממלאות פקודות, אין להן אופי בכלל, אז הן לא נחשבות. (במקרה הזה, לדעתי) לעומת זאת, סיידי היא ישראלית שלא מסכימה עם אלתר, מה שמראה שאולי אלתר היא פסיכית ולא נועדה לסמל את הישראלים, אלא סתם לסמל חיילת פסיכית מאיזה שהוא צבא. הרי חיילים שמתים להלחם די נפוצים בקומיקס. מצד שני, אאל"ט סיידי תפסה אומץ רק בזכות יוריק - הוא שכנע אותה או משהו כזה. אז אולי האמריקאים שוב מתקנים את הישראלים האלה שעושים הכל רע. מה שכן, באמת ככל שהסיפור מתקדם נראה יותר שרק רצו לשים שם חיילים פסיכים שיסכנו את החיים של יוריק ואיזו חיילת שתעצור הכל.
 
למעלה