תהיות על נתצ"ים

מצב
הנושא נעול.
תהיות על נתצ"ים
1.למה אין מספיק נתצ"ים. כל כך זול ליצור כאלה, לעומת רכבת קלה/רכבת ואין מספיק כאלה. 2. האם יש תכנון קונקרטי לנתצ"ים במקומות שונים או יש נתצים בעבודה? 3.למה יש נתצים מוגבלים בשעות? הם מכוונים לשעות העומס. לפעמים הפקקים מופיעים לא בשעות העומס המוגדרות. אז כבר יש נתצ בשעות הקשות, למה שלא יהיה בכל היום?
 
תהיות על נתצ"ים
1.למה אין מספיק נתצ"ים. כל כך זול ליצור כאלה, לעומת רכבת קלה/רכבת ואין מספיק כאלה. 2. האם יש תכנון קונקרטי לנתצ"ים במקומות שונים או יש נתצים בעבודה? 3.למה יש נתצים מוגבלים בשעות? הם מכוונים לשעות העומס. לפעמים הפקקים מופיעים לא בשעות העומס המוגדרות. אז כבר יש נתצ בשעות הקשות, למה שלא יהיה בכל היום?
לגבי1 - לא פופלרי להפקיע נתיב מכלי רכב פרטיים
לטובת תח"צ במציאות הפוליטית העירונית בישראל.
 

Mar Garina

New member
תהיות על נתצ"ים
1.למה אין מספיק נתצ"ים. כל כך זול ליצור כאלה, לעומת רכבת קלה/רכבת ואין מספיק כאלה. 2. האם יש תכנון קונקרטי לנתצ"ים במקומות שונים או יש נתצים בעבודה? 3.למה יש נתצים מוגבלים בשעות? הם מכוונים לשעות העומס. לפעמים הפקקים מופיעים לא בשעות העומס המוגדרות. אז כבר יש נתצ בשעות הקשות, למה שלא יהיה בכל היום?
מצטרף למסוף כרמלית - גם 3
הוספת נת"צ או הפיכת נת"צ חלקי (מבחינת שעות) לנת"צ מלא - תוסיף באופן ישיר פקקי תנועה לנוסעי הרכב הפרטי. אם היו כאן מנהלים/פוליטיקאים עם חזון, הם היו מבינים שזה קורבן ראוי. אני מסכים שהוספת נת"צ היא חיונית מאוד, וכמו כן הגדרה ברורה של נת"צ ולא השלטים הקטנים שמתחילים לפרט את השעות והימים. הוא צריך להיות מסומן באופן ברור בצביעה על הכביש וזהו. לאחרונה נכתב בווינט שעצם אכיפת הנת"צים (מבצע שהוציא שר התחבורה לאחרונה) שיפרה את ביצועי האוטובוסים באופן די משמעותי. ובכל זאת הערה, נת"צ אמנם יותר זול מרכבת קלה כפי שאמרת, אבל עדיין צריך לזכור שבניגוד לרכבת: - מסלול הנת"צ עדיין משמש גם לבעלי רכב פרטי הפונים ימינה. - גם אם זה מת"צ (פ"ת ז'בוטינסקי), ללא מכוניות פרטיות, האוטובוסים עוצרים כשהמכוניות מהמסלול הסמוך צריכות לפנות ו"לחתוך" את המת"צ. - יש רמזורים. מה שהיה יכול לשפר דרמטית את המצב, זה מערכת רמזורים שנתונת עדיפות לתח"צ. נראה לי שיש איזו תכנית מגירה לעשות כזה דבר.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה