fazer_1000
New member
תהיות ושאלות אחרי סשן קצרצר היום בבוקר
קודם כל אקדים ואומר שיש יתרון רציני במגורים בירושלים - לקום בשבת בבוקר, קפה וקרמבו זריזים ועשר דקות אחרי הורדת הכיסוי מהאופנוע - להיות בהתחלה של כביש מגניב ביותר. זה לא היה ממש טיול, רק גיחה קצרה לפני שאני מתיישב חזרה ללמוד והאמת שזו פעם ראשונה שלי בכביש המדובר עם האופנוע הנ"ל (פייזר 600) והפעם היחידה שהייתי שם בכלל הייתה בחושך. בכל אופן, עשיתי שני פסים הלוך חזור וזה הספיק כדי לספק לי מספר תובנות ושאלות: 1. היד של הגז\ברקס כואבת לי. זה לא כאב של שרירים (אני רוכב גם בשטח והיד מאומנת למדי) - זה כאב בכף יד, כאילו מכווץ מדי, אחרי זמן מה כבר די כאב לי להחזיק את הגז עם שתי אצבעות על הברקס. אני מניח שזה קשור לכפפות אבל אני רוכב איתן כל יום (אלה כפפות שטח חורפיות, מבד. לא עור ולא עבות מדי) ולא מרגיש את זה ביום יום. 2. האופנוע מתנדנד הרבה על המתלים בסיבובים - יש לזה כמה סיבות: א- אני מניח שהמתלים רכים יחסית. ביום יום הם מרגישים סבבה על הצד הקשה אבל עכשיו עם קצת יותר גז - נדנוד. מישהו יודע על אפשרויות כיוון בפייזר? ב- אני לא רוכב מספיק חלק. זה נובע מהיכרות מוגבלת יחסית עם האופנוע, חוסר היכרות עם הכביש והשילוב ביניהם יוצר חשש - שלא תתהדק הפניה, כמה עוד יש לי לרדת, מה רמת האחיזה של הכביש וכו'. ג- יש לפייזר קטע מרגיז בטירוף של מכות לשרשרת בין גז פתוח לסגור. כשזה בעיר זה סתם מעצבן ולא נעים, בסיבוב הילוך שני על 9,000 סל"ד עם סגירה ופתיחה עדינה של הגז זה פשוט מערער את כל היציבות - מאוד לא נעים. יש עוד כמה אבל לא אלעה אתכם יתר על המידה. אשמח לקבל הערות, בעיקר אם מישהו יודע איך לפתור את ענין המעבר מגז סגור-פתוח והכאב ביד. אגב, מלא רוכבי אופניים שרוכבים בקבוצה לרוחב הכביש ונהגי פחיות שפשוט חותכים לנתיב הנגדי, על קו לבן בסיבוב עיוור. מפחיד בטירוף, היו לי איזה שלוש CLOSE CALLS. וגם היה בחור עם קטם דיוק לבן, לא בטוח אם גדול או קטן, שחתך כמה פחיות על קו לבן בדיוק כשאני מגיע ממול ודי הפחיד אותי... אההמ אההמ.
קודם כל אקדים ואומר שיש יתרון רציני במגורים בירושלים - לקום בשבת בבוקר, קפה וקרמבו זריזים ועשר דקות אחרי הורדת הכיסוי מהאופנוע - להיות בהתחלה של כביש מגניב ביותר. זה לא היה ממש טיול, רק גיחה קצרה לפני שאני מתיישב חזרה ללמוד והאמת שזו פעם ראשונה שלי בכביש המדובר עם האופנוע הנ"ל (פייזר 600) והפעם היחידה שהייתי שם בכלל הייתה בחושך. בכל אופן, עשיתי שני פסים הלוך חזור וזה הספיק כדי לספק לי מספר תובנות ושאלות: 1. היד של הגז\ברקס כואבת לי. זה לא כאב של שרירים (אני רוכב גם בשטח והיד מאומנת למדי) - זה כאב בכף יד, כאילו מכווץ מדי, אחרי זמן מה כבר די כאב לי להחזיק את הגז עם שתי אצבעות על הברקס. אני מניח שזה קשור לכפפות אבל אני רוכב איתן כל יום (אלה כפפות שטח חורפיות, מבד. לא עור ולא עבות מדי) ולא מרגיש את זה ביום יום. 2. האופנוע מתנדנד הרבה על המתלים בסיבובים - יש לזה כמה סיבות: א- אני מניח שהמתלים רכים יחסית. ביום יום הם מרגישים סבבה על הצד הקשה אבל עכשיו עם קצת יותר גז - נדנוד. מישהו יודע על אפשרויות כיוון בפייזר? ב- אני לא רוכב מספיק חלק. זה נובע מהיכרות מוגבלת יחסית עם האופנוע, חוסר היכרות עם הכביש והשילוב ביניהם יוצר חשש - שלא תתהדק הפניה, כמה עוד יש לי לרדת, מה רמת האחיזה של הכביש וכו'. ג- יש לפייזר קטע מרגיז בטירוף של מכות לשרשרת בין גז פתוח לסגור. כשזה בעיר זה סתם מעצבן ולא נעים, בסיבוב הילוך שני על 9,000 סל"ד עם סגירה ופתיחה עדינה של הגז זה פשוט מערער את כל היציבות - מאוד לא נעים. יש עוד כמה אבל לא אלעה אתכם יתר על המידה. אשמח לקבל הערות, בעיקר אם מישהו יודע איך לפתור את ענין המעבר מגז סגור-פתוח והכאב ביד. אגב, מלא רוכבי אופניים שרוכבים בקבוצה לרוחב הכביש ונהגי פחיות שפשוט חותכים לנתיב הנגדי, על קו לבן בסיבוב עיוור. מפחיד בטירוף, היו לי איזה שלוש CLOSE CALLS. וגם היה בחור עם קטם דיוק לבן, לא בטוח אם גדול או קטן, שחתך כמה פחיות על קו לבן בדיוק כשאני מגיע ממול ודי הפחיד אותי... אההמ אההמ.