תהיות בעקבות ``טירונות``
בסדרה רואים קרב נגד החיזבאללה, כשכל האחד מהחיילים אין לו מושג מהשני, אין לו מושג לאן לירות ואיך לירות (אחד עושה בבודדת, השני בצרורות), והקיצר בלאגן שלם. ושאלתי היא: האם באמת זה כזה בלאגן בקרבות אמיתיים? אגב לא כדאי לקחת את הסידרה יותר מדי ברצינות, כי החובש שם עשה הנשמה מפה לפה לחייל שבכלל נפצע ברגל
בסדרה רואים קרב נגד החיזבאללה, כשכל האחד מהחיילים אין לו מושג מהשני, אין לו מושג לאן לירות ואיך לירות (אחד עושה בבודדת, השני בצרורות), והקיצר בלאגן שלם. ושאלתי היא: האם באמת זה כזה בלאגן בקרבות אמיתיים? אגב לא כדאי לקחת את הסידרה יותר מדי ברצינות, כי החובש שם עשה הנשמה מפה לפה לחייל שבכלל נפצע ברגל