תהיות בעקבות ``טירונות``

תהיות בעקבות ``טירונות``

בסדרה רואים קרב נגד החיזבאללה, כשכל האחד מהחיילים אין לו מושג מהשני, אין לו מושג לאן לירות ואיך לירות (אחד עושה בבודדת, השני בצרורות), והקיצר בלאגן שלם. ושאלתי היא: האם באמת זה כזה בלאגן בקרבות אמיתיים? אגב לא כדאי לקחת את הסידרה יותר מדי ברצינות, כי החובש שם עשה הנשמה מפה לפה לחייל שבכלל נפצע ברגל
 
למעלה